cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 12 юни 2023 г.

СВРЪХЕСТЕСТВЕНА СИЛА

СВРЪХ ЕСТЕСТМЕНА СИЛА
__________________________

" ... И ще ви дам сила " отгоре " ! - казва Господ .    Много днес се хвалят с човешката си сила , други се хвалят с богатствата си , трети с постовете си . Със закона , но пред Божието сСвръхестествено Сила , човешката нищо не струва  .
Бог в Словото си я нарича " конска сила " .
 Какво е един кон пред Онзи , Който е Творец на всичко живо и неживо ? Какво е конската човешка сила пред много хилядната Божия Ангелска войска ? 
    Може ли човек да пребори Бога и кой смее да каже , че е по-силен от Бога ? 
Може ли глината да каже на Грънчарят : "  Аз мога по-добре от Тебе  " .
Жалки сме без Божията свръхествена сила . Защото днес сме тук а утре ни няма , а после Що ,  когато застанем лице с лице със Силния Всемогъщия ?
" Тогава ще ме видите в действителност , когато застанете лице в лице с Мене ! " - казва Бог .
 Кой може да се похвали с Божия сила ?
Нима има такъв ?
Ще кажете : " Не ! Няма такъв ! "
аАз пък казвам : " Да ! Има и това е доказано ,  чрез Духа на Господа ! " Божията свръхестествена сила , укротява бурята , " премества планини " , от невъзможното за човека прави възможно ,  лекува нелечими болести ,  удължава крака " възкресява мъртви , извикване видимото във видимия свят .
 Пак ще попиташ приятелю : " И как става това ? "
 Чрез вяра в Живия ,  Силния  , Невидимия за простото човешко око Бог  !
" Тома , ти повярва защото пипна и видя мойте рани , но повярвай Ми ще дойде ден човек  без да  Ме е видял ще повярва ,  че Аз съм Жив и съществувам  ! " - Исус говореше на ученика си Тома " неверни " , както го наричаме ние днес ,  след Своето възкресение  .
     И днес има хора на , които Исус се явява и говори , " но блажени са тези , които не са Ме видяли и вярват в Мене ! " На такива Бог открива своята сила и мощ ! Силата , която спасява ,  лекува , укротява ,  утешавам ,  върши чудеса !
     Нощес  сънувах сън : " Група хора сме на едно място  .
Сред нас имаше младежи ,  които вярваха в Господа Исуса Христа , но сред нас имаше и един " Млад мъж с Голям авторитет ".
 По едно време дойде младеж ,  горд  , наперен ,  с голямо самочувствие и " безстрашен " пред очите на другите момчета . Опитва се да разваля дисциплината .
" Мъжът с авторитета "  на който , всички имахме респект ми рече : 
"  Този ми трябва  ! " 
Аз го разбрах и застанах срещу този младеж смело и му казах : " Какво искаш младежо ? 
А  той извади нож и започна да се цели в мене  .
Беше на разстояние само 15 крачки  .
Помислих си : "  Този не е добре с акъла  ! Ще ме улучи , а трябваше да пазя и останалите  . "
В този момент " отгоре "  от небето долетя до мен право в ръцете ми нещо като малка желязна туба .
 НожА долетя до мен , но се залепи за предмета , който беше в ръцете ми . След това долетя нещо като голямо колело с много ножове в него , които се въртяха в кръг . После друго колело с по-големи ножове и всички те се прилепваха към предмета , който беше нещо като магнит и Бог , чрез него ме предпазваше от ножовете  .
Аз виждах предмета , но за другите той беше невидим .
    Тогава младежа се предаде , видя че не можа да ме убие и започна да плаче .
А беше приятел на другите момчета , които бяха вярващи .
Той пожела да приеме Исус за свой Спасител и в този момент дойде " мъжът са авторитета " . Момчето се спусна към Него , прегърна Го и започна да плаче  !
Та ,ето какво прави Силата , която слиза " отгоре " , Божията Свръхестествена Сила .     Веднъж ме среща една майка в нашия квартал :  " Моля те , ела у нас . Помоли се за дъщеря ми ,  психично болна е да оздравее ! "
Помислих си : " Аз да не съм феномен  
Това може да го направи само Исус и да не дойде моята слава , че сестра Искра е "  голяма работа ".
 Казах й : "  Утре имаме служба !
Доведи я  в църквата ."
Брата беше на едни курсове и аз трябваше да водя богослужението  
По едно време влиза  същото момиче с изкривен поглед и потъмняло лице  .
Вратата беше в близост до амвона .
Направи три крачки и падна на земята .
Остана неподвижна  .
Брат Павел от Хумата -  баптист , който винаги спореше и не приемаше дарбите ,  скочи и се развика : "  Викайте линейка ! Момичето умира ! "
"  Брат Павле , седни си на мястото, ако обичаш ! Моля ви запазете тишина .!  Продължаваме Словото  !  "
Послушаха ме  .
Момичето полежа малко ,  после стана и седна на първия ред срещу мене . Видях ново момиче ,  светло с чист поглед и много спокойно  . 
Кой промени това младо дете  ?
Коя сила изгони този демон ,  който е мъчил години това младо момиче и майка му ?
Дори не положих ръце на нея  .
Има една песен от Духа на Господа  , която казва :     " Сила дай и дръж ме Ти , дръж ме верен Господи ! Имам път тук аз да вървя горе в чудната страна ! ..." Така свръхестествената сила , скъпи приятели ,  съществува и тя не се дава на всеки , но на " верните мой чада ! - казва Господ -  любящите Ме , предадени ,  посветени и осветените християни  ! "
Искаше ли да бъдеш силен ? 
Бъди Христов последовател !
Предай сърцето си на Него , защото " по-силен е Този , Който е в нас от онзи който в света  . "
И премахни всяка гордост , погази своето его и признай силата на Онзи , Който те създаде и седи на Трона в Своето Царство  , което е невидимо за естествения човек , но за онези които повярваха е реалност . Бъдете благословени и Бог на силите да бъде със всички нас !
лек и благословен ден от мен !

 С Божия любов  -
сестра Искра
09 .06 .2023 г .
9 .30 ч .

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.