cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 31 август 2013 г.

М О Л И Т В А З А М О Я Б Р А Т -Павел


                                                           Лк 1:37
                "Защото за Бога няма невъзможно нещо."

           Боже на силите,Царю Всевишни,Милостиви Татко,
открил си ми една душица за която искам да се помоля.
Знам ,че чуваш молитвите ми и затова Те моля тази вечер :Приклони ухото Си към моите прошения и дай отговор за да се зарадваме в Твоето име татко наш.
Той Исусе е самотен , е болен и тъжен.Държи една сковаваща болка ,която потиска душата,наранява сърцето и отнема силата .Самотата съкрушава и обезкуражава душата му.
          Отче Ти си казал:"...че ,който те възлюби с цялото си сърце и душа и ум ,каквото и да поиска от Теб в името на синът Ти ще го получи."Мт 11:24
В Лк 1:37 четем:"За Бога няма невъзможно нещо".
          И сега ако Те помоля само три неща ще ли му дадеш ,мили Боже?Ние сме бедни за малко ,но искаме от Твоето Духовно богатство много,защото Ти ни прие за Твои синове и дъщери и обеща ,че ще се грижиш за нас.Моят брат е сам Боже мой,Е болен Татко мой ,Е самотен Господи Исусе.
Към кого да се обърнем,ако не към Тебе Спасителю наш ,Утешителю и Лекарю на нашите души?
         Дай ни отговор Боже мой.Замени тъгата с радост ,самотата с другарка и болестта със здраве ,за да се зарадва и да свидетелства за твоята голяма любов. Вярвам Господи,че имаш голям план с него ,но още повече вярвам ,че ще зарадваш скоро сърцето му.В Името на синът Ти Исус Христос моля и прося всичко това и Ти благодаря ,че чуваш молитвите на праведните и отговаряш на определеното време.Ние вярваме на Словото от Мт11:24 и Лк 1:37 и Те молим не за злато и сребро ,а да отнемеш болката  и да промениш живота на брат ми Павел и да го направиш свой съд за почетна употреба. В името на Исуса 
моля всичко това .Да бъде славата и волята Твоя .Амин!


       СЪБУДИ СЕ СИНЕ МОЙ!
   "Защо тъгуваш чадо,защо линееш ,а на Мене мило чадо не се надееш?Не знаеш ли мило чадо жертвата свята ,кръвта безценна за теб пролята.За да те водя тък на земята дорде пристигнеш горе в небесата .
    Товарът тежък дай на Мене ,вземи сега ти Мойто най -леко бреме./Защото Аз не ви давам ,както света ви дава,за да се страхувате.Аз ви давам Моят МИР ,за да се радват сърцата ви./
СЪБУДИ СЕ СИНЕ:"Запей ,възпей Ми чадо  ти с ангелите  и в миг ще изчезнат от теб сълзите..."
Не съм ли ви казал,че радостта ви трябва да бъде в Мене?
Защо тъгуваш чадо ,защо линееш.Не съм ли вътре в твоето сърце?Защо си съкръшен?Не ви ли казах:"..че смазана тръстика няма да пречупя и замъждял фитил няма да угася."
УЗВИКАЙ с цялото си сърце .Аз съм твой баща.Не казах ли ви:"Тези  тук що страдат ,нека кажат Мен и Аз ще ги изцеля?"
ТЪРСИ МЕ СИНЕ!"И който МЕ търси ще ме намери!"
"И ще превърна тъгата ти в радост и болката ти във веселие.Като ще ти дам крака на елени и криле на орел.За да говориш Словото Ми от върха на планините и да разнасяш Благовестието Ми с бързината на орлите."
СЪБУДИ СЕ! "Ти ,който спиш!Представи делото си и ще видиш чудни неща.Ще познаеш ,че Твоят Бог те обича.
ВЯРВАШ ЛИ МИ?"Защото,ако имаш вяра колкото синапово зърно ..планини ще повдигаш.Запомнете:"Вяра се иска тука от вази и всичко друго ще се прибави!"
УПОВАВАЙ СЕ НА МЕН и Аз ще снабдя всяка твоя нужда!
И ще те превържа и изцеля,защото ти си скъпоценен пред Моите очи и защото Аз Съм ДОБРИЯТ ПАСТОР ,Който жали Свойте овце.
Защо не вярвате в Словото Ми .Не казах ли ви:"Никак няма да ви оставя и никак няма да ви забравя.Ако майка и баща ви забравят Аз вас никога."
ДУХЪТ ТИ ОТПАДА ,НАДЕЖДАТА ТИ СЕ ГУБИ!Защо?
СЪБУДИ СЕ!Тази "СТЕНА" е повод да се събудиш!
"Защото за Мене няма нищо невъзможно!"Не съм ли вътре в теб?Какво чакаш?Започни молитва с вяра и чакай.Да! Ще получиш отговор ,защото Аз съм силен да разчупя всякакви проклятия.Да изгонвам демони.Да лекувам и най лишите болести.Да те освободя и спася от всеки проблем.Вярваш ли го?Ако имаш тази вяра -моли се без да преставаш и чакай спокойно и с търпение.В това ще е твоята сила над проблемите!Аз твоят Бог ще разреша твоите проблеми,защото живея в твоето сърце и ЗАЩОТО ТЕ ОБИЧАМ!
"Ще взема грижа за теб и не след 7 дни или 7 седмици или 7 месеца или утре на определеното от Мен време ще разреша твоят проблем и ти ще Ми отдадеш Слава и почит и ще се развесели сърцето ти."

Благодаря ти Святи душе.Благодаря ти Боже за вярното и живо Слово Божие.Слава на името ти Татко наш.

С Божия благодат :сестра Искра
23ч. 31 август 2013год.
Italy isola Procida

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.