cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 25 февруари 2019 г.

Исус идва скоро



Божието послание към човечеството в  сънят ми от 22 . 02 . 2019
      Преди да ви споделя какво чух и какво видях във
видението, искам да ви кажа , че " БОГ ИДВА ДКОРО ! "
       Четем Божието слово и навсякъде се говори , че Исус ще се завърне , за да прибере " Своите верните ! "
Не може един отстъпник , един предател и безверник да бъде грабнат в небето , когато дойде Христос Спасителят .
Защото Словото казва ясно :
" Блажени онези , които очакват завръщането на
Своя Господ ! "
      Ако ти приятелю ,
си познал Господа и ако си Го приел за свой Спасител , ако си Го търсил , ходил по Неговите стъпки , ако си Го обичал и най - вече си Го чакал с търпение и вяра - то
знай приятелю :
" ТИ ЩЕ БЪДЕШ ГРАБНАТ ! "
ИСУС ИДВА ЗА ТЕБ !
     Но , в ПОСЛАНИЕТО се казва още : " ГОТОВИ ЛИ СТЕ ! ПОДГОТВЕНИ ЛИ СТЕ ? "
В Словото Божие се казва още : " Мнозина ще отпаднат , малцина ще се спасят . "
Ако ти ще си от " малцината "- Исус те пита днес :
" Готов ли си ! Или чакаш Моята милост ? "
Да , поради Своята милост Бог ни подари Синът Си и Своята милост , но ти приятелю трябва да изработиш своето спасение , вярата да опазим , пътят Му да извървиш достойно и да бъдеш ГОТОВ за Неговото
ГРАБВАНЕ !
     В посланието много ясно чух Божият глас да казва :
" КАЖИ ИМ ДА СЕ ПОДГОТВЯТ ! "
    Ако все още се чудиш какво да правиш , аз ти казвам днес :
" Започни от молитвата и покаянието ; продължи с прошката и завърши със Словото Божие . "
    В следващите лекции ще наблегна на тези неща .
Ако си отстъпил макар и за малко - Не чакай ! " НЯМА ВРЕМЕ ! "
Побързай да се върнеш при твоя Небесен Баща .
Ако си охладня в любовта към ближния или към Бога - моли се Бог да ти даде в изобилие от Своята любов .
Ако вярата ти е отслабнала - искай вярата на Авраам.
Ако не ти е ясно словото - търси мъдрост .
Ако греховете ти са натежали - не забравяй кръвта на Исус Ако си ограбил някого , побързай да си му върнеш онова , което не ти принадлежи .
Ако си наранил нечие сърце .- искай си прошка и оправи отношенията си с ближния .
    Всеки за сибе си да се огледа в " ОГЛЕДАЛОТО -
СЛОВОТО БОЖИЕ ! "
" " ВСЕКИ САМ ДА ИЗПИТА СЕБЕ СИ ! " -
    " Аз съм тръгнал и скоро ще дойда да си ви взема !
Подгответе се ! "- казва Духът на Истината .
Приятели , тава е истина , това не е шега .
Исус ПРЕДУПРЕЖДАВА !
ПОДБУЖДА НИ КЪМ РАЗУМ ! ЗАПОВЯДВА НИ , като наш Баща ! ТОВА Е НЕГОВАТА ЛЮБОВ КЪМ НАС !
НЕОПИСУЕМА БАЩИНСКА ЛЮБОВ !
    В Йн .22 : 7 се казва : " Ето
ида скоро ! "
Но ние как се утешаваше ,
чрез  нашето неверие : " Да ! Ама , Не !
Рано е ! Не се е случило до сега , та точно сега ли ще се случи ? ИМА ВРЕМЕ ! "
ДА , приятелю , но това го казваш ти !
А Исус казва : " НЯМА ВРЕМЕ ! ЗА МЕН ЕДНА ГОДИНА Е = НА ЕДИН ДЕН И ЕДИН ДЕН Е = на една година ! "
     Ако Исус го е казал преди 2000 години , аз го чух само преди 2 дена / 22 . 02 . 2019 /
     Св.Дух ми каза : " Аз идвам скоро ! "
Каза ми още : " Подгответе се !Кажи им да се подготвят ! "
    В една от духовните песнички се казва " Имали разумни да чуят Моя глас ? "
От кои ще бъдем братя и сестри ? " От 5- те разумни или от 5 - те неразумни ? "
Нека се раздвижим и да долеем светилниците си и да ги запалим - като бъдем " ГОТОВИ да светим в този тъмен свят " .
    Няма време приятелю ,
да търсиш отсрочка и причина за твоето мързелуване .
" Изправи се ти , който спиш ! - казва Словото  ; Излез на нивата Ми и работи ! ;
Раздвижи дарбите , които съм ти дал ! Защото това " скоро " е много малко време . Това е Моята последна благодат за вас ! "- казва Духът на Господа .
    Скъпи приятелю ,
Побързай .
Това може да е последната нощ за тебе , последното лято или последната година !
Запомни този ПРИЗИВ и сега точно за тебе !
Не го пропускай да не съжаляваш вечно .
