cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 2 май 2022 г.

Дойде и успокои

Дойде и успокои Той моята душа, 

Изпрати сила от небеса .

Духът Си , Святи съм духнал в теб

В плътта ти , в клетките те чак


2. Не можеш никога от Мен се отдели , Аз винаги съм с теб И

в твоите мечти .

Всичко виждам от небе .

Знам те чадо от "мъничко дете ."


3 . Избрано цвете за Христа си ти

Да разнасят аромата тук на вси .

Говори на цялата земя , 

Че жив съм , милостив и благ всякога .


4 . Иди и всички посети .

На всички хора разкажи :

Днес всеки душа си да смири 

И сърцето си на Бог да подари .


5 . Сподели на всеки за Христовата любов , 

За смъртта на кръста , 

за твоя мил покров .


6 . Избран служител Мой си ти

На нивата Христова работи .

Спасявай всяка мъничка душа 

И блажена ще си утре в небеса .


7 . За тебе радост Аз голяма съм сторил .

Дворец , палати постройл .

Небето цяло е за теб покров .

Бягай , бягай чадо от " сатанински

ров . "


8 . Принасяй плод със своята уста, не одумвай , не мрази света ,

Влезни с Мойта светлина , 

Разсей мрака , огрей света !


9 . Не се плаши от Сатана ,

Говори на всички в света , 

Че иде края тук на таз земя ,

И ще дойда , за да ги спася !


10 . Кръвта Си Аз за тях пролях

Години наред за тях с кърбях .

Говори им дъще ти за Мен , 

И с теб ще бъда всеки ден !


11 . План голям с тебе имам Аз , 

Затова пребъдва с Мене всеки час . Предай се в пост , молитва

и във труд ,

И не се отклоняват ти от Моя път


12 . Чиста , свята , непорочна

Такава искам те сега 

Бъди бърза , смела , точна 

И събере ти Моите чада !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.