cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 1 февруари 2013 г.

МОЛИТВАТА НА СЛАБИЯ

                                                                       ПС.10:17

                                "  Господи,послушал си
                                 желанието на кротките;
                                 ще утвърдиш сърцето им;
                                 ще направиш внимателно 
                                 ухото Си,
                                 за да отсъдиш за сирачето
                                и угнетения,
                               така,че човекът,който е от
                               земята да не застрашава повече"

                                          М  О  Л  И  Т  В  А

           Господи,
послушай молбата ми и желанието на сърцето ми.Аз не съм богат и интелигентен като света , но съм глупав за доброто и често греша.
Повярвах в Тебе и Те възлюбих с цяло сърце. На Тебе Боже се моля ,пред Твоето лице се покланям.Обичам те Боже ! 
 И вярвам на Словото Твое .Послушай молбата ми и помогни , на Твоето чадо ръката протегни.
           Ти си на небето на Своя престол ,но гледаш отгоре на
Своя народ.Знам,че обичаш слабите и праведни чада и сирачето ,вдовицата и угнетените деца.
          Помогни Господи,защото не остана вече благочестив.Губят се верните измежду човешките чада.
Помогни Господи ,поради насилието над сиромасите,поради
въздишките на нуждаещите се.Знам и вярвам на Словото Ти,че Ти можеш да поставиш в безопастност онзи,когото
презират.
        Бъди с мен и всички страдащи,слаби и уморени.Не давай да отслабна в силата си.Укрепи ме във вярата и твоята благодат.Пази ме в Твоята ръка и не ме изоставяй да съгреша в притеснението си.Благодаря Ти за всеки добър ден,а за утрешния. Помагай Господи,защото утрешния ден не е по-добър от днешния.
Помагай ни Боже ,защото упованието ни е в Теб и вярата ни в Твоето Слово,защото Твоите думи са чисти думи по-чисти от сребро претопено и пречистено седем пъти.
        Благодаря Ти Боже,че Те имаме и в Твоето Слово намираме утеха.
Помагай ни Господи,защото Ти си казал ,че няма да отхвърлиш молитвата на онзи,който Те търси.
        Сърцето Ти благоволява в кротките.Утвърди сърцата им пред Тебе Боже мой,отсъди за сирачето и угнетения.
        В Името на Исуса моля и проси,за Твоята милост.
Благодаря Ти за Твоята голяма любов!
 БЛАГОДАРЯ ТИ,ЧЕ СИ ЖИВ И ЧУВАШ НАШИТЕ МОЛИТВИ!

С Божия Благодат:сестра Искра

ЕТО  И  ОТГОВОРА  НА НАШИЯТ  ГОСПОД:
"Не се плашете чада Мои! Само вярвайте! Продължавайте
с вяра напред.Не е лесно,но вашата вяра в Мен ще ви води и ръководи.Четете Словото Ми и Го прилагайте на практика. Живейте според Словото Ми и ще намерите мир и утеха.
         Говорете Словото Ми и ще бъдете по-интелигентни от света,защото Словото Ми ще даде мъдрост на твоята личност.Не е лесно,но ако правите всичко това с вяра и с любов Аз ще бъда с вас и ще ви помагам.
        Не губете кураж и не се обезкуражавайте.Не се плашете от никой и от нищо,защото Аз съм с вас от сега и до века,за да ви помагам."



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.