cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 7 юни 2018 г.

Божии Ангел проправя пътя

КАКВО КАЗВА БОЖИЯ ГЛАС ДНЕС ?

ИС .23 : 20 - 25
" Ето изпращам Ангел пред Тебе да те пази по пътя и да те заведе на мястото , където съм ти приготвил .
    Внимавай пред Него и слушай гласът Му !
Не Го предизвиквай , защото Той няма да прости престъпленията ти , понеже Моето име е в Него !
....Но Да служиш на Господа твоя Бог и Той ще благославя хляба ти и водата ти  и Аз ще отмахам всяка болест из помежду ви . "

    Кой говори ДНЕС ?
Сам Бог чрез Словото Си , чрез СВЯТИЯТ Си Дух Бог тръби , вика по площадите .
Призовава за покаяние !
Призовава за служение ;  За възстановяване : За завръщане : За изцеление на болните ; За
прослава на името Му !
     Как ли страда един баща , когато децата Му са непослушни ? Плаче ли един родител , когато гледа болното си дете как лежи безпомощно на леглото си ?
Не Го ли боли като те гледа дрогиран и потънал безпомощно в опиянението си от алкохола ?
А когато детето Му погива поради незнание ?
    Имате ли родители ?
Виждали ли сте ги да плачат ?
Наблюдавали ли сте сълзите им как се стичат по набръчканото им лице ?
Не се ли чувствате поне малко виновни ?
    Сигурна съм , че сте ги виждали , защото и Аз съм виждала как плачат моите родители ?
Но искам да ви кажа нещо друго днес .
:
ЗНАЕТЕ ЛИ , ЧЕ НАШИЯТ НЕБЕСЕН БАЩА СЪЩО ПЛАЧЕ ЗА СВОИТЕ ЧАДА ДНЕС ?
И ЗНАЕТЕ ЛИ ЗАЩО ?
ЗАЩОТО НИ ОБИЧА С БЕЗГРАНИЧНА ЛЮБОВ !
И ЗНАЕТЕ ЛИ НЕЩО ЗА НЕГОВИТЕ СЪЛЗИ ?
НЕ ! НЕ ЗНАЕТЕ !
Неговите сълзи са поток от сълзи и те не спират нито за миг , нито ден , нито нощ !
Неговите сълзи не са обикновени капки вода - Сълзите на Исус са КЪРВАВИ !
ПРИМЕСЕНИ С КРЪВТА  ПРОЛЯТА НА ГОЛГОТА .
И тези сълзи няма да спрат до като не дойде Втори път да си ни прибере от този грешен свят .
Да ! Той е Бог на силите :
СИЛНИЯТ ! МОЩНИЯТ !
НО ТОИ Е МИЛОСТИВИЯТ , ЖАЛОСТИВИЯТ И БЛАГ ЛЮБЯЩ НАШ БАЩА .
ТОЙ ПЛАЧЕ ОТ ЛЮБОВ ! ТОЙ ПЛАЧЕ ОТ СЪСТРАДАНИЕ !
ТОЙ ПЛАЧЕ ПОРАДИ ТВОЯТА БЕЗПОМОЩНОСТ !
ПОРАДИ ТВОЯТА ЗАБЛУДА И НЕПОСЛУШАНИЕ !
Той , Твоят Небесен Баща те обича , жали и иска да ти помогне , да те изцели , да те изведе от заблудата и тъмнината на този грешен свят .
Нашият Небесен Баща е пътя за Твоето и моето спасение , братко и сестро !
Още преди много години Той изпрати Своя Единороден Син Исус Христос в образ на човек , да се роди от жена , да върви редом с нас в плът и да ни показва ПЪТЯ КЪМ СПАСЕНИЕ НА НАШИТЕ ГРЕШНИ ДУШИ !
Да умре на Голготския кръст и на третия ден да възкръсне , та всеки който повярва в Сина Божи да се омие в Неговата скъпоценна кръв , да омие гузната си съвест , да се изцели от всяка болес дошла поради греха и да наследи спасение и вечен живот .
И всичко това направи Нашият Небесен Баща за цялото грешно човечества само заради това , " ЧЕ ТОЙ ТОЛКОЗ ВЪЗЛЮБИ СВЕТА , ЧЕ ДАДЕ СВОЯ ЕДИНОПОДЕН СИН , ТА ВСЕКИ , КОЙТО ВЯРВА В НЕГО ДА ТЕ ПОГИНЕ , НО ДА ИМА ВЕЧЕН ЖИВОТ ! " - Йн . 3 : 16
    Да ! Бог промисли този спасителен план за мен и теб братко и сестро , за да ни освободи от връзките на робството .
Защото аз и ти сме роби в Царството на Сатана . Князът на този свят , който е баща на лъжата , убиец  на човешките души , крадец на мира и разрушител на всяко добро дело .
Той има много капани и много " връзки " и начини , с които така умело връзва душите на слабите човешки творения .
И ти човече сътворен по Божии образ и подобие сам не можеш да се развържеш по простата причина , че си само човек направен от пръст : " От пръст си направен и в пръстта ще слезеш ! "
Безсилен да се бориш по човешки със силите на мрака , на поднебесната .
    Но има ЕДИН ОТ КОГОТО САТАНА ТРЕПЕРИ КАТО ЛИСТ САМО КАТО ЧУЕ ИМЕТО МУ !
И ТОВА Е БОЖИЯТ СИН ИСУС ХРИСТОС !
СПАСИТЕЛЯТ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО ! ОНЗИ СИН , КОЙТО БЕШЕ МЕЖДУ ХОРАТА , ЖИВЯ НА ЗЕМЯТА , ГОВОРИ НА ХОРАТА И УМРЯ ЗА ХОРАТА .
На Неговото име Бог даде власт над Сатаната ! От това ИМЕ САМО САТАНА ТРЕПЕРИ !
Ти не знаеш , защото не четеш Писанието .Но там пише :
" Исус с една дума гонеше демоните на Сатана изпратени да мъчат човеците : " МАХНИ СЕ САТАНО НЯМАШ ВЛАСТ ! "
И те напускаха .
    И днес Бог ти казва : " Не бой се чадо Мое ! АЗ ДНЕС ЩЕ ИЗПРАТЯ ЗА ТЕБ МОЯТ АНГЕЛ , ЗА ДА ТЕ СПАСИ ! ЗА ДА ТЕ РАЗВЪРЖЕ !
ЗА ДА ТЕ ИЗЦЕЛИ ! ЗА ДА ТЕ ОСВОБОДИ !
И ТОЙ ЩЕ ТИ ПОКАЖЕ ПЪТЯ ПО КОЙТО ТРЯБВА ДА ВЪРВИШ !
И ЩЕ ТЕ НОСИ НА РЪЦЕ И ЩЕ ТЕ ДОВЕДЕ НА МЯСТОТО , КОЕТО СЪМ ПРИГОТВИЛ ЗА ТЕБЕ ТУКА ГОРЕ В КРАСНИ НЕБЕСА ! "
ИСУС ГОВОРИ ДНЕС :
" Събудете се служители Мой !
Вземете Божието ВСЕОРЪЖИЕ и излезте на бой ! И не се бойте , защото Моят Ангел ще бъде с вас и ще воюва вместо вас !
Моят Ангел ще проправя пътя към победата !
Духът на Моят Син ще бъде с вас ! Излизайте на нивата Ми ! Благовествайте на бедните ! Напоявайте жадните !
Превързвайте наранените !
Изтръгвайте вързаните !
ЕТО ИЗПРАЩАМ БОЖИЯТ АНГЕЛ ОТ НЕБЕТО, КОЙТО ЩЕ ПРОПРАВЯ ПЪТЯ КЪМ ПОБЕДАТА ! " Внимавайте над Него и слушайте гласът Му !
Не Го наскърбявайте с нищо , пазете себе си от прегрешения , защото няма да прости прегрешенията ти , защото Моето име е в Него . "-
Изх .23 :21
ИЗЛИЗАЙТЕ СЛУЖИТЕЛИ МОЙ , ЗАЩОТО НИВАТА Е УЗРЯЛА , А РАБОТНИЦИТЕ СА МАЛКО !

