cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 2 май 2017 г.

ДОСТАТЪЧНА ТИ Е МОЯТА БЛАГОДАТ

1 Тим .1 : 12 , 13
..............................
Благодатта на Господа за ап .Павел :
" Благодаря на Христа Исуса , нашия Господ , Който ми даде сила , че ме счете за верен и ме постави в СЛУЖЕНИЕ  , при все , че бях по - рано хулител , гони тел и пакостник  . Но придобие милост , понеже като невеж , сторих това в неверие ; и БЛАГОДАТТА НА НАШИЯ ГОСПОД
се преумножи към мене с вяра и любов в Христа Исуса .
Вярно е това слово и заслужава пълно приемани    "
...............................................................

ДОСТАТЪЧНА ТИ Е МОЯТА БЛАГОДАТ !

      КАКВО ЗНАЧИ БЛАГОДАТ ?
НЕЗАСЛУЖЕНА МИЛОСТ !
БЛАГОДАТТА Е БОГАТСТВО , КОЕТО ТИ СЕ ДАВА , НЕ ПО ТВОИ ЗАСЛУГИ , А ПО МИЛОСТ И ТО НЕ ОТ ЧОВЕЦИ , А ОТ БОГА КАТО ДАР ПОРАДИ ТОВА , ЧЕ ВЕЧЕ СИ ВЪЗЛЮБЕН ОТ НЕГО !
       Много хора в този свят си пожелават : живот , щастие , любов , дълголетие и т. н.............
И това е хубаво . Но има нещо по - добро и по богато от тези неща и това е Божията Благодат за нас !
Тази благодат е богата на всички агенти и трае вечно !
Веднъж се препирахме с мой братовчед относно събирането на пари за старини и черни дни , но чух Божият глас да ми казва , и това ме накара да се замисля :
" ДОСТАТЪЧНА ТИ Е МОЯТА БЛАГОДАТ ! "
КЪДЕ СЕ КРИЕ ИСТИНАТА ЗА БОЖИЯТА БЛАГОДАТ ?
В Словото на Бога в Пс .84 :

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.