cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 11 април 2016 г.

ПАЗИ СЪРЦЕТО СИ !

Това е заръка на нашият Господ ! 
„ От всичко що имаш , най – много щади сърцето си ! “ 
Това не е просто червен къс хартия . Нито само орган ¬, който поддържа нашите жизнени функции с червената ни кръв . 
Сърцето ми е нещо много по - ценно . 
То е скъпоценно , защото е скътало вътре съкровище – безценно и невероятно скъпо , което е дар от небето . 
Сърцето ми е съкровище от любов , милост и доброта . 
То е място за почивка на Божият Святи Дух . В сърцето ми има несподелена радост , изобилие от мисли , идеи и желания за добро . Богато на милосърдие и състрадание . На добродетелите на Святия Божи Дух . 
Сърцето ми е съд избран от Бога още от утробата на майка ми . 
То принадлежи на Бога . В него е силата , властта и огъня на Святия Дух . 
Там живее моят Утешител , Учител и Спасител . Моят наставник и пътеводител в живота ми . 
В моето сърце е Словото на Бога . То е „ извор на жива вода “ . 
В сърцето ми има склад от много любов за всички . ………………… 
Сърцето ми е по – скъпо от всичко . Там са съхранени спомени , мисли , преживявания .там са моите деца , близки , приятели . Там са скрити моите тайни молитви и множеството Божии откровения . 
Сърцето ми е „ отворена книга “ . То е „ моето огледало “ . 
Затова пазя сърцето си и не позволявам никой да разчупи това „ огледало “ . Книга , в която пиша всеки ден моите мисли , желания и преживявания . Тя се чете всеки ден от моя Господ . 
Силата на говоренето ми извира от сърцето ми . 
Мирът на душата ми идва също от сърцето ми . Здравето и свежият ми дух са дар от Онзи , Който е вътре в мен . 
Сърцето ми е склад на оръжие : Там се съхранява моята вяра , моята истина , моят Спасител и Святия Дух , Който ми дава сила и мощ . 
Моето сърце всичко може да носи – скръб , мъка , болка , защото Онзи , Който ми помага да нося товара си е вътре в мен . 
В сърцето ми живее Моят Добър Пастир . Той ме води на „ зелени пасбища “ и ме храни с добра храна . 
Утешава и успокоява душата ми . Пази ме от зло и беди . 
Той е моята Светлина и Сила за победа над всяка ситуация в моя живот . 
Там в сърцето ми са съхранени всички мечти и идеи , които Той ми помага да осъществя . 
Той ми нашепва всеки ден : „ Пиши , мечтай , искай и се не бой , защото Аз съм с теб , за да ти помагам . Живей в мир и не се тревожи и плаши от нищо и никой , защото Аз съм с теб , за да се бия за теб и да те избавям . 
Планирай , чертай , дерзай и иди там , където те пращам и се не бой , защото ръката Ми ще бъде винаги над теб , за да те пазя . 
Аз ще бъда с теб , за да оправям стъпките ти ….Върви напред и не се обръщай нито на ляво , нито на дясно . Аз ще подновявам силата ти и мощта ти . Ще отнемам болката ти и ще лекувам раните ти ! “ 
Без Моя Господ аз съм нищо . Но с Него съм повече от победител . С Неговата утеха , любов и мъдрост , живота ми е по- лек от всичко . 
Неговите Божествени песни носят всеки ден радост в сърцето ми и освежават душата ми . 
В сърцето ми са всички богатства на небето и на земята . Божиите обещания , благословения и Божията благодат . 
Ето защо сърцето ми е по – скъпо от всичко и ще го пазя повече от всичко що имам вътре в мен . 
Пази душо моя , сърцето си и уповавай на Своя Господ , защото той е този , Който го полира , моделира и формира за Своя Слава и Прослава . 
Пази сърцето си и вярата си в Господа ! не угасвай Духът си , а 
Подновявай силата и желанието за живот и служение ! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.