cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 2 септември 2022 г.

НЕ ПРЕЗИРАЙ ГОСПОДА !

НЕ ПРИЗИРАЙ ГОСПОДА !
___________________________

    1 Царе 2 : 2
________________
" Няма никой свят - 
като Господа ; 
Защото няма друг , освен
Тебе , няма друга Канара като нашия Бог ! "
    " Много богове и божества , но всички са нищожества "  - казва 
Словото Божие
Ис .44 : 6
" Аз съм първият , 
Аз съм и последният. 
Освен Мене няма друг Бог ! "
" Кой е като Мене , 
нека Ми се изяви със свойте знамения , за да ги сравним ! " сам Бог говори в Словото Си чрез Святият Божи Дух и помазаните пророци .
Това е нашият Господ Бог .
Хълма Сион  , Който ни учи на Своите закони и ни показва пътищата по , които трябва да ходим .
" Аз съм Господ  - 
и няма друг .
Няма Бог , освен Мене ! "
" Аз те описах,  ако и да не Ме познаваше , за да познаят хората от изгрева до залеза на слънцето , че освен Мене няма никой .
Аз съм Господ и няма друг ! " -  Ис .45 : 5
    Господ ме създаде , изрисува и избра , още от утробата на майка ми .
Създаде ме , за да Му бъда " Съд за почетна употреба " . 
Да Му бъда свидетел чрез живота си , устата си и стъпките си .
Да прославят Неговото име и Неговата правда и истина .
    Един е Спасителят на нашите души и Един е , 
Който прощава нашите грехове .
    Няма друг Бог , Който да е дал Синът Си да умре за нашите грехове .
Исус Христос е нашият Господ Бог и Синът на Живия Бог .
Той стана Спасител на нашите грешни души . 
Той проля доброволно Своята кръв , за да ни омие от грях и направи по - бели от сняг. 
Исус е нашият Мир с Бога , Миротворецът и Ходотаят за нас пред Отца .
Исус Христос е Божията Благодат в нас / Божията любов и Божият Мир в сърцата ни .
Исус е нашият Дар от Бога !
Незаслужена милост !
Той е вратата към Божието царство .
Само чрез вяра в Него ще влезем в Рая Един ден .
Той е нашата надежда .
" Исус е Господ !
Него слушайте ! " - каза Святият Божи Дух при река Йордан на народа Си .
" Аз съм и няма друг !
Аз създавам светлината 
и творят тъмнината : 
Правя Мир и творя зло ...
Горко на онзи   който се препира със Създателят се !
Аз Господ изричам правда , 
възвестявам истината ....
Освен Мене няма друг Бог Праведен и Истинен ! 
Няма друг Спасител ! "
Само в Господа има праведност и сила .
При Него ще дойдат човеците , и всички , които се гневят против Него ще се засрамят .
Чрез Господа ще се хвали цялото Израилево потомство .
Ис .45 : 24 , 25
_______________
 
 ПРЕЗИРАШ ЛШ ГОСПОДА ?
Нима можеш  да презираш Бога на любовта ?
Онзи , Който от любов умря за теб , за да живееш ти в Мир и безопасност!
    Проумей приятелю , 
и запомни :
" Ти си създаден от Бога и
за Бога !
Той те изисква за Свое притежание !
Той те обича , заради кръвта Си , която проля за твоето спасение .
Не презирай Този , Който не пожали Своя живот , за да те изкупи от този грешен свят за Своето вечно царство .
Ти сам не можеш да очистиш своето грешно сърце  ,  но Исусовата кръв може да го направи по - бало от сняг .
Няма място за презрение .
ИСУС ТЕ КАНИ ДНЕС :
" ЕЛА ТАКЪВ , КАКЪВТО СИ И АЗ ЩЕ ТЕ БЛАГОСЛОВЯ И ЩЕ ТИ ПОКАЖА ПЪТЯ КЪМ СПАСЕНИЕ ! "
Отвори сърцето си за Исус приятелю , 
и Той ще си направи обиталище в теб и ще бъде винаги с теб .
Амин 
Божият Мир и Божията благодат да бъде с теб .






      

1 коментар:

  1. Имате ли нужда от бърз заем от 24 до 48 часа? Ако отговорът ви е да, ще ви посъветвам да кандидатствате за заем при нас в Novelty Finance по имейл чрез: noveltyfinances@gmail.com ИЛИ WhatsApp Чрез: +447915601531.

    NOVELTY FINANCE предоставя финансови решения. Ние предлагаме всички видове кредитни услуги (личен кредит, бизнес кредит и много други). Ние също така предлагаме гъвкави и множество опции за заем, включително обезпечени и необезпечени заеми, дългосрочни и краткосрочни заеми, които са съобразени с вашите финансови нужди.

    ✓ Лесно одобрение
    ✓ Гъвкав срок на погасяване 6 - 360 месеца
    ✓ Много удобно - Можете да кандидатствате за заем на удобно за вас място и време.
    ✓ Незабавен достъп до вашите средства след одобрение.
    ✓ Субсидиран лихвен процент (3% годишно)
    ✓ Няма да бъдете бързани да върнете заема, ще ви бъде дадено време да започнете изплащането на заема.
    ✓ Без скрити такси
    ✓ Ще бъдете напътствани през целия процес

    Как да кандидатствам:
    Кандидатстването за кредит при нас е бързо и лесно!
    Изпратете ни вашето искане за заем чрез;
    Имейл: {{ noveltyfinances@gmail.com }}
    Обадете се или ни пишете на WhatsApp чрез: +447915601531.
    Прилагат се правила и условия.

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.