cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 30 август 2016 г.

Как мина днешният Господен ден и какво научих от Господа

     Денят ми започна в 7 часа с молитва .
Продължи в Нова петдесятна църква в Наполи с П- р Микеле до 13 часа .
И завърши с проповедта на пастор Илия Петров от Малко Търново  по онлайн на живо , където слушах за : " мястото на жената в служението пред Господа . "
    Ако ти днес не чуеш Божия глас , ни научиш нещо ново от Господа или не си припомним онова , което вече знаеш , не се хвали , че си Божи Син или ученик на Исус .
     Църквата , която посещавам е много далече от мястото , където живея . 20 минути с влак до Наполи и 20 минути с автобус до Капотекино , където е църквата .
     Ще кажете , ама няма ли български църкви там ?
Не знам може и да има , но Бог тук ме изпрати и тук ми прилепена сърцето .
Това е жива църква . С много братска любов . С Божие присъствие и с много пророци .
Тук ще чуеш " говорящо Слово Божие ! "
Да тук само аз съм българка , но съм приета като една от тях .
     Тук сърцето ми е отворено за Божието присъствие ." Храната е винаги свежа и добре приготвена ".
И ТАКА КАКВО БОГ МИ ГОВОРИ НА СЪРЦЕТО ТОЗИ ДЕН?
     ПАСТОР Микеле започна с думите : " Адаме тука ли си ?
Искам да ти говоря ! "
Веднага си зададох въпроса :
Ако Бог търси Адам сигурно ще попита и за Ева : " Ево , тука ли си ? "
Тогава тихичко в сърце ти си рекох : " Ето ме Господи , дъщеря Ти Те слуша ! "
И последва следващият въпрос :
" Ами , ако не бях дошла на църква , как щях да чуя Господ какво иска да ми каже ? "
И така станах цялата слух :
     И Бог заговори през сестра Лина , която е пророк на Господа .
" Следвай чадо Мое Моят път ,
Моето слово и Мойте команди , за
да не  отпаднеш и да погинеш , но да се спасиш !
Никак не желая да те загубя , но желанието Ми е да те спася !
Знаеш , че Аз съм Единственият Спасител и няма друг освен Мене !
Няма друг път за спасение .
Спомни си какво е писано за Мене : " Аз съм пътя , истината и живота ! " и казвам ти днес пак : няма друг път за спасение освен чрез Мене !
Върви напред Смело и  Дерзай !
Времената са последни .Идва времето на Моя Съд .
Аз съм Бог милостив . Но времената са подобни на Ноените времена . Искам да показвам милост , но народа Ми не се плаши.
     Виждам множество от людете Ми показват милост и се трудят за делото Ми , като се подготвят за Моето завръщане .Но от друга страна други си живеят в света и не ги е грижа .
    Чада Мой , замислете се !
Пригответе се !  Аз идвам скоро , да си ви прибера горе в Тебе !
Живейте в мир и единство . В Моята църква искам любов ! Ако нямате любов не сте Мой . "
Пастор Микеле :......
" Молите ли се часа МОЙ с Моята молитва ?
            ОТЧЕ МОЙ
Обърнахте ли внимание на ПРОШКАТА ?
Прощавайте си по между си така както Аз простих на вас .
Спомнете си от къде ви изведох и
ви простих и ви очистих .
Но нещата не спират до тук .Ако Аз съм ви простил , така и вие си прощавайте един на друг . Когато
си прощавате живота ви ще бъде по - лек и много прегради на скръб , обида , мъка и болка ще паднат и тогава ще се отвори път за Мойте благословения .
Научете се да си прощавате !
Имайте Моята простителност!
     Много Ме боли , когато се нараняване и убиване духом един
друг , а прошка не си искате !
Всичко това Сатаната прави с вас , за да ви погуби и да за затриете спасението си .
     Молете се постоянно .
Така сте Ми угодни ! Не казвайте :
Аз нямам нужда от нищо . А сподели с Мен това , от което се нуждаеш , защото Аз съм вашият Бог и искам и винаги съм готов да ви дам попросеното от сърцето ви .
Аз не искам да ви дам малко , а
това от което се нуждаете днес .
Ежедневната ви нужда . Ежедневните ви хляб .
     Ето Аз днес ви давам нужното слово Божие , за да заситя вашият духовен глад . Моят хляб ви давам . Нито много , нито малко . Давам ви достатъчно , за да се заситите .
Искайте от Мене това , от което се нуждаете и ви е необходимо и Аз ще снабдя вашите нужди .
Първо търсете Моето царство и всичко друго ще ви се прибави .
Пазете светостта си ! Опазите Духът Ми в сърцата си .
Побеждавайте греха , защото Аз искам да сте свободни Мои служители . Искам да сте свободни от злото на този сват .
Търсете кръвта на Моя Син и онова очистване , което ще ви доведе в Царството Ми на вечността . "
- Матея  5 : 5-13
Благодаря на Моя Бог и за всичко онова , което ми припомни и предупреди .
После пастор Илия от Малко Търново ми говори за :
" МОЖЕ ЛИ ЖЕНА ДА ПРОПОВЯДВА И КАКВО Е НЕЙНОТО МЯСТО В СЛУЖЕНИЕТО ? "
Това което разбрах е : Да ! Може !
Бог е имал и в миналото жени на вярата , който са се трудили на Неговата нива .
И днес Бог търси скромни , смирени и верни Сионови дъщери , на които може да разчита .
Онази , която не е избрана , няма дарби и помазание по - добре да мълчи , за да не отпадне или да не бъде посрамена .
   Както мъжете на Бога , така и жените на вярата носят своята отговорност пред Бога за своето служение .
   И ТАКА нека Бог да благослови всички пастори и наставници и всички , онези жени предали живота си в служба на Бога .
Бог да ни благослови братя и сестри работници на Царя на Царете !
Амин!
Лека и спокойна нощ !
                        00.42 ч.
                         28. 08. 2016 год.
Сестра Искра

  

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.