cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 3 юни 2022 г.

ХРИСТОС БОЖИЯ СИЛА

ЗА ОНЕЗИ , КОИТО СЕ ЧУВСТВАТ СЛАБИ
___________________________

    Ти , който се чувстваш слаб !
Ти , който си немощен , безсилен да ходиш , да работиш , да се веселие!
Ти който си отчаян и безнадежден !
Искам да ти кажа приятелю :
Не се отчайвай !
Има СИЛА  от която се нуждаеш и това е
СИЛАТА НА БОГА !
__________________________
Дори хора , които не познават Бога , казват :
" ИМА НЯКАКВА СИЛА ? "
И това е вярно , но не е достатъчно да бъдеш зареден с тази СИЛА !
А колко много се нуждаем от нея .
И едно от имената на Бога е :
ГОСПОД БОГ НА СИЛИТЕ
___________________________
   Когато бях най - безсилни и отчаяна Господ Бог ме срещна и ме направи щастлива .
Не само ме зареди със СИЛАТА СИ ,но ме промени и Неговото присъствие и днес вече 30 години ме прави щастлива.
Много хора търсят щастие всред хората , търсят и уповават на човек да ги направи щастливи и силни , но това е заблуда .
Живеем в храмове свят .
Свят на тъмнина , лъжа и измама .
Болести , скърби , мъки и отхвърляне .
    Други се самозалъгват , че ако имат пари и обиколят целия свят ще бъдат щастливи.
Някой казват , ако имам деца , други пък казват без деца съм по - щастлив .
Но истината е съвсем друга .
И тя е :
БЕЗ БОГА , БЕЗ НЕГОВАТА ЛЮБОВ И СИЛА НИЕ СМЕ ЖАЛКИ , БЕЗПОМОЩНИ ВЪВ ВСЯКО ЕДНО НАЧИНАНИЕ В ЖИВОТА .
Бог е нашият Творец .
И Той е нашият Небесен Баща .Създаде ни да живеем здравословно и щастливо и Той да се грижи за нас .
    Но , далече от Бога , ние сме нещастни .
Това е истината .
Князът на този лъжовен свят всеки ден краде нашето щастие .
Ограбва силата ти и ни убива .
Защото дой дойде на тази земя да открадне , да ни лъже и убива .
Ето защо , ти си слаб днес .
Вчера една възрастна жена ми казва :
" Умре мъжът ми , а в катастрофа дявола отне живота на Синът ми , снахата и внука .
Нямам сили да живея повече . "
   И защо ?
Защото цял живот е живяла без Бога .
Когато й заговори за Бога тя се развесели , лицето й заспя и каза , че ще дойде с картичката и магаренцето някой ден да слуша за Бога .
А беше от съседното село .
СИЛАТА НА БОГА ВЪЗКРЕСЯВА ДУШИТЕ НИ ЗА ЕДИН НОВ ЖИВОТ .
С Бога се живее по - леко , защото Той ти казва :
" Остави товара си при нозете Ми на кръста и вземи моето най - леко бреме и ме следвай ! "
Кое е бремето на Бога ?
Да Го възлюби с цялото си сърце , душа и ум  и а Го следваш с любов , като Му вярваш на всяко слово Божие и Му се доверие за всяко нещо в своя живот .
Хората казват :
" Бог напреде и аз по Него ! "
Така е , но пътеката Му е тясна , и трънлива и за а си щастлив с Господа трябва да вървиш и да стъпваш в Неговите стъпки .
И , ако Му се доверие Неговата прободена десница щете държи здраво и ти няма да паднеш .
Понякога пътят ти в живота ще бъде не само трънлив , но и хлъзгава.
Ще има бури , беди , болести .
Но , СИЛНАТА ДЕНИЦА НА ГОСПОДА ЩЕ БЪДЕ ВИНАГИ С ТЕБ ДА ТИ ПОМАГА И ИЗБАВЯ .
АМИН
Ще кажеш приятелю :
" Къде да намеря тази сила ? "
" ПОТЪРСЕТЕ МЕ!
И , който Ме потърси ще ме намери ! " - казва Господ на силите .
    Къде се крие Неговата Сила ?
1 . В Неговата прободена десница !
2 . В Неговото Слово Божие .
3 . В Духът на Господа !
Когато падаш духом , да знаеш , че не Божие дух живее в теб .Затова побързай и потърси Бога .
Святият Дух на Бога е дейтнената Му сила , която ще те изправи на крака .
Защото , ако за човека е невъзможно , ЗА БОГА ВСИЧКО Е ВЪЗМОЖНО  !
Защото Той е не само силен , но и можещ .
Всесилен и Всемогъщ е другото Му име .И като прибавим , че е Бог любов,  знай приятелю , че ако ти Го възлюби ,  Той теб никак няма да те остави и забрави .
Достатъчно е винаги да Го търсиш и да Му вярваш с упование .
БОГ Е СИЛАТА НА НАШИЯ ЖИВОТ !
Как ще намериш тази или?
Като се доближава о Госпоа с Неговото слово ,
като го изучаваш и прилагаш в живота си и като постоянстваш в молитва и общуваш с Него чрез Духът Му .
ПОМОЛИ БОГА :
________________
   Боже , изпрати ми Своя Святи Дух , за да мога да ходя в сила !
Ти Си дал живота си за мене , Помогни ми а Те обичам , както Ти си ме възлюбил .
Имам нужда от Тебе , Боже мой !
Помогни ми да живея не със собствената сила , но със  Силата на Твоя Дух , Който живее в мене .
    Да живее Святия Дух на Бога в сърцето ти , това и
" съкровище в пръстни съдове " - 2 Кор .4 : 7
__________________________
Силата и мъдростта Божие е Сам Христос !
За погиващите безумие , но за нас , които се спасяваме е :
БОЖИЯ СИЛА ! -
1 Кор .1 : 18 - 31
___________________________
   И когато си немощен и безсилен , не се отчайва.
Защото Исус ти казва днес :
ДОСТАТЪЧНА ТИ Е МОЯТА БЛАГОАТ , а тя е :
" ХРИСТОС ВЪВ ТЕБ ! "
САМО ИЗВИКАЙ И ТОЙ ЩЕ ТЕ ИЗЦЕЛИ И ТИ ЩЕ ГО ПРОСЛАВИШ -
Пс 50 : 15 :  2 Кор .12 : 9
__________________________
    И така , ако Бог е откъм на , никой не може да застане срещу нас .
Защото Силният живее в твоето сърце и ти с Него си повече от победител .
Болестите нямат остър да теб , сатана ще се страхува и ще побегне от теб .
Запомни приятелю :
Христас е нашият изход .
Нашата сила и разрешението на нашите проблеми .
Амин
Затова , нека всеки ден да се доближаваме до Божията благодат и сила , която е Христос !
Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.