cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 23 ноември 2016 г.

ВЯРНОТО СВИДЕТЕЛСТВО НА ИСУС

Словото от 18 .11 .2016
Йоан 8 : 12 -29
..........................................
" Аз съм Светлината на света ,
който Ме следва , няма да ходи в тъмнина , но ще ходи в светлината на живота ...................
............................................................"

         Когато Исус ходеше и говореше на народа , Той говореше за Себе Си , като за
Господ .
Той говореше за Живия Бог и за
светлината и тъмнината на този свят .
" Аз съм Светлината на света  . "
        Всички ние ходим в тъмнината на този свят , непознаващ истината за Христос .
" Без истината за Христос - Исус
казва - вие сте в тъмнина ! "
Защо ? Защото Исус казва още :
" Аз съм пътя , истината и живота ! "Когато ти си в светлината , ти си жив християнин , защото светлината , която е Христос -
Живия Бог , живее в твоето сърце.
" И светлината дойде между тях , но те не я схванаха ! Защото Уши имаха и не чуваха , очи имаха и не виждаха ! "
       Исус свидетелстваше но фарисейте , но те не приеха Неговото свидетелство , защото те служеха на закона и искаха да има двама и трима свидетели .
    Тогава Исус им каза : " Аз съм ,
Който свидетелствам за Себе Си ; Отец , Който Ме е пратил , свидетелства за Мене ."
      Тогава те Го попитаха : " Къде е Твоя Отец ? " - но Исус им отговори : " Нито Мене познавате ,
нито Отец Ми ; 
Защото , ако познавате Мене , бихте познали и Отец Ми ! "
      Те обаче бяха плътски и се пронизваха на духовното говорене .
Всеки , който се противи на истината е от света и светски говори . Те не разбират духовното говорене , пр отиват се , даже стават агресивни - дори искаха да Го убият , но не можаха , защото не беше Му дошло времето .
      Исус им каза : " Вие сте от онези , които са долу , Аз съм от онези , които са горе .
Вие сте от този свят , Аз не съм от този свят ."
И Исус допълни , че всеки , който не повярва в това , което говори Той / т.е. в Неговото свидетелство -Кой всъщност е Той / ще погине в греховете си .
"....в греховете си ще умрете ! "
        Има ли днес фарисей , които се пишат на християни , но не вярват на думите на Писанието , Което говори : КОЙ Е ХРИСТОС !
И какво казва Словото в Йоан 8 : 12 - 29 ? " Ако не повярвате .........
ще умрете в греховете си ".
       Исус ни остави пример как да живеем , пример на послушание ,
в кой път да вървим , като Сам Той говори за Себе Си : " Аз съм пътя , истината и живота ! "
      Той беше разпънат на кръста и умря за нашите грехове , които
ни носят проклятието на Стария завет / на закона / , но Той понесе нашите проклятия от закона поради греховете ни , чрез кръстната Си смърт , за да ни освободи от тях . Защо ?
" Защото Бог толкоз възлюби света ...... ! "
ЗАЩОТО ИСУС Е БОЖИЯТА ПРОМИСЪЛ ЗА НАС ЧОВЕЦИТЕ !
      Исус ни даде нов живот , посочи ни нов път - Тесният , но благословен път , научи ни да живеем така , както Той иска , за да бъдем един ден заедно с Него на небе .
      Бог казва : " Отречете се от този свят ! "
Не казва да се отречем от семействата е децата си , а от тъмнината на този свят .
" Който Ме следва ще има светлината на живота . И Аз ще живея и вие ще живеете !
ИСУС СВИДЕТЕЛСТВАШЕ ЗА СЕБЕ СИ !
       Ти , който си повярвал , свидетелства ли днес на този народ , който стои в тъмнината и заблудата на този свят ?
Говориш ли за твоя възкръснал Господ , Който е Жив и какво направи за теб и за твоя живот ?
       Исус рече още на слепите фарисей : " Аз знам от къде съм слязъл и накъде отивам ............"
        Бог знаеше , че Той ще слезе и ще пострада за нас .
Исус ни остави много примери .
Но ние сме слаби във вярата .
Ходим на църква , но ушите ни са затворени за истината . С очите си виждаме и пак не вярваме .
Четем словото , но говорим това , което на нас ни харесва .
         Молим се , но не очакваме отговора .Сърдим се на Исус . Не
работим за Бога , не даваме плодове , и когато дойдат болестите , проблемите , питаме Исус : " Господи , защо става така с нас ? "
" Защото нямате вяра в Мене !
Защото не Ме познавате ! Защото
