cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 21 юли 2013 г.

Молитва за съпруга на сестра Ани

5695_1195075801048_1051960_n

                                                             МОЛИТВА

      Добър вечер Душе Святи .Добър вечер Татко наш небесен .Добър вечер Исусе Христе!Всемогъщи ,Всесилни и Мощен Си Боже Мой.Прекланям се пред Твоето свято лице и Те моля:Приклони ухо и чуй простата и пълна с болка молитва на твоята избрана дъщеря.Прости ми ,ако с нещо съм наранила Твоето сърце и ако съм все още угодна пред Теб употреби ме за Свой инструмент и прослави името Си Боже на силите.

    Знам,че за тебе няма нищо невъзможно,че Ти Си лекар над лекарите и лекуваш съвършенно в името и кръвта на Своя Единороден син Исус Христос.Че Твоята любов е много голяма към нас грешните човеци ,но Ти изпрати Сина Си исус за болните и грешните ,за да се обърнат към Тебе Татко наш.”Нивата е голяма ,а работниците малко “Боже мой.

Послушай Господи ,

приклони ухо и погледни милостиво в дома на Ани Твоята дъщери и дай изцеление на нейният съпруг ,който е Болен вече от няколко години със стомаха.Ти знаеш по- добре от мен .Аз знам ,че без Твоето знание нищо не се допуска, но Ти си ни дал заръка Боже мой да се молим един за друг ,за да изцеляваме.

Знам още ,че Ти не благоволяваш смъртта на нито един грешник.Знам,че няма по-добър лекар от Теб и в кръбта и името на Твоят Син Ти даваш чудесно ,съвършенно изцеление без остатък.

     Боже Ти си ме призовал и избрал за Твой инструмент ,ако съм все още достойна пред теб и угоден Твой инструмент прости ми и ме употреби за Своя слава не моя Татко небесни.

    Прости и на тази душа ,ако с нещо е прегрешил и благослови го със съвършенно здраве.В Името на Исус Христос и в кръвта на нашият Спасител ,заповядвам ти душе нечестиви и болестен дух,независимо от каква болест си с власт на царска дъщеря ИЗЛЕЗ ,напусни това тяло,стомаха и всяка клетка.Вън! Без да се връщаш и тормозиш повече тази душа.Нямаш власт над Божиите чада.

Иди там,където Бог ти е определил мястото.В името на Исуса заповядвам освобождение на сомаха и освещение със силата на Святият Дух и помазанието на изцеление и спасение на тази душа.”

   Боже Господи Исусе Христе , 

Благодаря ,Ти ,че тази вечер Ти чу молитвата ми и ще дадеш радост и веселие в този дом ,като прославиш името си и спасиш една душа от смърт.

СЛАВА ДА БЪДЕ НА ИМЕТО ТИ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !Амин!

С Божия благодат сестра Искра. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 коментара:

  1. Според теб има ли ден и нощ на Небето? Защото на небето , зная и убеден съм ,че няма ден и нощ и за Бога всичко му е без значение,от време време и пространство от години и временна . Човеците използват тази мярка , за да изразят ограничението и времето за почивка,но не всичко е така за Бога. За това е Бог е всемогъщ и всеможещ. опитай и виж,че е така.Колко славен Бог имаме.Амин.

    ОтговорИзтриване
  2. Слава да бъде на Господа,че чува всички молитви. Исусе ти си силен Господ по силен от човешките създания,за това ние ти се прекланяме,и обичаме те понеже ти даде живота си за нас и показа огромната си любов на кръста,за прощението на греховете и за спасение на душата ми.

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.