cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 31 декември 2014 г.

ОДОБРЕНИЯТ РАБОТНИК ПРЕД БОГА


                                           2 Тим 2:1,2
                      
                          1."И така , ти , чадо мое, укрепвай
                          в благодатта ,която е в Исуса Христа.
                          2.И каквото си чул от мене при много
                          свидетели,това предай на верни човеци,
                          който да са способни и други да научат."

           Познавам един брат в плът ли , в  Дух ли не знам ,но
 знам ,че преди 22 години той беше моят първи пастор и Духовен наставник.Той ме въведе в светлината на Божието Слово и ме запозна с благодатта ,която е в Исуса Христа.Бог започна да работи с мен още с прекрачването на Божият дом.Най- много се увличах в песните.Словото
слушах в захлас.Попивах всичко като попивателна хартия.
Но най -много се плашех от молитвите.Все ми се струваше ,че другите се молят по-добре, а мен никъде ме нямаше.А брата ,като ,че ли му казваше някои за моите страхове и всеки път ме вдигаше накрая на службата с
думите:"Я сестра Искре-води ни в молитва!"Потъвах от срам ,но заради Бога се изправях.
Веднъж като се прибирахме от църква,а /живеехме в един квартал/го попитах:"Защо все мен ме вдигаш да се моля?
Аз умирам от срам."А той се усмихна и ми каза:"За да се
научиш!"
    И днес аз му благодаря за това.
След няколко години Бог ни събра да работим заедно на нивата Му.О,ооо колко много неща научих от него!
"Трябва да обичаш Исус с цялото си сърце!"-казваше брата.
"Но аз Го обичам!"-отговорих му .
"Но за да обичаш Исус трябва да обичаш много бедните и да им помагаш!"-казваше ми той.
    Тогава се зачудих.Бог ми беше казал точно тези думи ,когато ме призова.Да наистина възлюбих бедните си братя с цялата си душа и сърце.Това беше и посланието на Бога за моята мисия.
    Научи ме да бъда смирена и да забравя всякаква човешка гордост.И за това му благодаря.
Бях пленена от голямата библиотека ,която имаше и разнообразната литература.не видях нито една светска книга по рафтовете.Преобладаваха предимно природонаучна,християнска ,учебнищи по англииски език,
много негови стихосбирки,списания и вестници с християнска тематика.Засрамих се и си зададох въпроса:
А какво имаше в моята малка библиотека?"-Романи,атейстични книги,зодии,Йоги и какви ли не още и още.Мога да кажа "Смесица от болумачи",на който бях отдавала такова голямо внимание.Веднага отидох и си
"почистих рафчетата .Благодаря му и за това.
      Той ме научи какво да чета и какво не трябва да чета.
Попитах го:" Има ли значение това ? " , а той ми отговори:
"Писани е ,че не само с хляб ще се храни човек ,но и със всяко Слово Божие...Ако Словото на Бога ще бъде твоята духовна храна другата литература няма да те ползва много . " И това не знаех-за което му благодаря!
     Веднъж тръгнахме да излизаме на " Нивата " , но бяхме пили кафе и аз погледнах в чашата и му казах:"Брате
виждам букет със цветя".Тогава той дръпна чашата от ръката ми и строго ,но с любов ми каза:"Ако си избрана да служиш на Бога ,на Бог не са Му нужни врачки .
ИЗБИРАЙ!".От този момент до днес не поглеждам в чашката.Благодаря ти брат.
      Този брат ме научи да ставам рано да се моля и вечер да не лягам докато не свърша работата ,която Бог ми възлагаше.А също да не заспивам без молитва и без да си искам прошка от този ,когото съм наскърбила през деня.
и понеже бях безработна и по цял ден пишехме проекти ,обикаляхме братя и сестри имаше моменти ,когато роптаех и всеки път ,като си тръгвах все си исках ПРОШКА от него.А някой път ,когато забравях той ми напомняше с усмивка:"Не си пойска прошка?"И сега
знам,че и това е за мое добро.
      Той много тъгуваше да има хубав часовник.И веднъж като се прибра от София ,където Господ го изпрати да учи
си беше купил много хубав часовник.Чак аз се радвах ,заедно с него ,защото знам ,че това му беше мечта.
На другата седмица обаче часовникът не беше на ръката му.Попитах го къде е ,а той след дълго мълчание и изкушение от моя страна ми каза:"ПЪСНАХ " го в джоба на един човек."Как така?"-попитах отново аз?
"Защото той просто го хареса."-отговори брата
