cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 12 юни 2023 г.

СПЕЦИАЛНО ЗА ЖЕНИТЕ !

СПЕЦИАЛНО КЪМ ЖЕНИТЕ
__________________________

   Чули ли сте за Жената на Бога  ?
А за Мъж на Бога ?
За мъж на годината -Да ! Но ,за Жена и Мъж на Бога със сигурност ще кажете - Не  !
    Тази сутрин призивът ми в неделя сутрин е към Невястата Христова ; По-специално е към жените !
Много пъти говорим за жените вдовици , че имат нужда от внимание и обгрижване  !
Бих казала и жените вдовици и тези предадените на Бога , които при жив мъж живеят пред Бога като вдовици  .
В големите църкви има разнообразие от жени на Бога и самотни и семейни-  Слава на Бога за семейните , но какво да кажем ние малките църкви ?
Само пасторите ни са семейни  .
Всички сме самотни , вдовици , девици дори мъжете , които са на възраст са вдовци ?
Знаете ли,  мили сестри , че Бог най-много обича точно тези " свободните " като мене и другите в моята църква ?
Най-много разчита на нас за Божието дело !
    Защо ви пиша това послание ?
Защото преди четири-пет години Бог ми даде сън : " Женя се за Исус Христос . Той ме избра между всички жени и ми каза следните думи :
" Ти си Моята Невяста !
Ти си Моята Жена !
 Сега Аз си отивам при Отец там " горе " , а ти оставаш тук и искам да работиш със жените в църквата !
 После , след не дълго време ще се върна и ще си те прибера ! "
Пиша това послание за мойте сестри в моята църква , които следят постовете ми и за всички жени християнки , които не само са дъщери на Бога , но и част от Невястата Христова : " Скъпи мой , 
вярвате ли , че Бог ще ви грабне непроменени ,  лицемерни , клюкари и  безгрижни за Божието дело ?
Нередовни на богослужения ,не четете  Словото , не учите за Бога и Божията воля и така нататък .
Нека да кажа и за дисциплината :
Жените нямат респект към мъжете си  - женените , свободните си играят на"  свободия " ! Строга съм !
Да , защото така казва Святия Божи Дух :
" А трябваше вече да сте за пример на света ? "
В църквата се парадира от мъжете : " жена не трябва да говори на амвона !
Да , така е , но има Слово,  което говори : " Жена в църквата не трябва да говори , ако има нещо да пита мъжа си у дома ! "
Но , като нямаме мъже у дома ще бъдем малко търпеливи и ще останем след службата да разискваме , ако има за какво ! - казвам аз 
Пише тези редове , защото съм подбудена от Святият  Божи Дух и защото е неделя !
Нека си вземем поука и да бъдем смирени и послушни на нашия Господ !
Да имаме респект към Бога към Божиите служители , към мъжете в църквата чиято глава е Христос!
 Да имаме повече любов помежду си и смирено мъдри!
 Бог да ни благослови и умъдри по Неговата воля !
 Амин !
Бог с нас !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.