cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 10 март 2023 г.

ДНЕС ЩЕ БЛАГОСЛАВЯМ

ДОБРО УТРО НА ВСИЧКИ ХОРА ПО ЦЯЛАТА ЗЕМЯ !
МИР И БЛАГОДАТ НАМ !
ДОБРО УТРО ПРИЯТЕЛИ , 
БРАТЯ И СЕСТРИ !
___________________________

    Днес ще благославям всички онези , които имат нужда от благословения :
Болни , немощни , страдащи , бедни , гладни , сираци , вдовици , бездомни , бездетни , безработни , сиромаси , куци , слепи и глухи !
Исус умря за вас , скъпи Божии чада !
Исус проля кръвта Си , за да ни умие от грях , да ни изцели и възкреси за един нов живот с Него !
Бог е любов и днес Той ви благославя със Своят мир , здраве и Божия Благодат!
Да кажем :
АМИН !
Бог иска до ни докосне тази сутрин със Своята прободена десница , да ни благослови и да ни покаже Своята голяма милост към нас човеците и да ти каже братко и сестро : " Аз много те обичам и от любов умрях за теб , за да придобиеш ти вечен живот с Мене на небе ! "
Приеми това благословение днес и кажи : "  Амин , Господи Исусе Христе !
Да бъде волята Ти както на небето , така и на земята ! "
Днес Бог ти казва приятелю : 
" Не тъжи и не линей душо Моя , а погледни на кръста и Ме потърси с цялото си сърце , душа и ум и ще Ме намериш и ще Ме опознаеш .
И като Ме опознаеш , ОПИТАЙ МЕ , 
и ще видиш колко съм благ ! "
  "  Радвайте се чада Мой в Моето име , защото само в Мене е радостта и щастието !
Без Мене няма живот и без Мене сте нищо !
Затова  ,  ви казвам : 
" Радвайте се и пак ви казвам , радвайте се , защото сте познали Мене Живия Бог ! "
   Днес Бог благославя всички , които са безработни , слаби финансово , чиито доходи не достигат за хляб и лекарства . 
Бог днес отваря врати за работа , а ние да отворим сърцата си за Неговото присъствие и да протегнем ръка и да грабнем с вяра това благословение. 
Защото парите са на Бога , а ние трябва да си ги заработим . 
И как ще ги заработим ?
Като потърсим Работодателят си !
Като излезем от леглата и отидем на Божията нива и вършим Неговата воля . 
Отдай  дължимото на Господа и Той ще ти го върне 100 кратно ! 
Приеми с вяра това благословение братко и сестро , защото нивата е узряла , а работниците са малко .
Работете за Бога !
Обърнете се към  Бога и Бог ще ви благослови !
Той длъжник никому не остава .
    За онези , които са горди , разкошни и се радват на богатствата си , осъзнайте се !
Вашата радост няма да трае дълго без Бога !
Раздайте на бедните !
Посейте в църквата .
Купете на бедните храна , лекарства , облечете сираче , посетете вдовицата . 
За всичко това се иска и мъдрост и страх от Бога .
Ще кажете , защо ? 
Защото Бог ви е благословил , за да благославяте и другите , а не да трупате богатства , които след вашата смърт няма да ви ползват. 
Затова , бъдете мъдри и помагайте там където има нужда и е волята на Бога , за да придобиете Божията милост и браговоление .
Амин .
Благославам ви в името на Господа Исуса Христа с мъдро и добро сърце и изобилно здраве !
Амин !
Благославям , онези , които говорят за любов, а любов нямат в сърцата си !
Говорят Слово Божие , а са пълни с лицемерие. 
Хитри лъжци и измамници. 
Човеци може да излъжете , но Господа никога : " Навсякъде съм всичко виждам и чувам !
Стреснете се ! Справете се ! Събузете се ! .."
" Одумвате , злословите , петните братята си без причина , наранявате се и се убивате духом един друг ! " 
" Предатели на братята си и рушители на Моето дело ! 
ПОКАЙТЕ СЕ !
АКО НЕ СЕ ПОКАЕТЕ , ТАКА ЩЕ УМРЕТЕ В БЕЗЗАКОНИЯТА СИ ! " 
КОЛКО ПЪТИ СТАНАМ РАНО ДА ВИ ГОВОРЯ , НО УШИ ИМАТЕ И НЕ ЧУВАТЕ , ОЧИ ИМАТЕ И НЕ ВИЖДАТЕ !
Работите за своите си облаги , а когато не ви се угоди съскате като змии ехидти !
Сърцата ви са пълни със жлъчка и омраза!
Осъзнайте се ! 
На кой Господ служите ? 
Горди , себелюбиви и надути . 
Покайте се , че времето е кратко ! 
Ето , Аз ида скоро и как ще ви намеря ? 
Искам да ви благословя , но вие ми обръщате гръб ! Няма поправка!
Обърнахте фейсбук в " разбойнически вертеп ". 
Онези , които съм избрал и са послушни на Моя глас ,  които търпите хули и подигравки , търпете още малко ! 
Мене гонеха и вас ще гонят !
Мене хулеха и вас ще хулят , заради Моето име !
На вас казвам чада , Мой мили Мой , избрани Мой верни  : ДЕРЗАЙТЕ И НЕ СЕ БОЙТЕ , ЗАЩОТО ЕТО ДНЕС ВИ ДАВАМ СИЛА И ВЛАСТ НАД ВРАГА И ВИ КАЗВАМ : АЗ СЪМ С ВАС ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
И КОГАТО АЗ СЪМ С ВАС , НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ЗАСТАНЕ СРЕЩЕ ВАС ! 
   Работете ми без страх .
Моята ръка е винаги над вас , за да ви пазя и избавям от ръката на врага . 
Блажени ще сте , ако устоите до край ! "
Благославям цяла България и целият Български народ в България и онези българи , които са пръснати по целият свят !
АМИН И АМИН !!
Благословен ден и Бог да бъде милостив към всички човеци , а на съгрешилите да даде дух на покаяние !
Амин !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.