cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 19 юли 2015 г.

Господ е моят ПОМОЩНИК

                                                 
                                                        Пс 121 : 3-5
                            "  Помощта ми е от Господа ,
                                Който е създал небето и земята ,
                                Той няма да остави да се 
                                 поклати ногата ти ;
                                Онзи , Който те пази няма да 
                                задреме .
                                Ето няма да задреме , нито ще
                                заспи .
                                Онзи , Който пази Израил .
                                Господ ти е пазач;
                                Господ е твоята сянка , отдясно ти . "

     Колко е благ моят Помощник !
Винаги е готов да ми подаде ръка за помощ .
Към Него издигам молитвите си денем и нощем и знам , че
Той ще ме избави според Словото Си .
    Помощта ми за всяко нещо е в Господа , Който е готов винаги да ми подаде ръка , защото избрах Него и Неговото Слово да следвам .
В Неговото Слово се наслаждавам всяка минута и душата ми намира утеха , защото Словото Му е живо и съживява душата и сърцето ми .
     Моят Господ няма да задреме , нито ще заспи . Той ми е 
пазач и помощник и ще пази ногата ми от подхлъзване .
      Господ е милостив и благ Баща към онези , които Го любят . Той ме пази от всякакво зло и пази душата ми , когато излизам и когато влизам .
      ЧУДЕН Е МОЯТ ПОМОЩНИК !
Той никак не се уморява И НИКАК НЕ ЗАСПИВА . Окото 
и ухото Му е винаги към онези , които са със съкрушен дух и които викат денем и нощем към Него за помощ .
      Вярно е Твоето Слово Господи и заслужава внимание .
На тебе ще пея хваления и към теб ще отправям молитвите си за помощ , Боже мой .
       Скитаме се като изгубени овце Господи !
       Потърси слугите Си и помогни Татко мой , защото не забравихме Твоите заповеди .
Помогни и на моя народ Господи Исусе , моля Те !
Дай духовно проглеждане и смирение на духовете . Дай покаяние на управници и отстъпници от Правият Ти път .
Изливай благословения и помазание върху Твоите слуги , Боже мой ! ...дай сила и мощ  , братолюбие и святост на избраните Твой чада ! Помажи България и направи защитен щит около нея . Не допускай да бъде ограбена и унищожена ! 
     В Името на Единородният Ти Син Исус Христос моля и прося всичко това , заради кръвта Си , която проля на Голгота . Обичам те Господи , Боже мой ! Слава да бъде на Името Ти , от сега и до века  ! Амин !!!



                                

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.