cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 25 април 2024 г.

Сълзите на една самотна майка и на един отхвърлен син .НАВЪН Е МРАЧНО И ВАЛИ !/Сълзите на една самотна майка /__________________________

Сълзите на една самотна майка и на един отхвърлен син .
НАВЪН Е МРАЧНО И ВАЛИ !
/Сълзите на една самотна майка /__________________________

Мрачно е времето - вали !
А на теб ти е тъжно в душата !
Седни и малко размисли , сърцето си за Господ отвори !

Грижите отвред ти натежават !
Главата те боли !
Кажи ми Господи , 
как да продължавам ?
Моля Те , товарът ми вземи !

Не мога аз сама да се оправя !
Другар ми дай , помощник ми прати !
 На силна аз се правя ,
но уви ,
Сега разбирам колко ми тежи !

Нямам Мир , покой ми изпрати !
Без Тебе няма радост веселба .
 Суетна е радостта ми в света , душата страда сърцето ме боли !

Казал си ,  че да сме двама е добре , 
но где го Господи , къде да го намеря ?
Не си ли Този ,  Който ни крепи и за душите ни 
ден и нощем бди ?

 Открий ми Боже волята си  Ти !
И сърцето и мечтите Ти ми промени !
Не искам повече сама да се оправям !
На тебе всичко аз оставям !

 Промисли за мен и моето дете ,
самички  сме под Твоето небе !
Прати ни огън , светлина 
 Зарадвай нашата душа !

 Сега разбирам , че без Теб сме нищо .
 Силите за всичко намаляват .
 Нима така ще ме оставиш ?
Сърцето ми в страх да прималява ?

Ти мил Баща си  и любов на всеки даваш .
 От любов за нас кръвта си Ти проля .
В писмото Си обещания Ти си ни оставил ,
 че помощта ни е от Теб сега и до вечността !

О ,  Боже , помогни на моето неверие !
Духовните очи ми отвори! Научи ме в Теб да имам аз доверие ,
сълзите Ти ми избърши !

 Мъчно ми е Боже ,  
тъжно ми е .
Навън вали , а мен душата ме боли .
Как да се оправя аз не зная ,  Моля Те сърцето Ти ми развесели !

 Вземи товарът ми и дай ми Твойто иго !
 Научи ме  Твоите песни и слова ,
да дойде мир и веселба в моята  изстрадала душа  !

Благодаря Ти Боже , 
 че  Tе има !
 Благодаря Ти  , че за мене Ти умря !
Благодаря Ти  , че възкръсна и сега 
аз имам достъп до твоите словеса !

 За Тебе няма нищо невъзможно !
Лечител съвършен Си в света !
Лекуваш всяка грешна душа
 и даваш мир за
вечността  !

Аз вярвам Боже , че чуваш простите молитви  ,
 че на наскърбения утеха ще дадеш !
 Ти можеш да направиш Боже мой , в сърце ми утре слънце да изгрей . 

Благодаря ти Боже  , че днеска времето е мрачно ,
 че вънка дъждът земята ще пои  , 
защото и тревата и цветята имат нужда от Твоите води !

Четох  днес , че в нужда Ти си тук 
готов на всеки ръка да подадеш .
Кажи ми Боже , че аз няма да умра , но ще живея и за Тебе ще разказвам в света :

Че Ти си Бог на радостта , че в Тебе е радостта и помощта за всяка тук  изстрадала душа !
 Благодаря Ти,
за дъжда и възможността да общувам с Тебе аз сега !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.