cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 25 април 2014 г.

СИЛАТА НИ Е В ГОСПОДА ....!


                   "Не чрез сила,не чрез мощ,но чрез Моята
                     сила/чрез Духът Ми/ -казва Исус"-
                              е нашата помощ!
    Колко вярно слово!Каква ГОЛЯМА ИСТИНА! "Но има ли
 разумни да чуят Моя глас“-се казва в една от песничките на Господа.Бог говори още днес:"Не съм ли ви достатъчен Аз ,та се плашите още?"
    Бог говори ,но ние не искаме да Го слушаме.А Той е близо.
Той стой и чака да влезеш в Неговото присъствие.Да ти говори,да ти даде Своята сила ,за да продължиш да крачиш по Неговите стъпки..Бог чака да извикаш:"СИЛА ДАЙ И ДРЪЖ МЕ ТИ!ДРЪЖ МЕ ВЕРЕН ГОСПОДИ!"
Когато сме в Неговото присъствие разбираме и Неговата 
воля и дело.Тогава той ни зарежда със Своята сила и мощ и ни пои със Живата вода .Защото ние сме цветята в Неговата градинка и както цветята имат нужда от вода ,така ние имаме нужда от Неговата жива вода /словото Му/,която да напоява увехналите ни души.
СЛОВОТО МУ!Да Словото Му ще ни напоява ,ще ни благославя,ще ни дава сила и ще ни помага да вървим напред.Исус слезе от небето.Живата вода слезе ,за да ни ръси всеки ден и никак да не увяхваме.Да!Исус е Живата вода ,която слезе от небето за теб и за мен, мили братко и
сестро.
      Дай своите мисли.Дай живота си на Исус и Той ще мисли за тебе:Болен ли си-не се плаши!Смазан ли си -не се плаши!Гонен ли си -не се плаши!Защото Исус те обича и мисли за теб.
Ние сме едно семейство.Нашата любов ни обединява .Живата вода ни благославя.
Благодаря ,че те познах Господи!Когато имам Теб-Твоята любов ми е достатъчна .Нямам нужда от друга любов.
Молбите ми.Общението ми с Тебе Исусе ме правят щастлива .Аз знам ,че Ти ми чуваш молитвите.Благодаря Ти ,че те имам.Благодаря Ти ,че Ти се радваш ,когато общуваме с Теб.И аз се радвам Господи ,защото Твоята любов ме лекува ,Твоята ръка ме гали и Ти ми даваш сила и мощ ,защото"В Тебе е силата и мощта чрез Дугът Ти!"
Затова искам да се уча на Словото Ти ,на волята Ти и на мъдростта Ти.Искам да ти служа с цялото си сърце Господи.Подкрепи ме Исусе!Ти винаги ми помагаш ,когато имам проблеми.Винаги ,когато Те търся ти ми помагаш.
Даваш ми мир.Ръководиш ме.Лекуваш ме.Благодаря Ти от все сърце!Благодаря Ти за всичко Господи!
    НЕКА КАЖЕ ВСЕКИ ,КОЙТО СЕГА ЧЕТЕ-БЛАГОДАРЯ!
Много пъти казваме:"Кога ще си отиде този проблем?"Но
Исус казва днес-ДОБИИ ВЯРА!!!Вярата ни в Исус  ще ни даде СИЛА да разрешим нашите проблеми заедно с Него,за които ние сами сме си виновни.Но Бог е добър .Той те чака да влезеш в Неговото присъствие с любов и вяра и не само този проблем ,който имаш братко и сестро,но и всичко друго ще ти прибави в името на Сина Си Исуса Христа !"
ЗАЩОТО НЕ ЧРЕЗ СИЛАТА И МОЩТА НА ЧОВЕЦИ „А ЧРЕЗ ДУХЪТ НА ГОСПОДА ИМАМЕ ПОБЕДА НАД ВСИЧКО В ТОЗИ СВЯТ!.
Ето защо нека се научим да "ВЛИЗАМЕ В БОЖИЕТО ПРИСЪСТВИЕ" и да търсим Неговата сила и мощ чрез Дуга като се научим да уповаваме на Него за всяко нещо!Амин
     Бог да ни благослови и да бъде със всички нас от сега и до века !Амин

С Божия Благодат -сестра Искра


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.