cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 26 септември 2021 г.

ВИЕ СТЕ МИ СВИДЕТЕЛИ

ВИЕ СТЕ МИ СВИДЕТЕЛИ 

Лк.24 : 47 , 48

     " И рече им :..., че трябва да се проповядва в Негово име покаяние и опрощение на греховете между всички народи , като се започне от Ерусалим . Вие сте ми свидетели ! " 

Ако учениците бяха свидетели за онова време когато Исус Христос беше сред тях и ако тяхното служение е записано в тази книга , която държим днес в ръцете си и четем  днес призива на Нашият Господ : Какво чакаме още ? 
Още ли не сте разбрали , че и ние , който сме Го познали сме Негови свидетели и , че това послание се отнася и за нас .
Дали си в Италия или в Германия , Франция , Чехия , Холандия или Лондон , ти братко и сестро не си там на гурбет .
Ти имаш мисия от Бога да говориш за него . И знай , че Бог ще ти държи сметка .
Има хора , който се нуждаят от Бога , а не Го познават .⁷
   Същото се отнася и за онези свидетели в България .
Не дремете , а работете !
Ще ви дам един пример , колко сме жалки в очите на Господа :
Тези дни ми се обади един млад мъж на 47 години от Чипровци по телефона .
Безработен и много болен .
Живее сам с възрастната си майка , която се грижи за него .
Взима 40 лв. Социални помощи , а как ги отработва само Господ знае .
     Та този болен брат , който не е кръстен , но търси Бога не разбира много от компютър , но написал в търсачката : изцеление на болести.
И google му отваря сайта на сестра Искра на темата ми : 
" Искаш ли да бъдеш изцелен ? "
Намерил телефон и така стигна до мен .
Добре , че имам 1000 безплатни минути за България и започнахме евангелизация и молитви по телефона .
    И знаете ли коя е горчивата истина. Там няма евангелска църква , а само двама християни , които  така и не са достигнали до него да му кажат две думи за Господа.
И въпреки , че е болен тежко ходи с колело до манастира да се моли и да търси Господа .
И аз какво трябваше да направя като Божие чадо и свидетел на Бога....................................................
Няма да ви разказвам подробности , но едно искам да знаете скъпи съработници  на Божията нива: 
Стегнете се ! Събудете се ! 
Стига сте угаждали на дявола , стига сте се съдили  , а посещавайте и работете с погиващите души .
Бог , затова ни е призвал и това казва и днес : " ИДЕТЕ И ГОВОРЕТЕ ЗА МЕН  ....!!!! "
ПОПИТАХ ЧАВЕКА :" ДА ТИ ИЗПРАТЯ НЯКОЙ ЛЕВ ? " 
А ТОЙ КАТЕГОРИЧНО ОТКАЗА :
" Искам само едно : 
Да ми говориш за Бога ! "
Моля ви , братя пастори , идете до Чипровци . Посетете тази душа и станете посредници за нейното спасение ! 
ДАНИЕЛ - 00359 886 954 169
ЧИПРОВЦИ.
БЛОГОДАРЯ ВИ ! 
БОГ ДА ВИ БЛАГОСЛОВИ !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.