cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 9 юни 2016 г.

Да уповаваш на Бога

                                  ДА УПОВАВАШ НА БОГА
                                           Пс. 71 : 1
                  „ На Тебе Господи , се уповавам , нека
                     Не се посрамя до века !
                     Избави ме в правдата Си и освободи ме ,
                     Приклони към мен ухото Си и ме спаси .
                     Бъди ми канара за жилище , където
                     Мога винаги да идвам , Ти си заповядал
                     Моето спасение , защото Ти си скалата ми
                     И крепостта ми .
                     Избави ме , Боже мой , от ръката на
                    Безбожния , от ръката на неправедния и насилника .
                    Защото Ти си моята надежда , Господи , Боже ,
                    УПОВАНИЕТО МИ ОТ МЛАДОСТТА МИ  !
                    ………………………………………………………………………………… “

            Странник съм по чужда земя
            И окото ми чудеса водя .
            Хора , как просят от Бога в беда
            И как сълзи ронят за своята страна .

             И още какви ли не други неща
             Срещнах тук в тази чужда страна
             Сърцето се свиваше в мъка , тъга ,

             И така оставях всичко на Бога в молба …
             Като уповавах за помощ с цяла душа .
    Велик и чуден е нашият Господ !
Благ и праведен помощник и защитник на бедните . Милостив и състрадателен към страдащите . Жалостив към вдовиците .
Любящ Баща към трудолюбивите . Защитник на онеправданите .
Учител на слабите . Бог на спасението….
      Когато имаме такъв чудесен и единствен Господ Бог  ?
Когато си открил това небесно благословение . Когато си познал ТАЙНАТА на Неговото спасение – какво чакаш ?
„ Защо тъгуваш , защо линееш ,а на Мене , мило чадо , не се надееш ? “
Ти си в скръб , ти си в беда , ти си в болка  , ти си в отчаяние , в страх и самота . Не чакай на човеци !
    „ Не казвай , Боже мой , Боже мой ,
     Защо си ме оставил ? “- Пс.22:1
Излей  душата си , издигни ръцете си и извикай към Господа с вяра .Бог те познава още от утробата на майка ти . Бог те обича и чака да го потърсиш .
     Кажи на Господа : „ Ела Господи, не се отдалечавай… Ти си моя сила , побързай да ми помогнеш  ! “
     „ Да не се отдалечиш от Мене , понеже скръбта ми е близо ,
Понеже нямам помощник  ! “
      Господ Исус Христос , не иска много думи или специални молитви . Нашият Господ е сърцеведец – Той гледа на сърцето ти и на това доколко Му вярваш и се уповаваш на Неговата любов , сила и мощ .
В Пс. 22: 9 се казва : „.. Ти си ме научил да се уповавам на Тебе… “
В 24 ст. „ …Защото Господ не е презрял и не е пренебрегнал скръбта на оскърбения , нито е скрил лицето си от него , а
послуша , когато вика към Него . “
     Кажи на Господа : „ Покажи ми пътищата си , Господи !
                                           Научи ме на пътеките си !
                                           Води ме в истината Си и учи ме ;
                                            Защото Ти си Бог на спасението ми  ;
                                            Тебе чакам цял ден ….“
     Господ е благ и праведен и ще научи грешните на пътя си ,
Ще води кротките в правдата Си , и ще научи кротките на пътя Си . “
    Има една тайна на Господа : Ако имаш страх от Него , да не Му съгрешаваш , потърсиш ли Го с вяра и упование , Той ще ти помогне и не само това , но ще ти разкрие и по - „ велики тайни “
Пс.34 : 15
„ Очите на Господа са върху праведните
  ушите Му към техния вик . “
    Ако ти братко и сестро знаеш и познаваш твоя Господ и Неговото обещаващо Слово ти , би викал всеки миг от живота си към Него. Защото Той не отказва помощ на никой , който вика към Него .
     „  Той е близо до онези , които са със съкрушено сърце и
Спасява , онези , които са с разкаян дух . “
„ Много са неволите на праведния ,
  Но Господ го избавя от всички тях . “-Пс . 34 : 19
       Господ изкупва душите на слугите Си ;
       И от онези , които се уповават на Него ,
       Ни един няма да бъде осъден . “ – Пс. 34 : 22
Нека кажем с вярата на Цар Давид : 3 Царе 1 : 29
„ ЖИВ Е ГОСПОД , КОЙТО ИЗБАВИ ДУШАТА МИ ОТ ВСЯКО БЕДСТВИЕ ! “
Нека кажем на нашият Господ : „ Душата ми копнее за Твоето спасение : на словото Ти се уповавам . Очите ми копнеят за думата Ти , като казвам : Кога ще ме утешиш ? “ – Пс 119 : 81 , 82
          ДА УПОВАВАШ НА ГОСПОДА – значи , че ти вече знаеш в Кого си повярвал .
       Нека всички заедно да потърсим Господа и да извикаме към Него , защото ние вече Го познахме и знаем ,че Той ни слуша  :
      Ето Господи ,
     Тази вечер те търсим с цялото си сърце и вяра в Теб и Твоето слово като те молим да послушаш молитвата ни и да ни избавиш от всякакви страхове , болести , съмнения .
Да ни дариш здраве , сила и мощ да продължим в Твоя път и да устоим срещу хитростите на дявола .
Ние сме Твой чада , и вярваме , че Ти няма да ни оставиш в беда и ще изведеш  праведника си от всякаква зла ситуация .
     УПОВАНИЕТО НИ Е В ТЕБЕ ГОСПОДИ БОЖЕ НАШ , ПАЗИ НИ , УЧИ НИ И БЛАГОСЛАВЯЙ НИ , ЗАЩОТО УПОВАНИЕТО И НАДЕЖДАТА НИ Е В ТЕБЕ И САМО В ТЕБЕ , СПАСИТЕЛЮ НА НАШИТЕ ДУШИ  !
    Ще Те словославим в голямото събрание
    И ще Те хвалим всред многочислени люде !
    Защото Ти заслужаваш , Господи наш хваление !
СЛАВА ДА БЪДЕ НА ИМЕТО ТИ , ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
АМИН!!!!

   





 

      

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.