cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 11 септември 2017 г.

ИЗБРАН ЛИ СИ ОТ БОГА ?

Ер.1 - 5
" Преди да ти дам образ в утробата , познах те и преди да излезеш от утробата , осветих те .
Поставих те за пророк на народите .  - пророк Еремия
Тогава казах : О , Господи , Еова !
Ето , аз не знам да говоря , защото съм дете .
А Господ ми рече : " Не казвай дете съм ! Защото при всички при , които ще те пратя , ще идеш и
всичко , което ти заповядвам , ще кажеш . Да не се боиш от тях , защото Аз съм с тебе , за да те избавям ." - казва Господ
Пророк Исая 1 :5
" Слушайте ме острови и внимавайте далечни племена !
ГОСПОД МЕ ПРИЗОВА ОЩЕ ОТ РОЖДЕНИЕТО , ОЩЕ ОТ УТРОБАТА НА МАЙКА МИ , СПОМЕНА ИМЕТО МИ ! "
Ис .49 : 6
" Той каза : Малко нещо е да Ми бъдеш служител ....Ще те дам още за светлина на народите , за да
бъдеш Моето спасение до краищата на земята . "
Лк .1 : 15 , 16
" Йоан Кръстител - ЗАЩОТО ще бъде велик пред Господа ; вино и
спиртна питие няма да пие и ще се изпълни със Святия Дух още от майчината си утроба .
ЩЕ ОБЪРНЕ МНОЗИНА ОТ ИЗРАИЛТЯНИТЕ КЪМ ГОСПОДА- техния Бог . Той ще върви пред лицето Му в  духа и силата на Илия , за да обърне сърцата на бащите към чадата и непокорните към мъдростта на праведните , та да приготви за Господа - благоразположен народ . "
Гал . 1 : 5
" ап . Павел - И когато Бог още от утробата на майка ми беше ме отделил и призовал чрез Своята благодат , благоволи да ми открие  Сина Си , за да Го проповядвам между езичниците ,
аз не се допитах до плът и кръв  "

      Всички днес четем Библията , всички казваме - Христов съм , пишем цитати , поезия , говорим , пеем , хвалим се с Господа .
Но ДНЕС Словото на Бога те пита : " ИЗБРАН ЛИ СИ ОТ БОГА ? "
Откри ли ти Бог Сина Си ?
Дойде ли към теб Слово Божие , за да ти открие призванието ?
Откри ли ти мисията , която има лично за теб ?
ИМАШ ли силата и огънят на Святия Дух в сърцето си ?
ИМАШ ли радостта , мира и дръзновението да работиш за Бога - твоя Спасител ?
Чу ли Божия глас : " ИДИ И ПРОГЛАСИ ИМЕТО МИ ПО ЦЕЛИЯ СВЯТ ! "
       Не казвай : " Аз не мога да говоря ! Аз съм само дете ! Аз не знам ! Страх ме е ! " Защото , ако си избран и призован  , ДНЕС Бог ти казва : " Не бой се , Аз ще бъда с теб , за да те пазя и избавям ! "
ТОВА Е ОБЕЩАНИЕТО ДНЕС КЪМ НЕГОВИТЕ ИЗБРАНИ !
Ти имаш Духът , изпълнен си със сила , огънят на СВЯТИЯ ДУХ , гори в сърцето ти !
Не ти ли говори това , че ти си Му избран още от утробата на майка си ?
      Позна ли своето призвание ?
Изпълни ли своите обещания ?
Бог те чака на нивата Си , защото " нивата е узряла , а работниците са малка ! " .
Бог те пита ? "Защо стоиш ? Народа Ми погива от незнание !
Говори , не казвай : " Аз съм дете !
Аз не мога да говоря ! "
     Можеш , братко! Можеш да служиш на Твоя Господ , стига да искаш ! Стига да си избран точно
за тази Мисия :  "ДА МУ БЪДЕШ СЛУЖИТЕЛ , ДА ПРОГЛАСЯВАШ ИМЕТО МУ И ДА БЪДЕШ СВЕТЛИНА НА НАРОДИТЕ ! "
      Ако ти си избран ще търсиш Божия глас . Ще изпълняваш Словото Му и ще бъдеш силен и смел . " Защото Той ще бъде с теб , за да те пази и избавя ! "
ПОМНИ ТОВА ОБЕЩАНИЕ !!!!
     НИКОЙ И НИЩО ДА НЕ ТЕ ИЗМАМИ , ЗАЩОТО СИ ВЪЗЛЮБЕН ОТ ВСЕВИШНИЯТ !
Ти не си случаен ! Ти си Избран Скъпоценен Осветен съд за почетна употреба от Светия Господ Бог !
Мойсей беше избран , Исая беше избран , Йоан беше избран , ап .Павел , Петър и други , които до смъртта си нямаха страх , защото знаеха , че Бог беше с тях .
Чист ли си за почетна употреба ?
Пиеш ли вино , пушиш ли цигари ? Йоан не пиеше - Той се изпълваше с Духа .Пазеше себе си свят , защото разбра своето призвание и позна волята на своя Бог .
      А ти братко и сестро ,
осъзна ли своята отговорност ?
Как живееш днес ? Изпълваш ли се с Духа Господен ? Търсиш ли души за спасение ?Вършиш ли волята на Господа ? Или се отдалечаваш от своя Бог и се предаваш на светска суета  ?
Забрави ли своето призвание?
Първата любов ? Божия план за твоето спасение ?
" СТАНИ И ОПАШИ КРЪСТА СИ ! "
РАБОТИ ЗА ТВОЯ БОГ И НЕ СЕ ПЛАШИ !
Бог ти казва днес : " Ти си железен стълб , укрепен град , медна стена против цялата земя , против Царе , против първенци , против СВЕЩЕННИЦИ ..............
Ето защо ,Бог те пита чрез Словото Си : " ИЗБРАН ЛИ СИ ОТ МЕНЕ ?
СТАНИ И МИ РАБОТИ И НЕ СЕ ПЛАШИ , ЗАЩОТО АЗ ЩЕ БЪДА С ТЕБЕ ДА ТЕ ПАЗЯ И ДА ТЕ ИЗБАВЯМ !
АМИН!!!! "
Нека кажем всички : " Да , Господи , Ти ме избра още от утробата на майка ми ! Ето ме ,
Боже мой ! Подпри ме , моля Те
и помогни ми да довърша , онова , което съм започнал и което си ми възложил .
АМИН!!!
БЛАГОСЛОВИ НИ БОЖЕ !
ДАЙ НИ СИЛИ И ВЪЗСТАНОВИ ОНОВА , КОЕТО СЕ РУШИ ВЪТРЕ В СЪРЦЕТА  НИ !
ПОМОГНИ МИ ДА ТЕ СЛЕДВАМ И ДА ВЪРША ТВОЯТА ВОЛЯ , НЕ МОЯТА !
ДА СЕ СВЕТИ ТВОЕТО ИМЕ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
АМИН !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.