cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 16 октомври 2014 г.

ОБЪРНИ СЪРЦЕТО СИ И СЛУШАЙ!!!

                         
                                                                  Ис 28:23

                           "  Дай ухо и слушайте гласа ми.
                             Внимавайте и слушайте думите ми!"

         Излизайки от църквата приседнах на една пейка и помолих Бог да ми говори чрез Словото Си и чрез Духът Си.
И Той не закъсня.В църквата Св.дух казваше ,че който си отвори сърцето за Исус Той ще влезе в него и ще върши чудеса ,изцеления и благословения.И така седнахме с моя пастор на пейката и Духът ми диктуваше:"Обърни сърцето си и слушай!".Да!Бях отворила сърцето си и бях готова да слушам :"Що говори Духът на истината!"
      Отворих след молитва Словото и Духът започна да ме наставлява:Ис 28:23"Дай ухо и слушай гласа ми и внимавайте и слушайте думите ми!"...Ще ви давам чудни съвети и превъзходна мъдрост.Това е мястото за "ПОЧИВКА" и "ОТДИХ".Слушайте Мойте правила и Мойте заповеди:
      "Вие сте святи на Господа  и избрахте Правия път,
защото пътя на праведния е ПРАВ,а пътеката на праведните Аз управлявам.Вие сте Моя укрепен град и Аз ще ви подкрепям и спасявам.Искам вашият съвършен мир и вяра да бъдат непоколебими.Уповавайте се винаги на Мен ,защото Аз съм вашата ВЕЧНА КАНАРА.
        Добре правите като ме търсите ,защото Моята ръка е винаги над вас за ДОБРО.Искам да ви науча на разсъдък не да търсите човешки поучения ,и да се доближавате до мен с  мънкащи уста ,а със сърце,душа и ум.Вие сте сиромаси и на вас приляга смирението.Така ще се развесели сърцето ви и радостта ви ще бъде в Господа!Днес искам да изливам върху вас Дугът си и да ви упоя със Силата Си,защото сте 
Ми избрани за служение.Ето тука сте като "ПЛЕННИЦИ
но скоро волята Ми е да ви върна в страната на бащите ви!
Затова приклонете ухо и слушайте що говори Духът на истината:".Много станаха непокорни и сключиха ДОГОВОР,но не чрез Мене и слязоха в света ,за да търсят подкрепа и упора, без да се допитат до моите уста и така натрупаха грях на грях.Но света какво помощ може да ви даде ?Какво ви ползва света и каква помощ може да ви даде света ,освен срам и укор?
      Напиши това що ще ти кажа и нека бъдещите поколения да го помнят:Те са непокорен народ-лъжливи чада ,които се уповават на насилие и измама ,като не послушаха Словото Ми,а се уповаваха на силата на света и на греха -те ще паднат в един миг.Светската помощ е безполезна и суетна.Затова отвори сърце и слушай що казва Господ Еова ,Святият Израилев:  Исайя 30 :15
"В ЗАВРЪЩАНЕ И ПОЧИВКА ЩЕ СЕ ИЗБАВИТЕ и в 
БЕЗМЪЛВИЕ И УВЕРЕНОСТ ЩЕ БЪДЕ ВАШАТА СИЛА!"
     Аз ви обичам чада Мой и чакам да ви избавя от всяко беззаконие и грях.Аз ви жаля.Аз ви наблюдавам и чакам да се обърнете и да ви помилвам.Извикайте към Мене . Опитайте Ме и ще видите колко съм благ.Не ходете нито на ляво ,нито на дясно,а вървете в ПРАВИЯ ПЪТ,защото ТОЗИ Е ПЪТЯ по ,който трябва да ходите.
     Моето дело е правда и мир ,а плодът на правдата е -покой и увереност до века.Искам да приемете Моята Мъдрост и Знание и Изобилно Спасение и тогава Аз ще утвърдя времената ви и Страхът от Господа ще бъде вашето съкровище.
      Слушайте чада Мой:Назначете ПОСТ при бистри води.
Смирете се пред вашия Бог и просете  добър път за вас,чадата ви и за целият ви народ и имот.Ръката Ми ще бъде над вас за добро,ако ме потърсите с цялото си сърце ,душа и ум.Потърсете Ме,помолете се и Аз ще ви послушам
Вие сте Мой служители,които Ми трябвате за Делото Ми.
Искам да служите на народа Ми ,който пази ИСТИНАТА !
АЗ СЪМ ВАШИЯТ СЪДИЯ!
АЗ СЪМ ВАШИЯТ ЗАКОНОДАТЕЛ!
АЗ СЪМ ВАШИЯТ ЦАР, КОЙТО ЩЕ ВИ СПАСЯ!

Укрепете немощните ръце и утвърдете отслабналите колене.кажете на онези ,които са с уплашено сърце:Укрепе-
те се!Не бойте се!Ето вашият Бог!Иде с възмездие,с Божие въздеяние;Той ще дойде и ще ви избави!"
БЛАГОДАРЯ НА МОЯ ГОСПОД ЗА ТОВА СЛОВО,Което съживи душата ми и укрепи сърцето ми.
       ДЕРЗАЙТЕ БРАТЯ! В ГОСПОДА ИМАМЕ НАДЕЖДА!
СЛАВА ДА БЪДЕ НА ИМЕТО МУ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА-Амин!

С Божия благодат:сестра Искра

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.