cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 7 април 2021 г.

БИБЛИЯТА НАСТОЛНА КНИГА БОЖИЯ

Антивирусна ваксина  против Covid - 19 
    СЛОВОТО НА ГОСПОДА е огън пояждащ и изгаря всякакви болести и " човешки вируси " 
    Изгонва от тялото ти всички демони и демонични влияния на поднебесната тъмни сили .
   Изобличава лъжата  , лицемерието и лукавщината на сатаната и изважда всички тайни помисли и кроежи на дявола на яве .
    Слагайте и ставайте с Библията !
Направете я джобен талисман и живейте за Бога , като ходите в Духа на Господа  и Господ Бог ще ни пази през всичките дни на живота ни .
ПОКАЙТЕ СЕ НАПОДЕ БЪЛГАРСКИ !
ПОГЛЕДНЕТЕ КЪМ БОГА !
ИЗДИГНЕТЕ РЪЦЕ И ГЛАС ЗА ПОМОЩ  КЪМ НЕГО !
    ВРЕМЕ Е ДА ГО НАПРАВИМ !
Тел .номер на Господа :
Пс .50 : 15
" ПРИЗОВИ МЕ в ден на беда и аз ще те избавят и ти ще Ме прослави ." 
Бог те обича човече и те чака да общувам с тебе и да те спаси .
Последно време е не чакай !
Потърси Господа със СЛОВОТО, което казва :
" ПОТЪРСИ МЕ С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ !
И КОЙТО МЕ ПОТЪРСИ ЩЕ МЕ НОМЕРИ И АЗ ЩЕ МУ СЕ ЯВЯ НЕМУ И ЩЕ МУ ОТКРИЯ ВЕЛИСИ И ТАЙНИ НЕЩА  , " 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.