Не вярвате на свидетелството и на думите Ми ! Защото четете , но не изпълнявате Моето слово !
Защото не стоите в истината и в светлината Ми !
Исус каза още : " Ако стоите в светлината , ще имате светлината на света ! "
      Прибързвайте в Словото Божие ! Исус говореше истината на фарисейте . И понеже те не знаят нищо за Исус и не Го приемат , а даже Го осъждат , по този причина Исус им рече : " Вие
Ме съдите по плът  . " Той виждаше в тях плътски християнин .
       И днес словото казва в Галантни 5 гл ., че  " ...родения по
плът ще гони родения от Духа . "
" Аз не съдя никого . И даже , ако съдя , Моята присъда е истинна ,
Защото не съм самичък , но Аз съм и Отец , Който Ме е пратил ".
      Бог ще съди , когато му дойде времето .
" А вие , кои сте да съдите ? "
        Днес пръските християни бъркат истината и изобразителното слово , пророчествата и свидетелствата
на Христос със съдене и отвръщат с проклетите .
       На плътската християнин никак не му харесва словото на Христос , защото е подкрепено от двама и трима : Аз , който имам среща с Исус , Бог Отец и Св .Дух на Исус .
Да ! Аз свидетелствам за Исус , защото имах лична среща с Него.
С моя Спасител !
Духът на Исус , Който е в сърцето ми .
Аз свидетелствам със живото си , защото съм в светлината на живота .
      СКЪПИ братко и сестро ,
ти можеш да бъдеш в Христос и в Отец , чрез Свят ия Дух и твоята вяра .
Макар и колкото синапово зърно
да е твоята вяра - говори за своя Спасител , не бой се !
И днес има фарисей , който няма да ти повярват , но Духът е Жив и Той ще изяви Себе Си на света .
И в съдния ден няма да имат оправдание , че не са чули за Онзи , Който възкръсна от мъртвите !
       Ти следваш Господа , но в един момент ти се съмняваш и падаш .Това не е приятно в очите на Бога .
Тогава , защо се кръсти ?  Защо направи завет с Господа ? Къде
ти е вярата ? Къде ти е светлината ?
Изпитвате себе си , доколко стоите във вярата !
      Искайте от Господа ! Викайте
към Него ! Молете се! И Господ е
благ да даде попросеното от сърцето ви .
ПРИТУРИ НА ВЯРАТА НИ ВЯРА , ГОСПОДИ ! ДАЙ НИ ТВОЙТА СВЕТЛИНА !
      Направи го братко и сестро !
Защо сключи завет с Господа , та да стоиш в тъмнината и да те завличат теченията на чужди учения ?
Кажи на Господа : " Ти си моя Цар на царете !  Ти си моя Господар на сърцето и живота ми !
Ти си моя Господ , мойта Канара ! " .
      Стъпките на Канарата Христос !Стегнете се ! Справите се !
      Мойсей беше роден по плът , но Христос е дошел от Свят ия Дух  по БЛАГОДАТ БОЖИЯ !
И тази Благодат трябва да живее в сърцата ни .
" Ако не повярвате в това , което ви казвам ще умрете в греховете си ! "
       И днес словото говори в нашите сърца , за тази БОЖИЯ
БЛАГОДАТ , КОЯТО Е САМ ИСУС ХРИСТОС !
БОГ ОТЕЦ КАЗВА : " Ако не повярвате в Сина Ми и не приемете Тази Благодат в сърцето си , за да се спасите и да добиете вечен живот , ще умрете в греховете си ! "
       Които разчитат на Христос в този живот - тези са вярващи християни , защото днешната Благодат е чрез Свят ия Дух на Господа Исус Христос , Когото Бог ни изпрати след като Исус възкръсна и седна от дясно Му .
      Днес Отец благославя и благоволява , в онези , които издигат и прославят името  на
Неговия Син - Исус Христос .
       Имате бури , проблеми , борби - Молете се , но не получавате .
Защото нямате вяра . А какво казва Исус : " Каквото и да поискате от Отца Ми в Мое име ще ви бъде ! "
         Ние трябва да покажем на света , че Христос живее в сърцата ни .
Който е от света не знае Кой е Христос ! Но ние всички отдаваме почит и слава на Исус Христос ,
Онзи , Който проля кръвта Си за нас и умря на кръста за нас .
ИСУС ХРИСТОС Е ГОСПОД !
ТОЙ Е ЖИВ !
ВЯРВАЙТЕ В НЕВИДИМИЯ !
УСЕЩАЙТЕ ГО ПО БЛАГОДАТ !
ТОЙ НИ ВОДИ И РЪКОВОДИ !
ИСУС ЖИВЕЕ ЗА МЕН И ЗА ТЕБ И ПОМАГА НА ВСЕКИ ЕДИН ОТ НАС ! ИСУС БЕШЕ НАУЧЕН ОТ ОТЕЦ !
Така и Свят ия Дух учи и нас днес. И каквото ни учи това и говорим .
ЗАЩОТО ОТДЕЛЕНИ ОТ ХРИСТОС ,  НИЩО НЕ МОЖЕМ ДА ВЪРШИМ ! БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ !
АМИН !!!!! АМИН!!!! АМИН!!!!

Проповедта е на пастор Петър от Ботевград / Бог да го благослови /

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.