cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 28 март 2024 г.

БОГ ГОВОРИ И ДНЕС !

КОГАТО МИНАВАШ ПРЕЗ ТРУДНОСТИ И ГОНЕНИЯ - БОГ Е ТОЗИ , КОЙТО ТЕ УТЕШАВА И СПАСЯВА !
___________________________
" Изведох Моят Син Гошко в чужбина , защото бяха скроили капан дори да го убият !
Той даже не  подозираше това ! ..."
___________________________
08 .02 .2010 г .

ЕТО КАКВО МИ ГОВОРИ ДНЕС МОЯ ГОСПОД :

   " Бъдете чада верни и предавайте цялото си сърце на Мене , като вярвате с цялата си душа и ум на Мене и на Моите заповеди !
   Вие сте благословени със сила от небето , поръсени сте с кръвта на Моя Син Исус Христос ! Помилвани сте и помазани с Миро за служение на Моята нива . Затова бъдете кротки ,  смирени , дълго търпеливи , милостиви , миролюбиви !
Търсете Божието царство и направете пълна промяна в своя живот !
    Мразете врачките и се очистете от своите пороци !
Не се съблазнявайте с нищо от света !
Оправете сърцата си ! Искам ги святи !
Много хора се съблазняват във вас заради  Мен  , поради Моето име , но и много ще ви завиждат .
Но Аз съм вас Спасител и вие сте благословени от Мен , затова винаги казвайте : " Благословен да е нашият Господ , Който всеки ден носи бремето ни ! "
    Не се страхувайте от враговете си - човеците ,  които не Ме познават ,  защото Аз скоро ще разцепя главите им .
Аз съм ви отредил сила и ще ви укрепя !
Не се плашете чада Мой ! Ето днес издавам гласа Си от небето и ви казвам признайте , че силата принадлежи на Господа и стига до облаците и Превъзходството му е : Защита на Своя народ !    Хвалете се с Мене и радвайте се , защото давам сила и мощ на людете Си !
    Виждам , че сте сиромаси и утеснени ,  но не забравяйте , че Аз съм прибежище и крепост на сиромаха в буря зла !
   Аз виждам всичко : вашите сценария ,  сълзи и ще обърша всяка ваша  сълза и ще отнема всеки ваш укор  .
   Уповавайте се на Мене и се веселете в Моето име , защото Аз съм Бог на вашето спасение !
   Пейте  Ми песните и смирете се !
Търсете Ме и вашите сърца ще се съживят ! Бъдете святи , чада Мой ! Вие вече сте учители , а учителите нямат нужда да ги учат !
Не бъдете само външно ,  но и вътрешно християни !
   Отклонявайте се от злото и търсете доброто ,  защото , който търси Господа няма да бъде в оскъдност за нищо добро .
 Пазете дрехите си чисти , защото вие сте праведни ,  чрез кръвта на Сина Ми , а когато праведника извика , Аз ще го послушам и ще го избавя от всичките му беди !
   Не бъдете горделиви ! Мерзост ми е горделиво сърце !
    Бъдете със смирен дух : " хитри като змиите и незлобливи като гълъбите ! "
   Много пъти съм ви извеждал от вашите неволи !
Аз пазя всяка ваша кост да не се строши , а онези които мразят праведните ще бъдат осъдени , но вие се оповавайте на Мен и няма да бъдете осъдени !
Аз съм ви оградил с Моята ръка .
Наставявам ви и ви пазя като зеницата на окото си .
 Насърчавайте се един друг ; Обичайте се от сърце и си прощавайте ! Бъдете търпеливи за всяко нещо и Ми вярвайте : Ще ви опазя до пришествието Ми ! Бъдете Ми верни и ще имате много благословения !
Пазете се от лицемерие ! Не бързайте да забогатявате !
Не бъдете сребролюбци ! Ако се уповявате на своето сърце сте безумни  , но ако се уповавате на Мене , няма да се посрамите и Аз винаги ще ви избавям !    Давайте на сиромасите и няма да изпаднете в нужда !
Четете Словото Ми и мъдростта ми !
Радвайте се и пейте Песните Ми , защото греховете ви са простени !
 Избягвайте плъските страсти и пазете устата си от глупаво говорене ! Ако си намислил да кажеш някоя глупост ,  сложи ръка на устата си ! Не гледайте назад към света , откъдето сте излезли !
Не забравяйте , че Божият служител е под Божия закрила .
Той няма личен живот ! Има много борби и това не е случайно . 
Много хора щте понесат наказания заради състоянието на Моя Син Гошко , а много вече и го усетиха , защото срещу Божи служител не се застава !
    Ето аз днес ви давам здраво мислене , разум и силата С !
У Мене е богатството и славата !
Търсете ме ревностно и ще Ме намерите !
Ходете в пътя на правдата , защото : 
" Блажени са онези , които пазят моите пътища ! " 
    Търсете Ме  , защото ,  който Ме намери придобива живот ! "
___________________________
БЛАГОДАРЯ НА МОЯ БОГ , ЧЕ ВИНАГИ МЕ УТЕШАВА СЪС СЛОВОТО СИ И НИ ГОВОРИ В ТРУДНИ МОМЕНТИ !
СЛАВА НА ИМЕТО ТИ , БОЖЕ МОЙ !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.