cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 5 юни 2018 г.

ПРОСТИ ГОСПОДИ !

Пс .33 : 1

" Блажен , онзи , чието престъпление е простено и чиито грях е покрит . "

       Вършиме грях , вършим беззаконие и стоим в греха като човек в пустиня .
Отдалечени от Бога без страх в сърцата .
Страдаме , боледуване , охкаме , скърбим , но УПОРИТО СТОИМ !
Не , че ни се иска да стоим в пустинята , не , че ни харесва да ни болят костите , но срамът от нашите грешки и беззакония .
    И всичко това , волно или неволно , за да угаждаме на Сатана и плътта .
И стоим затънали се като муле в безпътна пустиня .
И чакаш изход , но няма !
И чакаш радост , но няма !
И чакаш здраве , но няма !
И чакаш вода да освежи душата ти , но няма !
      И как ще ти даде Господ от живата вода , когато ти упорито стоиш в греха и при Сатана .
Чакаш някой насила да те обуздае с юзда и оглавник , за да намериш лек за грешната си душа .
     Признай греха си , не крие повече своето беззаконие  ,
изповядай престъплението си - за да ти прости Господ грехът ти и да дойдат освежителни времена за твоето здраве и радост за душата ти .
    ДНЕС е време да потърсиш Господа си , чиито син си и дълбоко си отстъпил , като даде място на греха да те заведе в безводни места .
Не се крие като Адам и Ева , защото твоят Господ те чака .
Днес е спасителен ден за тебе , братко и сестро .
" ИЗПОВЯДАЙ НА ГОСПОДА ПРЕГРЕШЕНИЯТА СИ И ТОЙ ЩЕ ПРОСТИ ВИНАТА НА ГРЕХЪТ ТИ "-
Пс . 33 : 5
     Кажи на Господа :
" На Тебе и само на Тебе - съгреших . Ти си мое прибежище .
Вън от Тебе няма спасение !
В скръб съм Господи , благ и милостиви Татко !
    Моля те , окръжни ме с Твоите песни на избавление , защото мълчах дълго време , когато ръката ти ден и нощ тежеше над мене , костите ми овехтяха от охкането ми всеки ден .
Моля Те , Господи Боже мой ,
ПРОСТИ престъплението ми , защото от Тебе нищо не може да се укрие ..Признавам Господи грехът си и беззаконието няма да крия вече .
Вразуми ме Господи и покажи ми пътя по който трябва да ходя !
Съветвай ме Господи , за да бъде окото ми винаги и само върху Тебе .
Изчисти сърцето ми , омии го в Твоята кръв , развесели сърцето ми с песни на радост , за да мога да Те хваля с право сърце .
    ДНЕСКА , ГОСПОДИ !
НЕ УТРЕ !
ДНЕС , ИСКАМ ТВОЯТА ПРОШКА !
БЪДИ МИ ПРИБЕЖИЩЕ И ЩИТ ПРЕЗ ЦЕЛИЯТ МИ ЖИВОТ !
ЗАЩОТО СИ МИЛОСТИВ И БЛАГ КЪМ ВКЕКИ , КОЙТО ИЗВИКА КЪМ ТЕБЕ !
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ТОЗИ ДЕН И ЗА ТОВА СПАСЕНИЕ !
БЛАГОДАРЯ ТИ СПАСИТЕЛЮ МОЙ НА КОГОТО МОГА ДА СЕ УПОВАВАМ ПО ВСЯКО ВРЕМЕ !
АМИН !
   

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.