Дълго време мислих за постъпката на брата и разбрах какво значи да си направиш ДЯЛ С БОГА В "ТАЙНО",което той по-късно ще ти възвърне наяве.Стана ми много радостно и започнах и аз в тайно да си правя ДЯЛ с БОГА.И когато ме хващаха ,че изнасям нещо от вкъщи да облека някой или да нахраня гладния -умирах от яд.
    Но да ви кажа истината много съм му благодарна за това,защото ми стана навик да помагам по този начин на моите братя и сестри.
     Какво научих още от моя пастор.На Гергйовден имаше ИМЕН ДЕН.Родителите му бяга му опекли агне.Седнагме на масата на обяд.Не си спомням той какво беше сложил на масата различно от агнешкото ,но когато ни поднесоха от агнето той ми стисна ръката под масата и ме предупреди тихичко да не ям заради Господа.
На мен ми се доплака.Станахме от масата и той ми обясни,че Исус е Пасхалното агне и е мерзост пред Бога да ядем идоложертвено.И това незнаех и отново му благодаря ,защото и сам Бог по-късно ми го откри.
     Много пъти гладувахме.Служението ни беше съпроводено с трудности ,изпитания ,хули ,подигравки ,обиди ,наранявания.
     Имаше моменти ,когато плачех ,заради обидите , друг път,защото бях гладна ,а трети път защото пишехме проекти,на студено ,а ръцете ни замръзваха от студ.А той как ме утешаваше ? :"Като си поплачеш ще ти мине!"
Питах го"Защо така ми говориш?",а той ми отговаряше:
"Да не мислиш,че на Исус Му е било по-леко да служи на Своя Отец?"
     10 години работехме в мизерни условия,лишавани дори от хляба и когато беше студено си правихме МОРЯ-
топла съпа с люта пиперка,чесън и оцет.От начало се мръщех ,но после ми стана любима храна.Изпитанията ни
бяха големи.
    Пишехме проекти ,за да помагаме на бедните си братя ,но онези"отгоре"ги крадяха ,пращаха ни писма ,че не сме одобрени ,а след това виждахме с очите си как работеха "отгоре","отгоре"по тях.Много пъти плачех като малко дете,а брата ми казваше:"Не е добре да плачеш ,а по-добре се моли.И като се молихме брата все ме успокояваше:"Сега гладуваме ,но ще дойде ден ще вземаме по 1000 лв .заплата".Аз не му вярвах ,но за да му повярвам все го питах"Ама Господ ли така ти каза?"И той се усмухваше утвърдително.Сега мога да кажа ,че Бог не само му е говорил ,но и повиши заплатите ни.На мен-1200 ,а на него-1400лв.той ме научи да се моля,да не презирам изпианията и да живея с вяра.Научи ме да се вслушвам в Св.Дух ,в Словото ,да не гледам на човеци ,а да гледам на Христос.Научи ме на смирение и страх от Бога.Научи ме да проповядвам и когато той отсъстваше аз го замествах.
     Не се правех на пасторка ,но Бог ме употребяваше с дарбата ИЗЦЕЛЕНИЕ и това ми пълнеше сърцето с радост.
    Сега знам ,че "Бог познава Своите си/Всички,които Го любят от сърце/и иска да отстъпят от неправдата .
Виждах в моя брат КРОТОСТТА,СМИРЕНИЕТО и Дългото ТЪРПЕНИЕ.
Много пъти му завиждаха на тези качества , дори се опитваха на 2-3 пъти да го отровят ,но Слава на Бога бях свидетелка как Бог ме употребяваше и го вдигаше от смъртта.
Сега след 22 години ,отново сме близо един до друг.% години гледа в Италия болни братя и свидетелства със живота си
за нашият Баща Небесен.Участва в Италиансото петдесятно служение ,в Евангелизиране на населението в
Прочида и сред българите "страниери".Всяка Свободна минута сме над компютрите и над Библията .
В свободните дни хвалим Бога и общуваме с християни.
    Мога да кажа ,че той е добър "Съд за почетна употреба"
и който не го познава добре ,мога да кажа ,че има какво да научи от него.
     И накрая искам да завърша със Словото на Бога от
2Тим 2:15
"Старай се да се представиш одобрен пред Бога работник,
който няма от какво да се срамува , като излагаш право Словото на Истината".
     И помни,ако ти имаш твърдата основа ,поставена от Бога ,то мога да ти кажа със сигурност,че "Господ познава Своите Си".И тогава ти със сигурност ще бъдеш един от тях.
Завършвам с думите"ПОМНЕТЕ ПЪРВИТЕ СИ ПАСТИРИ ,НАСТАВНИЦИ И УЧИТЕЛИ на вашият духовен живот!И не забравяйте ,че Бог говори от устата на Своите избрани Божи служители.Почитайте пастирите си и никога не заставайте срещу Божии помазаници.
      Бог да благослови Своите избрани ,помазани и одобрени работници на " нивата" Си.Амин

 С Божия благодат -сестра Искра

                     


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.