cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 30 декември 2014 г.

ДОБРЕ СТЕ МИ ДОШЛИ!!


                               1.Чака ни Христос -там
                                Горе в Красни небеса.
                                Да отидем и се поклоним
                                С чисти,святи,пълни с любов сърца.

                               2.Той ни чака и ще ни рече:
                                "Добре сте Ми дошли чада!
                                В Мойте Красни небеса.
                                Добре дошло дете в Моето небе!"

                               3.Там награда ще даде
                                За моят труд в света.
                                И веднага ще ме сложи
                                От дясната страна!

                              4.С бели дрехи ще ме облече
                               И корона златна от небе
                               Ще блесне на моята глава.
                               С блясъка на Неговата светлина!

                              5.Тука няма мир , покой,
                               Но при Тебе Боже мой,
                               Ще чуя думи благи и добри:
                               "ДОБРЕ СТЕ МИ ДОШЛИ!"
  
                  

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.