cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 6 ноември 2016 г.

ПОСЛУШАЙ ГОСПОДИ ДУМИТЕ МИ ....

Пс .5 : 1
" Послушай Господ е думите ми ;
Внимавай на размишленията ми,
Слушай гласа на писането ми ,
Царю мой и Боже мой ;
Защото на Тебе се моля !..."
..........................................................

        СУТРЕШНА МОЛИТВА

    Сутрешната молитва е от голямо значение за нас християните е от голямо значение .
Тя е свързана с нашата вяра и Божия  любов .
    Човек , когато вярва и обича своя Бог . Когато Го познава -
Първата и голяма радост рано сутринта е да разговаря със своя Спасител.
     Вярата в Бога и молитвата дават спокойствие , мир и увереност през целия ден , защото ти си оставил денят си със всичкото добро и зло с вяра и надежда в Божиите ръце , че твоя
Бог ще  вземе контрол за теб над
всяка ситуация .
      Когато имаш силна вяра в Господа , тази твоя вяра те прави и силно да се радваш , защото ти познаваш своя Бог , знаеш Неговата воля за теб , обещанията Му за теб , любовта Му към теб - и това те прави силен и радостен .
     Когато ти оставаш контрола на твоя живот в ръцете на твоя Господ , то в сърцето ти идва мир ,
упование и сигурност , че всяка ситуация , всеки проблем ще бъде разрешен от твоя Покровител .
     Ако си без работа- Бог ще промисли .
Ако си болен - Бог ще те ИЗЦЕЛИ
или ще промисли за твоето съвършенно изцеление .
Ако се нуждаеш от хляб , пари и т.н...Бог също ще се грижи за всяка твоя нужда , но кога ?
Когато сутрин рано разговаряш с твоя Небесен Баща и оставяш всичко в Неговата длан с вяра .
      Ти вече си повярвал . Върви
напред ! Не се отчайвай , а само
вярвай ! " - казва Господ .
      Когато уповават за всяко нещо на Бога , ти трябва да сепотрудиш още от сутринта да
вършиш Неговата воля :
- Да даваш добри плодове за Него - Да обуздават езика си в говоренето си , тялото си .
- Или да обуздаваш ума и тялото си за всяко нещо , което ще ти се изпречи през деня , като съблазън .
-Бъди милостив , защото и твоя Господ е милостив .
- Бъди състрадателни , защото Исус също състезаваше .
- Помагат на по - слабите  .Давай и даването ти да бъде от сърце .
- Устата ти да изговаря думи на живот ; думи за насърчение , изобличени и поучение .
.."....Чуй Господи молитвата ми  -
направи да позная пътеката Ти .
Учи ме на пътеките Си . Ти Си Бог на спасението ми Тебе чакам цял ден !
В Твоето присъствие ме потопи и в Твоята топлина ме стопли .
Знам , че ще ме изпитваш , но вярата ми в Тебе и любовта ми са големи към Тебе , затова и на рани на ще ти се моля .
     Обичам Те Господи , защото Ти си праведен и обичаш праведните и проведения ще вижда лицето Ти , защото сърцето му и упованието му са в Тебе Боже мой ! "
Амин !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.