cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 6 септември 2017 г.

ИЗПИТАЙТЕ СЕБЕ СИ

           2 Кор . 13 : 5
Изпитайте себе си дали сте във вярата ; Опитвайте себе си ! Или не знаете , че Исус Христос е във вас , освен , ако сте неодобрени ? "

     Днешното слово ни кара да се позамислим за себе си , за нашето духовно състояние и усъвършенстване като чада на Бога .
Днес живеем в дни на кризи , на охладняване , на омраза и борби . Много хора се нуждаят от Божията помощ , други пък забравиха своя Бог и това какво Той направи за тях , когато ги въздигна от калта . И се възгордяха , отстъпиха и се развратиха .
     Има ли в тебе гордост ?
Има ли в сърцето ти любов ? Има ли милост , състрадание ?
Вървиш ли в стъпките на Исус или отдавна си се отбил в широкия път на съблазните ?
Избран беше да съграждаш а ти разрушаваш и то какво ? Църквата Христова ?
Ти убиваш брата си ?
Нараняваш сестра си ?
Твоето сърце се уго , Пресити душата си ! Ушите ти се запушиха за Моя глас . Дарбите заключи .
Окото ти се обърна отново към света ? Защо ?
     Ти , който беше избран , изведен от тъмнината на този свят , спасен за вечен живот - забрави да ходиш на църква , забрави да се молиш .Сърцето ти
запя друга песен . Умът ти тръгна по чужди учения !
Кой живее днес в твоето сърце ? - пита твоя Господ
     Защо се възгордя и ме забрави ? Беше немощен и въздишаше ! Аз те изправих и ти дадох сила , но ти се възгордя и ме отхвърли .
Отхвърли Ме чрез мислите си , чрез делата си . Защо ?
Не те ли съградих , не те ли одобрих , за да живея в теб и да вършиш добри дела чрез Мене ?
Или напразно отвори сърцето си за Мен , напразно те очистих ?
     Днес ти вървиш по широкия път и казваш : " Аз съм спасен ! "
Да ! Така е ! Аз те спасих и очистих , но защо днес със своите извратени мисли и дела нараняваш сърцето Ми и предизвикваш Моя гняв ?
Защо днес ти забрави , че те искам съвършен ?
Къде отиде твоята святост ?
Простих ти , Омих те в кръвта Си !
За нищо ли не я считаш ?
Днес ти отново се върна : " като окъпаната свиня в блювоча ! "
И казваш : " Аз съм спасен ! Аз съм чист ! Бършеш устата си и казваш : Не съм сгрешил !
Мене можеш ли да излъжеш .Аз , Който съм навсякъде и всичко виждам .Ти беше одобрен , о чистен , но днес те претеглих и намерих недостатъчен .
Къде отиде твоята любов към Мене ?  Къде отиде страхът ти да не Ми съгрешаваш ?
Не чистех ли те всеки ден ? Не те ли хранех и обличах ?
Не се ли радваше на Моето присъствие ? А как си днес ?
     Възгордя се нали ? Засети се душата ти и Ме забрави ?
Нямаш вече Моя Мир , но се срамуваш да си го признаеш .
Отслабна душата ти , предаде сърцето си на чуждо служение .
Забрави първата любов . Защо ?
     Знаеш , че горделивите снишавам, а смирените възвишавам . Че зеленото дърво изсушавам , а сухото раззеле нявам ! Език.17 : 24
" Ще издържи ли сърцето ти , ще
имат ли сила ръцете ти в дните , когато Аз ще се разправя с тебе .
Аз , Господ , изговорих това и ще го извърша ! " - Езек .22 : 14
     Осъзнай се , чадо Мое !
Няма втора прошка !
Аз те чистех всеки ден , а ти не се очисти !
ДНЕС ТЕ ПРЕДУПРЕЖДАВАМ ,
ЧАДО МОЕ :
Изчисти се и влез в правия път !
Защо да пламне яростта Ми срещу теб и да не те пощади сърцето Ми , заради гнусните ти постъпки и дела ?
Изчисти нечистото , докато все още те предупреждавам !
Намери себе си и виж къде стои сърцето ти ?
Огледай се в Словото Ми !
Сравни себе си ! Изпитай себе си !
Това са Мойте последни предупреждения !
2 Кор 13 : 5
" Изпитай себе си дали си във вярата ! Опитай себе си ! Или забрави , че Христос е в теб освен ако си неодобрен ! "
Лк .1 : 50 - 52
" Или забрави , че Моята милост е върху ония , които се боят от Мене ? "
Смири се , за да те възвиша отново !
Ис .66 : 2
" Ето на кого ще погледна : на онзи , който е смирен и съкрушен духом и трепери от Словото Ми ! "
     О , народе неразумни !
Докога ще разчитате на своя си ум ?
А Словото Ми забравихте ?
Изрекох и това ще сторя : " На всекиму според делата ще въз дам ! "
ИЗПИТАЙТЕ СЕБЕ СИ ДОКЛЕ Е ДЕН ! ИЗПИТАЙТЕ СЕ !

            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.