cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 18 март 2013 г.

ПО ВСИЧКО ВИЖДАМ,ЧЕ СТЕ МНОГО НАБОЖНИ

                                               
                                                              Д.ап. 17: 16-34
   
          "По всичко виждам,че сте много набожни...."

Кое ме накара да споделя това Слово днес с вас,скъпи братя и сестри?Д.ап17:1
Ап.Павел беше изпратен от Святия Дух в Атина да проповядва за Исус"...и като чакаше ап.Павел в Атина ,духът му се възмущаваше дълбоко,като гледаше града пълен с идоли.."
        Искам да споделя някой неща ,които ме впечатлиха и възмутиха и моят дух тук в Италия,а мисля,че и в България не е по-различно:
За 6 години работих в 22 семейства и в 2 "каси фамилии" или т. н. Старчески дом.
       Посещавах през цялото време Евангелска петдесятна църква,но нито веднъж не можах да работи в евангелско семейство.Днес четейки това слово си отговарям на въпроса,защо Бог ме пращаше винаги сред католици?За да проповядвам Словото за Живия Бог.
Първата баба,която обслужвах не искаше да ям с нея на масата и когато идваха свещенници при нея тя ме гонеше навън и не ми даваше да прави молитви с тях.
Но когато изпадаше в нужда и се молех за нея Исус винаги я лекуваше.
      В друга фамилия имаше болна жена с Алцхайнер.Трите и дъщери,като видяха библията и разбраха ,че не вярвам на Мария,а в Исус,започнаха да ме мразят и гонят още от първия ден.Обещах им,че като свърши месеца ще си тръгна.
през това време Исус ми говори една нощ да се моля за болната и той иска да се прослави.Така и стана.Помолих се над нея и бабата се промени.Стана много спокойна и промени своето поведение.Бях изпратена в Равена по откровение.Още първите дни Бог се прослави като изцели една болна жена,но шефката,която беше заклета католичка започна да ме гони и на края на месеца си тръгнах.Но в последните дни Бог изцели едно младо момче с 
рак в кръвта.Слава на Нашия Господ Исус Христос.
       Няма да се връщам назад,но искам да споделя възмущенията от последното място,където работя.Пак по откровение Бог ме изпрати в това семейство.Не казвам,че са лоши,но в своето служение пред Мария,откривам неща,които според това Слово от Д.ап.не отговаря на ИСТИНАТА,която е в Исус.
Спомням си какво ни учеше един възрастен пастор в България"Едно е да си набожен и религиозен,друго е да си вярващ".Ходят на църква.Слушат Словото.Отдават слава на Мария и очакват благословения и спасение от Мария.
         У дома библия не се чете,защото не я "Разбират".Молитви се правят само в църквата.у дома статуетки на МАДОНА,Падре Пио,други санти ,крушки,свещи,които светят денем и нощем ,за да гони светлината им дявола.Правят се добри дела,но като заговори истините за Исус и това,което Той има за нас и дума да не става.не искат да слушат и на искат да говорят.
Още първата седмица Бог ми говори,че на тоалетката в спалнята има мъртъв човек,който трябва да се измести на определеното място.Станах сутринта и реших да надникна в спалнята.Тя потвърди,че в дървената кутия е прахта на брат й ,който е починал преди 1 година.Казах й ,че Бог не желае да го държи в къщата ,но тя ми отговори:
никой не може да ме убеди ,дори и Бог.Защо не ми го каже на мен,а го казва на теб?Бог говори на Своите избрани и послушни.как да й го кажа?Как все на теб и във вашата църква говори Бог ,а на мен не ми говори.Обясних й,че за да й проговори трябва да се научи да слуша Словото,което излиза от устата на Божиите слижители.
