cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 24 юли 2018 г.

ИМА ЛИ БОГ , КОЙТО СЪДИ ?

      ДА ! КАКТО ИМА РАЗРУШИТЕЛ , ТАКА ИМА И ЕДИН , КОЙТО СЪГРАЖДА !
КАКТО ИМА УБИИЦИ , ТАКА ИМА И ЕДИН , КОЙТО Е ДОБЪР И СПРАВЕДЛИВ СЪДИЯ !
И ТОВА Е БОГА НА БОГОВЕТЕ И ЦАРЯ НА ЦАРЕТЕ !
ИСУС ХРИСТОС , БОЖИЯТ СИН !
Нему се даде цялата власт на небето и на земята и под земята ! И Той ще съди всяка жива твар за делата ни тука на земята .
    Днес Той ни пита : " Праведно ли съдите вие човешки синове ?
Не , вие не съдите правилно !
    В сърцето си вие кроите неправда , отмервате с ръцете си насилието по земята !
Нечестивите Аз ги отхвърлям още от утробата , също отхвърлям тези , които говорят лъжи и ядът им е като змииска отрова .
Такива са като глуха аспида и като лъвове , чиито зъби ще строша в устата им .
Да ! Ще строша челюстите дори на малките лъвове .
Ще изпратя огън и ще ги помета като вихрушка .
Защото Аз Господ съм любов ; Добър и праведен съдия , но и Мъздовъздател .
Аз отсъждам праведно , защото истината е от Мене и правдата , това съм Аз .
    В Мене няма лъжа и лицемерие ! В Мене е наградата , в Мене е наказанието .Аз правя да се ражда , но и Аз правя да умира .
Защото Свободата и живота са скрити в Мене , смъртта няма власт над Мене и над Моя народ .
Защото Аз победих смъртта .
     Пс .58 : 10 , 11
" И праведния ще се зарадва , когато види възмездието и ще измие нозете си в кръвта на нечестивите ,тъй , че всеки ще казва :
Наистина има награда за праведния !
Наистина има Бог , който  съди земята ! "
    Не мълчете праведници , Господни !
Говорете за Мене , мой верни чада , че " Жив съм и живея във вашите сърца . "
" Говорете истината и истината ще ви направи свободни " . Кажете на ония , който не знаят , че Аз съм любов , но и строг съдия ;
Огън изпояждащ , към ония , които потъпкват Моята правда и бъркат в зеницата на окото Ми , като угнетяват Моя народ , сиромаха , вдовицата .
    Пейте и хвалете името Ми ,
Защото праведния и 7 пъти да падне , Аз Господ пак ще го при вдигна .
Извикайте към Мене , народе Мой и Аз ще ви избавя !
Да ! Защото Аз Господ пазя , онези , които обичат правдата Ми ! Които денем и нощем ронят сълзи през Мене !
    Ще съкруша онези , които простират ръцете си за война към онези , които са в мир с Мене ! Устата им са мазни като масло , а в сърцето си кроят война .
    Говорете на този непокорен народ за Мене да се покаят .
Говорете за Моята правда и Аз ще бъда винаги с вас , народе Мой !
И ще ви подпра в труден ден и никога няма да допусна да се поклати праведникът Ми !
Пс .55 : 23
" А нечестивите ,
Ти Боже ще ги сведеш в гибелта ров ;
Мъже кръвопиици и измамници , няма да стигнат и до половината на дните си ;
НО АЗ ЩЕ СЕ УПОВАВАМ НА ТЕБЕ !  "

1 коментар:

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.