cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 1 август 2021 г.

ЖИВО ГОВОРИМО БОЖИЕ ПОСЛАНИЕ И ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА БОЖИЯ НАРОД

Словото е дадено на брат в Бога след молитва :
БОГ МИ ГОВОРИ - казва брата
Слава на Бога , Отца и Сина и Святия Дух !
" ПИШИ И ПРЕДАЙ НА МОЙТЕ !
     БОГ ИДВА ! "
________________________________________

 "   Моят Отец е разгневен !
Говоря , чрез вас и пак не Ме чувате !
Тези , които не Ме чуват  ще ги избълвам с огън !
   Кажи на Моите , че Аз идвам ! 
Говоря им и пак не ме чуват .
Идвам за Моята невяста . 
По всякакъв начин им говоря .
Всичко опитвах .
Закоравели сърца . 
Идвам скоро за Моята невяста !
   Наричат се вярващи , но не си прощават един на друг .
Дадох им заповед да обичат ближния както себе си ! 
Трябва да имат в сърцата си любов да си прощават .
    Не коленичат пред Мене , не ги виждам .
Затрупани от ежедневните си гриже за Мене нямат време , Моите !
     Аз трябва да съм винаги първи  в техните сърца .
Всеки да се попита , къде съм Аз !
Дали съм на ПЪРВО МЯСТО ?
Като застават на молитви само своите ежедневни нужди търсят,  никой не се моли за спасението си !
НАРОДЕ ЗАБЛУДЕН , НАКЪДЕ СТЕ ТРЪГНАЛИ БЕЗ МЕНЕ ?
НЕ СЕ МОЛИТЕ !
НЕ ПРЕБЪДВАТЕ !
НЕ ПОСТИТЕ !
Отдавате повече време за вашите светски грижи , а за Мене нямате време ? В молитвите си споменавате :
" Искаме земните блага на земята !
Не се молите за вашето спасение !
Не се молите за братя и сестри !
Не помагате на падналите от вярата да се върнат .
АЗ СЪМ АЛФА И ОМЕГА , НАЧАЛОТО И КРАЯ ! 
ИСУС ХРИСТОС ОТ НАЗАРЕТ !       
   Нека всеки да се покае във вътрешната си стаичка и да вика за милост !
АКО ИЗВИКАШ КЪМ МЕНЕ , АЗ ЩЕ ТИ ПОКАЖА МИЛОСТ !
Не е време да се отпускаш !
 Време е да застанеш сериозно , да постиш и да се молиш , да бдиш и  да викаш за своето спасение , защото всяко земно , ще остане на земята .
    Моите ще познаят гласът Ми !
НЯМА ВРЕМЕ , ИДВАМ !
НЯМА ВРЕМЕ , ИДВАМ ЗА СВОЯТА НЕВЯСТА !
КОЙТО ИМА УШИ , НЕКА ДА ЧУВА И ДА СЕ ПОПРАВЯ !
ВНИМАВАЙТЕ С ВАШИТЕ ДЕЦА !
РОДИТЕЛИТЕ ИМ НЕ ИМ ГОВОРЯТ ЗА МЕНЕ , НЕ МЕ ПОЗНАВАТ И ЗАМИНАВАТ ЗА АДА !
ВНИМАВАЙТЕ , КАКВО ГЛЕДАТ ДЕЦАТА ВИ !
ВРЕМЕ Е ДА СЕ ПОПРАВЯТ ПРЕД МЕНЕ !
Поправете се деца Мой , защото настават много лоши дни , които ще дойдат. МНОГО ЛОШИ ДНИ !
    ЩЕ ЧУЕТЕ ЗА ВОЙНИ , ЩЕ ИМА ЗЕМЕТРЕСЕНИЯ , , ЩЕ ИМА ГЛАД , ОЩЕ ПО - СИЛЕН МОР ЩЕ ДОЙДЕ НА ЗЕМЯТА !
КОЙТО ПРИЕМЕ МОИТЕ ДУМИ ЩЕ БЪДЕ СПАСЕН И АЗ МОИТЕ НЯМА ДА ОСТАВЯ !
МОИТЕ , КОИТО ЧЕТАТ , ПОСТЯТ , МОЛЯТ СЕ , ВИКАТ КЪМ МЕНЕ И БДЯТ !
ПЪРВИ АЗ ДА СЪМ В ЖИВОТА ВИ ! "




1 коментар:

  1. Здравейте дами и господа, имате нужда от финансова помощ? Аз съм Сюзън Бенсън. Аз съм кредитор, а също и финансов консултант.

    Имате ли нужда от бизнес заем, личен заем, ипотечен заем или заем, за да завършите проекта си? Ако отговорът ви е да, ще ви препоръчам да се свържете с моята фирма. Ние предоставяме всички видове кредитни услуги, включително дългосрочни и краткосрочни заеми. За повече информация ни пишете по имейл: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми изпратете съобщение директно в WhatsApp чрез: +447903159998 и получете отговор в един миг.

    Ние сме цялостна компания за финансови услуги и се ангажираме да ви помогнем да изпълните всичките си стремежи. Ние сме специализирани в предоставянето на структурирани финансови решения на физически лица и компании по най -ефективния и бърз начин.

    Ето някои причини, поради които трябва да се свържете с нас за заем;
    * Удобство - Можете да кандидатствате за заем по всяко време и навсякъде.
    * Гъвкава сума - Вие решавате колко искате да вземете назаем.
    * Бързо директно финансиране - Вземете заема си в рамките на 24 часа след одобрението.
    * Гъвкав лихвен процент - Достъпен лихвен процент от 3%.
    * Високи проценти на одобрение - Имате 99,9% шанс да получите заема
    * Гъвкаво погасяване - Вие трябва да изберете Датата на погасяване, седмично, месечно или годишно за продължителност 1-30 години.
    * Просто онлайн приложение.
    * Персонализирано ръководство и опит.
    * Без скрити такси

    Не губете възможност поради липса на финанси. Свържете се с моята компания сега, ние можем да ви помогнем с кредит, защото сме помогнали на много хора и организации, които са изправени пред финансови затруднения по целия свят

    За повече информация относно нашата оферта за заем, моля, изпратете ни вашето искане за заем чрез
    Имейл: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447903159998

    Посредниците/консултантите/брокерите са добре дошли да доведат своите клиенти и са 100% защитени. В пълно доверие ще работим заедно в полза на всички участващи страни.

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.