        Предаване сърцето на Исус и кръщението с вода и Св.дух е голям жест за послушание пред Бога.Според тях да пиеш алкохол не е грях,да пушиш също и други неща ,които следва света също не са грях.Тогава какво да кажем за словото,което казва:"Ако не се разграничите по всичко от света не можете да бъдете мои."Трябва да се знае,че всяко нещо,което е противно на Бога е грях.Дори,когато преяждаме,казва Бог е грях.А да пазиш статуята на Исус до 2 часа през нощта?Има ли Исус нужда от такова служение,най -малкото да бъде пазен?
      В 19 ст.се казва"И тъй като заведоха ап.Павел на ареопага казаха епикурейските и стоическите философи,които се препираха с с Павел и го наричаха празнославец:"Може ли да знаем какво е това ново учение ,което ти проповядваш?Понеже внасяш нещо странно в ушите ни,бихме искали да знаем какво е то?"
       Какво отговори ап.Павел,който преди да повярва със сърцето си в Исус беше набожен,религиозен и гонеше учениците на Исус като одобряваше тяхното убийство.
След срещата си с Исус той промени своето виждане за вярата.И той рече:22ст."По всичко виждам,че сте много набожни....Минавах и разглеждах предметите ,на които се кланяте.Намерих и един жертвеник ,на който бе написано:
"На непознатият Бог"
       И тук забелязвам големи служения,но Живия Бог си остава "ЕПОЗНАТ",защо ли?Защото истината за Живия Бог боли.Трябва да се откажем от света.Това е болката на всички религиозни служетели.Едно е да бъдеш ДОБЪР и да казваш Господи,Господи,друго е да предадеш живота и сърцето на Исус и да кажеш :"Сега не аз живея,но Христос живее в мен".
       И така изпълнен с Духа на Господа ап.Павел им рече:
"Господ ,като е Господ на небето и земята не обитава в ръкотворни храмове....и направи от една кръв всички човешки народи да живеят по лицето на земята .Да търсят Бога та дано биха Го усетили и намерили , ако и да 
не е Той далече от нас,защото в Него живеем,дишаме и съществуваме."
Това е което Бог иска и днес да знаем:че Той е ЖИВ,че Словото Му е вярно Живо деятелно и да вярваме на всички обещания,които е дал за нас.Но как ще вярваме на тези неща,като не четем библията и не искаме да слушаме Словото,което излиза от устата на Божиите служители.
И какво казва още Словото:"Мой Божии род сте!"И като на такива Св.Дух и днес чрез Словото на ап.Павел ни говори,че Божеството не е злато или сребро ,нито камък изваян от човешко изкуство и измислица."
      Истинският смисъл на вярата проповядва ап.Павел е в това да повярваме в Живия Господ Исус Христос и да се покаем за греховете си ,тъй като Бог е назначил ДЕН ,когато ще съди вселената чрез този Исус ,когото възкреси от мъртвите."
       Тези думи които той говори на Атиняните са валидни и за нас днес. Братко и сестро,тази "Светлина" иска да те освободи от робството на дявола и да ти подари вечен живот.Не е достатъчно само да знаеш за Исус ,но и да Го опознаеш.Тогава ще намериш спасение и мир за твоята душа.
       Нека кажем днес на Исус:"ИСУСЕ ПОЕМИ ГРИЖАТА ЗА МЕН И МОЕТО СПАСЕНИЕ! ОТКАЗВАМ СЕ ОТ ВСЯКАКВИ ИДОЛИ И ИДОЛСКИ СЛУЖЕНИЯ.ЕТО ДАВАМ СЪРЦЕТО СИ.ИЗЛИВАЙ БЛАГОДАТТА СИ ВЪРХУ МЕН И ДАЙ МИ СИЛА ЗА ВСЯКО НЕЩО!ПОМОГНИ НА МОЕТО НЕВЕРИЕ!"Амин!
       Само Исус може да те освободи от греха и да те направи свободен .Далече от Исус сме под осъждение.В Исус имаме СВОБОДА,която никой друг не може да ни даде.Чрез него ние сме изкупени и умити в кръвта му.Затова нека кажем:"БОЖЕ БЛАГОДАРИМЕ Ти, за този СПАСИТЕЛЕН ПЛАН и за Сина Ти ,в Когото имаме ИЗКУПЛЕНИЕ И СПАСЕНИЕ ЗА ВЕЧЕН ЖИВОТ!"
Амин!

С Бож.Благодат: сестра Искра
    


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.