cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 10 май 2014 г.

"....ДЕРЗАЙТЕ! АЗ ПОБЕДИХ СВЕТА!"

                                                                  Йн 16:33

                     "....В света има скръб , но дерзайте !
                                  Аз победих света !!!"

         Колко пъти душата ти примира от ужас ,отчаяние и страхове, от неизвестното? Колко пъти затворен в малката стаичка , със скръстени ръце си в недоумение от къде да започнеш и какво да поискаш , и да кажеш  на Твоя Спасител?Но истината е и нищо да не Му кажеш важното е да притихнеш при нозете Му.Той знае по-добре 
от теб твоята нужда.Той те чака да ти покаже ,че те обича.Той знае ,че в света има скръб ,мъка ,болка  и това е нормално за един объркан и греховен свят.
В Лк 21:6 Се казва :"Страх от настоящето,страх от бъдещи предсказани събития от Библията."
     Но ти ,който носиш името на Христос.Ти душо,когото
Господ изкупи със Своята драгоценна кръв и спаси за вечен живот?Ти защо се плашиш?Ето Бог ти говори днес чрез
Йн16:33:"....В света има скръб.Но ти дерзай!Аз победих света!"
      Да! Бог не казва ,че живота на земята ни ще бъде "РОЗОВ".Той предупреждава за всички тези страхове и скърби.Но истинският Християнин трябва ли да се страхува ?Трябва ли да живее в страх?Не каза ли Исус:
"В света има страх ,но Аз ви давам Моят МИР!Аз не ви давам като света ,за да живеете на вечен страх!"
Защо християнина има мир?И дали всички имат този мир?
В Йн16:33 Исус казва:"ДЕРЗАЙТЕ!АЗ победих света!"
     Ние имаме една Светлина ,Един ПОБЕДИТЕЛ ,Който на Голгота стана победител за нас във всяка една ситуация на тази земя.За всички и за всичко.
Този победител е нашият Господ Исус Христос.Когато скъпи братко и сестро ти си в страховете на света не бързай да търсиш човеци.Спомни си за Онзи Който ти ОБЕЩА ПОБЕДА НАД ВРАГА ЧРЕЗ ВЯРА.Когато ти потърсиш Исус със вяра Той е готов да те опази ,подкрепи ,да се грижи за теб и да ти помогне в тежкото ти изпитание.Бог казва :"ДЕРЗАЙ!"-не губи кураж.Уповавай на Мен и Моята ръка ще те защити от този свят на нечестие и несигурност.
      Ти си християнин от много време.Ти трябва да излъчваш светлината,силата и надеждата ,която Бог ти е дал .Ти трябва да си живо свидетелство за онези ,които затъват от отчаяние.
     Много пъти в моя християнски живот се случваше,когато си мисля ,че всичко е наред и изведнъж дохожда "буря",която навява в сърцето страх,смут ,дори и стрес.Спомням си на митницата на Гръцката гранища ни държаха цяла нощ.Зъбите ми тракаха така ,че всички се оглеждаха и търсеха да видят от кого идва този шум.При нас имаше едно полицайче ,който уж ни пазеше.Така и не разбрах ,защо ни държаха цяла нощ ,но едно разбрах,че да изпитваш панически страх е нещо много страшно.Тогава се сетих за Моя Спасител и за Словото Му."Дерзайте! Аз съм победителя!"Започнах да се моля усърдно с вяра и да повтарям този стих от Йоана и накрая казвах само:"Ти Си победителя!Ти Си победителя и т. н...",докато в един момент усетин присъствието на Бога и завелязах ,че зъбите ми вече не тракат.Между всички само аз бях вярваща.Обърнах се и казах на тази жена до мен :"Сега ще ни пуснат!",а тя ме попита :"Кой ти каза?"Никой!Просто
знам ,защото ПОБЕДИТЕЛЯТ е тук и между нас.И не след дълго време 10-15 минути,полицайчето донесе на всички по едно кафе ,а когато стигна до мен ми стисна ръката и рече:"Ти победи!"Той беше единственият свидетел,който ме е наблюдавал ,какъв страх съм изпитала в първият момент и как съм се молила до последно.
      Много пъти сме отчаяни-дори само за миг,объркани мисли ,безисходица ,сълзи,главоболие,притеснение,което понякога трае минута,друг път часове ,а понякога и с дни.
Какво разбирам в последствие-нещата се оправят за моя полза.И си задаваш въпроса ?Кой разреши проблема?Исус-
разбира се.Онзи,Който ме ПОДКРЕПЯ чрез Своите ангели.
СЛАВА ДА БЪДЕ НА ИМЕТО  МУ!
       Нека в такива моменти на страх ,отчаяние и обърканост да не показваме МАЛОДУШИЕ ,а веднага да прибегнем с молитва и упование към нашият Господ ,който ни е вече обещал и извоювал ПОБЕДАТА на кръста за ВСЯКО НЕЩО.
       Много пъти Бог допуска в живота ни подобни изпитания ,за да ни изпита вярата ,но и дявола не дреме .Той никак не ни обича и се наслаждава да види как тракат зъбите на християните в подобни ситуации.Ала
 не забравяйте скъпи братя и сестри-ПОБЕДИТЕЛЯТ е на наша страна .ДЕРЗАЙТЕ! Ние винаги сме победители чрез Него.Той победи света и ние ще побеждаваме чрез Него!АМИН

       С Божия благодат -сестра Искра

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.