cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 10 април 2020 г.

БОГ ИСКА ДА ЛЕКУВА

Из 2 книга Извор на жива нода-Извор на надежда БОГ ИСКА ДА ЛЕКУВА Когато бях ученичка в Плевен и някъде в 4 -ти курс когато трябваше да се ориентирам какво ще продължа да уча мислех ,че ще стана художник. Цяла година ходех на Русе при един художник да оценява картините ми и са ме поучава и насърчава като така се подготвят да художествената академия .Бях нярисувала около 30 картини и учителят ме , който беше румънски скулптор и художник пенсионер на 80 години винаги ме оценяваше с отличен . Трагичният завършек беше , че един състудент на сестра ми беше тръгнал за София на мач и беше обещал да ми донесе картините , които бях оставила за последна оценка ,но при слизането забравил да ги вземе . Това ваше голямото ми разочарование и аз трябваше по - най бързия начин дя се преориентира в професията си . Една вечер както се прибрахме в квартирата със съквартипангкятя си видяхме едно врабчета лежеше пред нашият вход с счупено краче. Взех врабчето и решихме да му помогнем . Правихме му шиничка , хранехме го ,докато един ден го пуснахме на свобода. Не си спомням дали ке изцери или не , но аз реших твърдо да стана лекарка. Това врабченце докосна сърцето ми : " А колко повече страдат хората , когато са болни ? -си казах аз . ЩЕ СТАВАМ ЛЕКАРКА ! " Но така и не можах и лекарка да стана , но медицинска сестра успях . Какво искам да кажа : Понякога човек иска различни неща , но обстоятелствата ги променят . Обаче Бог , Който е сърцеведец и познава сърцата ни , когато ме призова останах изненадана : " Ти си Моята ЛЕКАРКА ! " - ми каза Той . Но аз не съм лекарка , а медицинска сестра . - Му казах аз . " Защо Господ ме избра за такава , а не да нещо друго ? Защото милостивата ми сърце Бог беше подготвил още от утробата на майка ми : " Аз ще покажа милост към Тебе, но ти ще показваш милост към Моя народ . " И ми показа цигани болни налягали по земята . И аз му казвам : " Но Господи , това са цигани ? ", а Той ми отговори с усмивка: " И те са Мой народ ! " Когато завърших за медицинска сестра чух един от мойте преподаватели да казва : " Всяка болест завършва с " exitus letali " , което значи смърт . Аз вярвах , че лекарите лекуват всичко . И попитах Д- р Димитров от Враца- хирург : " Тогава защо са докторите като не могат са лекуват ? " Пак на свой ред Доктор Димитров ми отговори и каза нищо , което ве накара да се замисля ; " ВСЯКА БОЛЕСТ СЕ ЛЕКУВА КОГАТО СЕ ХВАНЕ В ПЪРВИЯ СТАДИИ ! НИЕ ЛЕКАРИТЕ ЛЕКУВАМЕ НО ГОСПОД Е ТОЗИ КОЙТО ИЗЦЕЛЯВА СЪВЪРШЕННО . " Та , ето и отговора : " ЗАЩО ГОСПОД БОГ ИСКАШЕ ДА ГОВОРЯ В БОЛНИЦАТА ДА СЕ МОЛЯ И ДА ПЕЯ . ЗА ДА ЛЕКУВА СЪВЪРШЕННО ..ДА НАУЧИ ЛЕКАРИТЕ НА ВЯРА НАДЕЖДА И ЛЮБОВ !

2 коментара:

  1. Здравейте, Имате ли нужда от заем?
    Аз съм Сюзън Бенсън. Аз съм заемодател, а също и финансов консултант.

    Имате ли нужда от заем за стартиране на бизнес, завършване на проект, закупуване на къща или кола или имате нужда от заем по други лични причини? ако отговорът ви е да, ще ви посъветвам да се свържете с моята фирма. Ние предоставяме всички видове заемни услуги, включително дългосрочни и краткосрочни заеми. Ако се нуждаете от финансова подкрепа, можете просто да ни пишете по имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или да ни пишете директно на WhatsApp чрез: +447903159998 и да получите отговор за миг.

    Ние сме всеобхватна компания за финансови услуги и се ангажираме да ви помогнем да подобрите вашите дългосрочни и краткосрочни финансови цели, защото вашата финансова стабилност е нашата крайна цел.

    Ето няколко причини, поради които трябва да се свържете с нас за заем;
    * Удобство - Можете да кандидатствате за заем по всяко време и навсякъде.
    * Гъвкава сума - Вие решавате колко искате да заемете.
    * Бързо директно финансиране - Получете кредита си в рамките на 24 часа след одобрението.
    * Гъвкав лихвен процент от 3%.
    * Високи цени на одобрение
    * Получавате шанс да изберете дата на изплащане, седмично, месечно или годишно за период от 1-30 години.
    * Лесно онлайн приложение.
    * Персонализирани насоки и експертиза.
    * Няма скрити такси

    Много хора са изправени пред несвоевременни финансови предизвикателства и им е толкова трудно да получат заем от местните банки или други финансови институти. Ние можем да ви помогнем със заем, помогнали сме на много хора и организации, които са били изправени пред финансови затруднения по целия свят. Когато кандидатствате при нас, кандидатствате с доверена компания, която се грижи за вашите финансови нужди.

    За повече информация относно нашата оферта за заем, изпратете ни искането си за заем чрез:
    Имейл: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ИЛИ;
    WhatsApp: +447903159998

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте и добре дошли в Spotlight Global Financial Services, казвам се Клаудия Клайн, аз съм заемодател, а също и финансов консултант.

    Имате ли остра нужда от финансово укрепване? Имате ли нужда от заем за различни цели? ако отговорът ви е да, ще ви посъветвам да се свържете с моята фирма чрез | spotlightglobalservices@gmail.com | или ни изпратете съобщение на WhatsApp: +4915758108767 | и имате заем в сметката си в рамките на 24 часа, защото ние предлагаме отлични услуги по заема по целия свят.

    Ние предлагаме всички видове заемни услуги (Личен заем, Бизнес заем и много други), предлагаме както дългосрочни, така и краткосрочни заеми, а също така можете да заемете до 15 милиона евро. Моята компания ще ви помогне да постигнете най-различни цели с широка гама от заемни продукти.

    Знаем, че получаването на легитимен заем винаги е бил огромен проблем За хората, които имат финансови проблеми и се нуждаят от решение на тях, много хора се затрудняват да получат заем от собствените си капитали от местните банки или други финансови институции поради висок интерес процент, недостатъчно обезпечение, съотношение дълг / доход, нисък кредитен рейтинг или някакви други причини.

    Няма повече време за изчакване или стресиращи банкови посещения Нашата услуга е достъпна 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата - можете да получите заем и да завършите транзакциите си, когато и където и да е необходимо.

    Ние предоставяме услуги за заем от 24 часа от световна класа. За запитвания / въпроси? - Изпратете имейл до | spotlightglobalservices@gmail.com | или ни изпратете съобщение на WhatsApp: +4915758108767 | и получавате отговор за миг

    Можете лесно да ни проверите на нашия уебсайт чрез: https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Вашето семейство, приятели и колеги не трябва да знаят, че нямате пари в брой, просто пишете ни и ще получите заем.

    Вашата финансова свобода е във вашите ръце!

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.