cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 2 април 2017 г.

ПРОРОЧЕДКО СЛОВО КЪМ БОЖИЯ НАРОД

ПРОРОЧЕСТВО

         ГОСПОД КАЗВА:
   Чада мои, елате, усетете Моето присъствие, почувстватайте Моя Дух, усетете Моята любов и вкусете от Моята вярност! Понеже се завръщам мнго скоро! Плачете пред Мен, чада мои, докато все още има време!
   Преклонете коленете си пред Мен!
   Викайте и плачете пред Мен! -
казва Господ. - Не отблъсквайте Моя Дух! Аз искам да ви привлека по-близо до Мен, така че да можете да видите Моята слава ! - казва Господ.
   Идват мнго трудни времена, но ето, ако живеете близо до Мен, то Аз ще ви помогна.
   Не поставяйте увереноста си в неща, а в Мен и Моето свято Слово, което съм говорил на мнго поколения.
   Земята вика за Моето избавление. Ето, Аз видях мъката на Моя народ и сега Аз искам да сляза от небето, за да донеса избавление.
   Един ден ще можете да видите със собствените си очи, че Моето слово е било истина. И ще можете да чуете звука на тромпета на Моето завръщане - казва Господ.
   Вие си мислите, че има само физическа битка в този свят, но ето, Аз ви казвам, че има и духовна битка в този свят и че ако вашите очи биха могли да видят за какво става въпрос, бихте били напълно шокирани от това как духовният свят изглежда в действителност.
   Аз искам да повярвате, даже и ако все още не можете да видите духовния свят със собствените си очи. Блажени са тези които без да видят са повярвали.
   Ето, Великия Ден иде и тогава ще бъде отговорено на всички ваши въпроси!
   Сега изговорих това Слово към вас и е ваш личен избор дали да го повярвате или не, да го приемете, или да го отхвърлите. От вас зависи! - казва Господ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.