cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 13 април 2022 г.

ОТКРОВЕНИЕ - ПОДГОТВЕТЕ СЕ АЗ ИДВАМ СКОРО !

СПЕЦИАЛНО ПОСЛАНИЕ ОТ БОГА

 Дадено на една сестра тези дни рано сутринта в 5 часа .
Достигна до мен днес след обяд и реших да ви го пренапише, тъй като не мога да ви го пусна да го чуете. 

Да  слушат Божиите служители и Божията църква :

   "  В 5 часа тази сутрин Бог ме вдигна и ми каза да слушам това , което Господ ще говори за Църквата Си .
Слава на Бога !
Аз имам задачата да говоря това послание към църквата по цялата земя .
Да ! - казах аз .
Говори ми  святи Господи -
Говори Исусе !
И Господ ми рече :
" Говори на църквата - казва Господ  Вечният .
ГОСПОДАРЯТ на господарите , Алфа и Омега !
Аз съм готов да се завърна за Църквата по земята .
Събудете се , да не би да ви намеря без олио / масло / в СВЕТИЛНИЦИТЕ !
    Аз скърбя и ще отхвърля   онези , които не Ме слушат и ще допълня , онези , който Ме търсят с дарби ,   за да Ме хвалят и прославят Моето име !
    Аз съм този , Който ще дам живот на онези , които Ме последваха .
Аз съм Този , Който давам живот  и дарявам   тези , които  Ме следват. 
    Послушайте Моето повикване - послание , защото Аз съм Този , Който говоря .
    Направете връзка с Мене ,
вие народе Мой , Защото АЗ говоря  сега на всеки един от вас  за вашето спасение преди да дойда и да ви намеря неподготвени .
    Аз изпращам Моите служители , да ви подготвя .
Ако вие не Ме послушате, разбира се , ще умрете със сигурност и ако Моите служители не си отварят устана и не говорят , Аз Вечният ще им го зачита за грях , за голям грях на тези Мой служители - тези ,
които знаят и не говорят Моите послания .
И ако моите святи служители , които знаят Моите послания , които  изпращам до църквата  и не говорят Моите думи , които говоря на всички църкви по земята , вие НАРОДЕ Мой сте без извинение пред трона на Моя Баща  , за онези души, които са записани в книгата на живота и книгата на Агнето .
    Слушайте народе, СЪБУДЕТЕ СВЕТЛИНАТА на вашата уста за хваление и благодарност .
И търсете Мене за разговор с Моя народ .
    От времето на Авраам аз говоря чрез ези - пророци , но сега искам да ви говоря Аз директно  с вас , защото е време да се подготвите .
     Аз съм тръгнал да се завърна и скоро ще дойда да си взема Моята невяста и ще ви поставя големи истини , вие , които не искате да Ме слушате ще видите и ще разберете после , че Аз Вечният работя с Моята църква .
    Слушай добре ,  това , което ще ти говоря , 
ти дъще говори на всички църкви  да отворят духовните си очи - очите на Духът  и да гледате на Мене !
    Четете Моите думи , които ви давам онова , което е  писано в  книги Ми , написани от Моите святи пророци .
Подайте семето Ми , за да поникне .
    О , народе Мой ,
всички по земята , това е послание от Моя страна - 
Вечният .
Аз съм , Който ви говоря .
Слушайте Моите думи .
Слушайте Моят Дух !
Много скоро ще видите ОТКРОВЕНИЯТА за Откровението на Йоан 12 глава Апокалипсиса / и Данаил 12
   Аз ще дойда само за моята НЕВЯСТА и ще я защитя , както баща защитава своите деца и после ще си ги заведа към моят блестящ и свят Ерусалим , Който вие НАРОДЕ, Който не искате да слушате , няма да видите никога .
   Аз говоря , чрез Моите святи пророци и изпращам Моите думи , написани , които излизат от устата  на Вечният .
ТИ, дъще говори , ако ти не говориш , ще ти търся сметка .
Всички Мои пророци трябва да говорят !
   Вие ще трябва да слушате това , което Аз говоря , преди да е дошел големият СЪДЕН ден .
Дайте си сметка  пред Вечният , защото вие обичате света  , а Мене не слушате
Мой народе .
Вие , които търсите Духът на Вечният на вас казвам :
Не бъдете СЛЕПИ, за да водите Моя народ в гроба !
   Слушайте Моите святи пророци !
Ще си дадете сметка , но ще бъде късно . "
=========================

Нека бъдем разумни и да се вслушаме в посланието на нашият Господ Исус Христос.
Нека запалим СВЕТИЛНИЦИТЕ си и да ги държим пълни с масло до Неговото завръщане !
Нека опазим вярата и любовта Божия и да се покаем за всичко , което сме вършили от непослушание и  сме се отдалечили от нашият Господ Бог .
Нека се задълбочим в Словото Му и да потърсим думи на молитва и покаяние , за да прославим Господа и да спасим душите си .
Слава на Вечният и Жив Господ Исус Христос !
Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.