НАРОДА МИ Е БОЛЕН , ГЛАДЕН , ЖАДЕН , ПОГИВАЩ ОТ НЕЗНАНИЕ !
Вие сте Мой войници , Мой свидетели , Мой работници , Мой лекари !
ИЗЛИЗАЙТЕ ДА СЕЕТЕ СЕМЕТО МИ , ДА ЛЕКУВАТЕ , ЗАЩОТО ИСКАМ ЧУДЕСА ДА ВЪРША И ДА ВИДИ ВСЕКИ , ЧЕ И АЗ СЪМ С ВАС ! ИСКАМ ДА ВИ ПРОСЛАВЯ И ЧРЕЗ ВАС И СЕБЕ СИ !
    Разорени целината и каквото ще посетите това ще пожънете .ВНИМАВАЙТЕ ДА СЕЕТЕ ЗА ДУХА , А НЕ ЗА ПЛЪТТА !
ПОЛИВАЙТЕ СЪС ЖИВАТА ВОДА , КОЯТО ЩЕ ВИ ДАВАМ .
ЛЕКУВАЙТЕ С ОГЪНЯ НА ПРАВДАТА .
СТЪПВАЙТЕ НА ЗДРАВАТА ОСНОВА - КАНАРАТА ХРИСТОС .
БЪДЕТЕ СИЛНИ И СМЕЛИ И НЕ СЕ СТРАХУВАЙТЕ , ЗАЩОТО АЗ , СИНЪТ МИ И СВЯТИЯТ МИ БОЖИ ДУХ ЩЕ БЪДЕ С ВАС !
На ръце ще ви носим да не ударите ногата си о камък , като минава те през дълбоки води с вас ще бъдем , през огън като минавате няма да изгорите , защото Моят Ангел е огън изпояждащ  . Пс .91 : 11

БЪДЕТЕ смели , защото Силният и Мощният ще бъде с вас !

СЛУЖЕТЕ МИ , ИЗБРАНИ МОЙ СЛУЖИТЕЛИ !
   Успокоявайте братята си , ЛЕКУВАЙТЕ болните ми дечица , утешавайте наскърбените , превързвайте наранените , по мажете слабите , изправете приведените , върнете заблудените  , научете неуките !

МОЯТ АНГЕЛ ЩЕ ПРОПРАВЯ ПЪТЯ И ЩЕ ГОНИ САТАНА ОТ ПРЕД ВАС !
ЗАЩОТО НЯМА ДРУГА СИЛА ПОД НЕБЕТО И НА ЗЕМАТА  ПО - ГОЛЯМА ОТ МОЯТА !
"И ВНИМАВАЙТЕ ДА НЕ НАСКЪРБЯВАТЕ СВЯТИЯТ МИ БОЖИИ ДУХ , В КОГОТО СТЕ ЗАПЕЧАТАНИ ДО ДЕНЯ НА ВАШЕТО ИЗКУПЛЕНИЕ ! " -
Еф. 4 : 30

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.