cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 7 април 2023 г.

ИЗЛЕЗ И ГОВОРИ НА НАРОДА МИ !

ИЗЛЕЗ И ГОВОРИ СЛОВОТО МИ !
/ ПРИЗИВ КЪМ ИЗБРАНИТЕ НА ГОСПОДА /
___________________________

ДОБРО УТРО СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ !
Искам да ви благословя днес с прекрасен ден от Бога !
Бог благославя и днес ! Бог говори и днес !
Жив е нашият Господ !
И ние трябва да се радваме и да благодарим на Бога за Неговото възкресение .
Но !
Ето и какво говори тази сутрин : А Той започна от снощи 23ч .до сутринта 3часа след полунощ .
Изпрати ми една призвана и избрана Негова дъщеря и общувахме близо точно 4 часа .
Нещата , които си споделяхме се припокриваха , откровенията също .
И ако не бяхме спрели щяхме да осъмнем .
И слава Богу , защото , когато се обхождаме в Господното име и Господ е между нас !
   Искам да ви споделя това , което Бог ни говори тази нощ и на мен рано сутринта .
А вярвам , че това слово не се отнася само за нас двете , но и за всички вярващи и невярвящи , които стоят още в тъмнината на мрачната сянка , непознаващи Господа , Спасителят на нас грешните човеци .
    " ИЗЛЕЗТЕ И ГОВОРЕТЕ МОЕТО СЛОВО , ЗАЩОТО СТЕ МИ ИЗБРАНИ ДА ПРИЗОВЕТЕ НАРОДИ , КОИТО НЕ МЕ ПОЗНОВАТ !
И тогава те ще тичат при тебе , заради Господа твоя Бог....!
  "   Много хора от Моя народ забравиха Призива Ми !
Много от тях си седят по домовете , ядат и пият и се веселят ! 
Забравиха какво казва словото на Бога : 
" Елате в Моя молитвен дом - домът на всички племена !
Тук искам да събера всички изгонени и други към тях , които вече са събрани . " 
Ние сме посланици на добрата блага нест , а Добрия Пастир е Исус Христос .
Съработници сме с Христос на Божията нива .
Когато Исус Христос се кръсти на река Йордан от Йоан Кръстител какво каза но събраното множество : 
" Покайте се , защото наближи Небесното Царство ! " 
И до днес Святият Божи Дух разнася тази блага вест за Спасителят. 
   Но , Бог е разгневен , затова и призовава : 
" Не се отпускайте да ядете и пиете и да се веселите , когато времето на Моето Пришествие е наближило ! Защото Аз ида скоро ! 
Говорете на Моя народ да се върне от лошите си пътища , на отстъпилите , да се покаят !
На онези , които още не Ме познават , кажете им ,
че светлината дойде да огрее пътя им и да ги изведе от мрачната сянка на греха !
Бог , призовава и днес :    " Търсете Господа докле  може да се намери !
Призовавайте Го , докато е близо ! "  - Ис . 55 : 6
Днес много хора забравиха духовното .
Забравиха словото , с което Святият Дух ни наставлява .
" Внимавайте какво говорите , как Ми служите , как живеете ! " 
Не казвайте : " Обогатихме се и сега можем да си починем , да ядем и да пием и да се веселим ! "
За жалост и много пастори и дори евангелисти забравиха да излизат по улиците , забравиха страха от Бога , забравиха , че Бог ни избра да ловим не риба , а човеци за Неговото царство .
  "  ГОВОРЕТЕ СЛОВОТО МИ - казва Бог :
 Нека остови нечестивия пътя си и направедния помислите си !
Нека се обърне към Господа и Той ще се смили над него , към нашия Бог , защото Той ще прощава щедро ! ... " - 
Ис .55 : 7
Какви са помислите на Бога за нас скъпи братя и сестри: 
Не е ли Бог грижовният , милостив и жалостив наш небесен Баща ? 
" Моите помисли не са като вашите помисли и Моите пътища не са като вашите пътища .
Защото , както небето е по - високо от земята , така и Моите пътища са по - високи от вашите пътища и Моите помисли от вашите помисли ! " - 
Ис .55 : 8 ст .
Защо Бог ни изпраща да говорим за Него , за Неговото слово , за Царството небесно ?
Бог иска ПОКАЯНИЕ БРАТЯ И СЕСТРИ , ПРИЯТЕЛИ ! 
Той изговаря слово , истинно и верно , чрез устата на Своите избрани и какво казва в 
Ис .55 : 11 
" Словото Ми , което излиза от устата Ми , няма да се върне празно , но ще изпълни волята Ми  и ще благоуспее в онова , за което го изпращам ! " 
Ето защо Бог иска да се събудим и да излезем с радост и мир и да съживи народа си .
Много дървета са изсъхнали , много ръце са скръстени в отчаяние , много полета са запустели , но словото Ми днес ще развесели планините и хълмовете които ще запеят радостни песни , дърветата ще изпляскат с ръце , вместо тръни ще израстне кипарис и вместо коприва ще израсте митра ! " 
Какво проповядваше Исус след водното си кръшение ? 
" ПОКАЙТЕ СЕ , ЗАЩОТО НАБЛИЖИ НЕБЕСНОТО ЦАРСТВО ! " 
И днес Исус говори същото слово : 
" Излезте и говорете на народа Ми да се покае и невярващите да видят Моята светлина във вас  и прославяйте Моето име!
Спасявайте души за царството Ми , защото Небесното Ми царство наближи !
СЪЖИВЛЕНИЕТО ИДВА БРАТЯ И СЕСТРИ !
ИСУС СЪЩО ИДВА СКОРО !
НЯМА ВРЕМЕ ЗА ДРЯМКА .
СЪБУДЕТЕ СЕ И ДА ПРОСЛАВИМ ГОСПОДА !
АМИН !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.