cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 11 февруари 2020 г.

МОЯТ НАРОД РЕШИТЕЛНО ОТСТЪПВА ОТ МЕНЕ

  МОЯТ НАРОД , 
РЕШИТЕЛНО ОТСТЪПВА ОТ МЕНЕ
Ос .11 : 7
" Моят народ РЕШИТЕЛНО ОТСТЪПВА ОТ МЕНЕ , ако и да го призовават пророците
да гледат към Всевишния , пак никой не се старае да се изправи ! " 
    Разсъждавайки днес върху всички пророчества , които Бог ми даде за България и Божия народ СВЯТИЯТ ДУХ ми каза : 
" Седни и пиши , какво говори днес Духът на Истината за Моят народ и за България ! "
    Да ! Моят народ , РЕШИТЕЛНО ОТСТЪПВА ОТ МЕНЕ !
Нямат страх от Мене !
Нямат  любов към Мене , като си казват : 
" Има време ! "
Но , Аз казвам : " Няма време ! Времето Ми изтича ! "
     Изпращам пророци Мой !
Изпращам пророчества с ПРИЗИВ за промяна , за служение , но " никой не иска да слуша и да се изправи ! "
    Търсят лидери ! Търсят Цар да ги освобождава , а 
Мене забравиха .
Аз , Който пролях кръвта Си и живота си дадох да вас !


Аз , Който ги измъкнах от блатото на греха, Който ги омих в Моята кръв и с Моята ръка ги водих и ги лекувах . 
     Аз и днес върша всичко за вас чада Мой , но вие сте непокорни .
     Песни ми пеете, събрания Ми правите , но защо на нивата Ми не излизате ? 
     Защо в България е този смут ли ?
Защо вони от всеки ъгъл ?
Защо е тази суша ? 
Утре и хлябът от устата ви ще отнемат !
    Едни искат война , други съд ', а към Мене никой не се обръща ! “ Защо ?
Колко от Моите чада паднаха на колене да просите милост за Родината си ?
Колко постихте, за да имат вашите братя вода ?
Къде са Моите верните да Ме потърсят и да поведат стадото Ми ?
    Никой не иска да слуша Словото Ми !
Искат басни и приказки , да си галят ушите !
А от Моите думи бягат ?
Пророците Ми презират !
Сърцето Ми е препълнено с гняв !
     Защо не говорите на хората за Мене ? Защо не привеждане семействата си в Домът Ми ?
    Защо не заплачете за греховете си ?
Българският народ търси лидер , а Мене забрави ?
Можете ли без Моята сила да се борите с " поднебесните " ? Ще ви погълнат , чада Мои !
    Всички се уповавате на лъжи и измами . 
Следвате с лекота суетите , а
към Светият , Който е верен се колебаете ?
    Защо ?
Храните се с вятър , умножавате лъжите , сключвате договор с дявола и така Ме разгневявате ?
    Нима е отпаднала Моята сила ?
Нима съм заспал , за да не мога да  видя вашите скърби и страдания ?
    Не , не съм заспал !
 Но , вашите сърца се отдалечиха от Мене !
    Забравихте да се молите ,
Сатана това чака от вас , да прекъснете връзката си с Мене !
    Кой Цар ЦАРУВА в България ?
    На кой Цар се кланят българите ? 
Има ли разумни между вас да търсят лицето Ми ?
Да търсят Моята милост и правосъдие ?
    Кой се надява на Мене ?
Обогатиха се , придобихте имоти .
Вършите беззакония и си казвате : " Кой ще открие ? 
Това не е грях ! "
    Последни времена са на земята , народе Мой !
Затова и Сатаната е много разярен !
И той работи денем и нощем , крои лъжи , измисля планове и търси кого и как да погълне да ви измете !
Заблуждава ви със СУЕТИ, лъжи и измами , докато ви ЗАКЛЮЧИ със своите вериги .
А ПОСЛЕ ЩО ?
Кой ще ви развърже ?
Бягайте народе Мой от дървените идоли !
ИЗЛЕЗТЕ от магията на дявола ! ОТВОРЕТЕ духовните си очи и сърцата си за Мене !
Върнете се в Моята прегръдка !
Повдигнете главите си към небето ! 
Покайте се българи , искайте си прошка ! 
Заплачете за греховете си !
Моята кръв се проля и за България !
Имайте вяра в Мене !
Пастори Мои ! Чада Мои ! Служители Мои , много ви дадох , много и ще изисквам от вас !
За всяка изгубена овца ще изисквам кръвта Си !
   Работете слуги , Мои ! Не жалете краката си ! Не жалете времето си ! Не казвайте , болна съм !
Защото Аз ще ви се отплатя 100 кратно !
Аз всичко ще сторя за вас , само Ми служете!
Бъдете Ми верни, както Аз бях верен на Моя Отец !
Служете Ми смирено без да роптаете, както Аз ви слугувах , когато бях на земята !
    И сега съм близо до всеки един , но сърцата ви са затворени за Мене !
Защо , чада Мой ?
Защо , така бързо Ме забравяте!
А Моето сърце е винаги готово да се обърне към вас .
Милосърдието Ми се разпали !
   Аз съм Господ , вашият Бог !
Изпращам ви пророци , умножавам виденията Си , за да ви говоря !
    Не ме разгневявайте повече , НАРОДЕ Мой !
Изхвърлете от вратовете и от сърцата си всички ИДОЛИ и изображения изработени от човешка ръка от художници и обърнете се към Мене , 
ЖИВИЯ ГОСПОД !
Защото Аз съм вашият Бог и освен Мене няма друг Бог !
    Гибелно е за вас , да се противите на Мене - вашата упора !
    Не търсете Царе и Съдии , да се съдите ! 
Аз съм вашият Цар и Съдия !


Сега ви казвам , НАРОДЕ Мой , това е Моята воля за вас ;
ПОСТ И МОЛИТВА -
ПОКАЯНИЕ И ОБРЪЩАНЕ КЪМ МЕНЕ - ВАШИЯТ ГОСПОД ИСУС ХРИСТОС !
Вземете молитвени думи и заплачете за собствените си грехове ,  за децата си , за България !
    И тогава Аз ще изцеля отстъпленията ви , ще простя греховете ви , ще ви възлюбя , отново доброволно , защото гневът Ми ще се отвърне от вас и милостта и любовта Ми ще се умножат и преумножат !
    Ще ви съживя и ще ви благославя , ще ви изцеля и ще ви преумножа в плодородие !
    И тогава ще изживеете в Моя Мир и Сатана няма повече да има власт над вас , 
защото Моята ръка и Моите Ангели ще бъдат със всеки един от вас за добро !
   Който е мъдър ще разбере, 
ЩО ГОВОРИ ДУХЪТ НА ИСТИНАТА  !
    Който е разумен ще  разбере , че пътищата Господни са прави и правосъдните ще ходят по тях , а престъпниците ще се препъват по тях и ще падат !
Амин ! Алелуя , Господи !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.