cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 15 март 2019 г.

Въпроси и отговори

Отговори след ефир на живо от пастир Младен Младенов на зададените му въпроси :
Последните му думи от ефира бяха :
А това са думите , които е чул лично от Духа на Господа Исус Христос :
"НЕДОВОЛНИ СТЕ ОТ СЕБЕ СИ ! ИМА МНОГО НЕДОСТАТЪЦИ ВЪВ ВАС ! ОЧИСТЕТЕ СЕ !
НАПРАВЕТЕ ГО И МЕ СЛЕДВАЙТЕ ИСТИНСКИ ! "- това каза Господ .
     И пастора БЛАГОСЛОВИ ВСИЧКИ НИ  В ИМЕТО НА ИСУС ХРИСТОС .

СЛЕДВАТ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ :

1 . Лигия Младенова :
" Какво те е държало през годините , за да достигнеш и останеш в тази любов ? "- Мт.5,6,7
ОТГ. - п-р Младен
" Резултата от тази любов беше : спечелих за Христа много хора от ДС .
Ако сме се родили и сме новородени и преобразили се в Новото създание , което е " Христос във нас " ще имаме всички .
ОБИЧАМ ХОРАТА , НО И СЕБЕ СИ !
    А тези , които ми правят пакости -
МОЛЯ СЕ ЗА ТЯХ !!!
    ПОСТОЯННО БЛАГОДАРЯ И БЛАГОСЛАВЯМ БОГА !
И да продължаваме да ОБИЧАМЕ !
    ЛЮБОВТА ВЛАДЕЕ НАД ВСИЧКО !!!

2 . Ако се върнеш назад би ли направил нещо различно ?
ОТГ . " СЪЩОТО И ДОРИ НЕЩО ПОВЕЧЕ ! "

3 . Как запазваш МИРА си ?
ОТГ . " ВЪРВЯ ! ВЪРНЯ !
И ВСЕ НАПРЕД ВЪРВЯ , като непрестанно БЛАГОДАРЯ НА БОГА ! "
   През каквото и да минавам казвам :
" Слава на БОГА ! "
1 . Благодарност ! и
2 . Слава на БОГА !
Аз съм Първата и Последната църква :
ФИЛАДЕЛФИЯ !!!
Четете Откровението !
Не приемам хвалби от човеци !
"Ако ме хвалиш за себе си ме хвалиш ! " - към брат Енчо

4 . Кой е бил пример за подражание за теб в живота ти като християнин ?
ОТГ.
" Баба Калиманка и други , но  Главният пример е Господ Исус Христос .
Горните си отидоха , но Той остана вечния пример за мен ! "
ДА СТЪПВАМ В НЕГОВИТЕ СТЪПКИ !!!!
Сега е 14 .03 . 2019 год .
На 82 години съм .
Силните ми се подновяват като на орел , чета , пиша и виждам без очила , тичам и т.н...

5 . Какво очакваш да бъде следващото
СЪЖИВЛЕНИЕ ?
ОТГ.
" Небиващо СЪЖИВЛЕНИЕ !
Ще дойде като ураган и никой не ще може да го спре !
Така ще мине СЪЖИВЛЕНИЕТО В България, както мина урагана в САЩ , но не за смърт , а за живот !

6 .Цв.Петрова
Относно съживлението:
ОТГ .
СЪЖИВЛЕНИЕТО те запаля . Скачаш и разгласяваш Исус !
ОТ БОГА ИМАХМЕ ПРАВО НА СЪЖИВЛЕНИЕ !
Така ще дойде и сега .
Човек не може да накара някого да направи нещо , ако Бог не го даде .
ЗАЩОТО СВЯТИЯ ДУХ МОЖЕ ВСИЧКО !
     Молете се за ОТКРОВЕНИЕ за вашето служение !
Търсете восителство от Духа и чакайте Божият глас да ви говори .

6 . Искра Младенова
Как да работим в ЕКИП , като 50 % са предатели ?
ОТГ .
" Молете се на БОГА да ви изпрати КАЧЕСТВЕНИ хора !
/ Какво значи КАЧЕСТВЕНИ  ? - Облечени в Христа !
/ Еф.6 : " ХРИСТОС В МЕН И АЗ В НЕГО " - КАЗА п-р. Младен " /
Страхотно насърчително !
Много точно казано !
Благодаря ти брате !
С едно изречение ми каза една голяма ИСТИНА !
Сега съм свободна да взема най - правилното решение .
БЛАГОДАРЯ НА БОГА ЗА ТЕБ !

7 . Как се пости правилно ?
ОТг .
" Да постиш , да постиш 40 дни в тази пустиня - тогава ще имаш победа ! ИСУС ГО НАПРАВИ !
    Ако постиш без водителството на Св. Дух ще се провалиш .
" Без вода , без хляб , на 6 ден КОЛАБИРАХ !
Постихме за човек с киста в мозъка .
На 5 ден този човек оздравя .
Четете Ис .53 гл .
Аз треперех и казвах :
" Боже , какво да правя ? " и БОГ ми каза : " Ти ,
трябва да ставаш ! "
     Станах и се молих и чух Божия глас да ми казва : " ВСЯКА КРАЧКА , КОЯТО ПРАВИШ  ЩЕ ДАВА ХЛЯБ ! "/ Духовна храна / Това е страхотно откровение !
БЛАГОСЛОВЕНИЕ !
Четете ИСУС Навива 1гл
Мк .16 " И като повярваш ще те придружават тези знамения....и по - големи от тях ще правиш ! "
Блажени повярвалите ! - каза п - р Младен Младенов
    И така като не спирахме да пост им ,
присъединяваха се много хора и станахме една "ПОСТНА ЦЪРКВА " . А според мен това е така наречената от Христос - ЖИВА ЦЪРКВА ! - ИСКРА
    П-Р Младен :
Така се поддържаше СЪЖИВЛЕНИЕТО и дарбите се умножаваха и работеха .
     Моят съвет е :
" ПОСТЕТЕ БЕЗ ХЛЯБ И ХРАНА , НО С ВОДА ! "
Защото организма се обезводнява .

8 .брат Енчо :
Какво да правим , за да устоим в този мръсен свят в църквата ?
ОТГ .
" ДРЪЖ СЕ ЗА ПРАВДАТА ! "
Вашият приоритет да бъде ПОСЛУШАНИЕТО !
СВЯТОСТТА !
Предайте се на СВЯТОСТТА за Него , за да кажем заедно един ден : " Слава на БОГА !
Свят Си ! Свят Си , Господи ! "

Това е от мен братя и сестри . Другото е от Св.Дух !
Аз съм само един безполезен слуга .
Цялата слава е на ИСУС .Запомнете :
" НЕГОВОТО НИКАК НЕ СЕ ГУБИ ! "
Да бъдем разумни и за запечатаме тези чудесни словеса на плочата на сърцата си и да ги разказваме на нашите деца , а те на своите си за слава Божия !
Така БОГ винаги ще бъде в нас и ние в него !
Амин
Това последното беше от мен .Обичам ви Божии часа !
Дерзайте , да бъдем част от НОВОТО СЪЖИВЛЕНИЕ И ОТ ПОСЛЕДНАТА ЦЪРКВА НА ИСУС ХРИСТОС !
АМИН !!!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.