    Тези дни ми попадна едно свидетелство на един пастор Даниел от Норвегия .
Той споделя , че претърпял инцидент и починал .Било през 2001 година .Когато застанал пред Божия ангел той му казал :  " Не можеш да влезеш в Рая ! "  " Но защо ? "-
попитал го Даниел на свой ред . " Та аз нали съм пастор ? " И започнал да обяснява на ангела колко много обича Исус , как му служи с любов и как обикаля цялата страна за да говори Неговото слово .  Но отговора  бил : " Не и Не !!!  "
И коя е била причината , приятели ?
" ПРОШКАТА ! "
ДАНИЕЛ НЕ БЕШЕ ПРОСТИЛ НЕЩО НА СВОЯТА СЪПРУГА ПРЕДНАТА НОЩ , въпреки , че тя три пъти беше чукала на вратата му за прошка .
Тогава Даниел поиска прошка от Бога , но отговорът беше : " Ако вие не си простите помежду си и Аз няма да ви простя ! "
И тогава П-р Даниел беше върнат на земята , където съпругата му беше измолила душата му според Словото Божие : " И ще възкреси на жената умрелия съпруг ! "
На което слово тя силно ПОВЯРВА .
    Ако Бог само заради една прошка върна душа от небето , колко повече ти , приятелю , който съвсем си се оплел в мрежата на сатана имаш нужда от поправление и то бързо , бързо .
" ПОПРАВИ СЕБЕ СИ ! СПРЕТНИ СЕБЕ СИ ! СТЕГНИ СЕБЕ СИ ! БЪДИ ГОТОВ ЗА СРЕЩАТА СИ СЪС СВОЯ СПАСИТЕЛ ! "
    " Исус идва скоро ! " - това е Благата радостна вест за всички хора по целият свят , това е призив и покана и към Българският отруден и обременен народ .
Не чакайте смяна на правителства , по добър Президент , Цар или Господар ! Обърнете погледа си към Царя на царете и Господаря на господарите и се вслушвайте в Неговото послание от 22 .02 .2019 година .
Това е ПОСЛАНИЕТО ОТ ГОСПОДА , КОЕТО ДОЙДЕ КЪМ МЕН В ТОЗИ ДЕН :
" И Бог ми рече : " Иди и тръби ! Извикай със силен глас и разкажи на всички хора по целият свят и на Моите служители , че Аз съм тръгнал и идвам скоро ! "
    И ето аз три дена обмислям как и откъде да започна . И Св. Дух днес ме подбуди и ми даде мъдрост като ми каза : " Не чакай , а пиши , докато сатана не го е заличил от ума ти ! Няма време за озъртане ! Пиши ! Пиши ! Пиши ! Каквото си чула това разкажи на верни човеци . Дано чуят и да се обърнат ! "
    През тези два , три дни докато размишлявах и умувах попаднах на други две подобни на моето послание , който са дадени на пастор Д.Богданов от Ст. Загора / 23.02.2019 / и на Д.Уйлкърсън / през 1973 г ./
Направи ми впечатлението следните слова :
На Д.Богданов казва Св.Дух :
" Съберете ми стотинките в сейфа " , а на мен ми казва :
" Събере ми житото в хамбара ! "
Д . Уйлкърсън не говори по - различно от това , което Св. Дух ни говори на нас днес .
    Приятели ,  " гроздето е озряло и обрано и сложено на масата " - казва пророчеството но П-р Д.Богданов. " Аз свърших моята работа ! Остава вие да се подготвите . "- казва Господ
    А на мен ми каза : " Нивата е озряло и ожъната ! ОСТАВА ДА ПРИБЕРА ЖИТОТО ! "
И Бог каза още : " Ще държа сметка за всяка паднало зърно , което не е потърсено и прибрано ! "
     " Пастори ,
на вас двойно съм дал , двойно ще изисквам . - казва Исус
Къде стоите ? На коя Канара сте стъпили ? Къде са овцете ви ? Аз съм корена и потомъкът Давидов , светлата утринна звезда . "
И Духът на Господа днес говори на Своята невяста :
" Аз идвам скоро ! Готова ли си Моя Църква , мила и прекрасна ? "
Нека кажем всички , които чуваме сега това Слово Божие и сме части на Неговото тяло : " Да , Господи ! Ела Господи Исус !
И който е жаден , нека дойде .Който иска нека вземе даром от водата на живота ! " - казва Словото / Йн . 22 : 17 /
    И ще завърша с точните думи , които чух от Св.Дух в съня си : / 22 . 02 . 2019 /
" намирам се в една болница сред болни . Идва една жена и ми казва : " Излез търси те твоя брат . "
    Излязох пред вратата и срещу мен стои моят пастор сияещ от радост .
Попитах го : " Защо си толкова щастлив ? " А той ми
отговори : " Имам послание за теб от Господа ! Радвай се ! Исус е тръгнал и идва скоро да си ни вземе ! "
Тогава аз също се зарадвах в духа и той ми рече още :
" Има специално послание и мисия за теб : " Ти трябва да търбиш ,да говориш , да пишеш и да разказваш това послание на другите като ги предупредиш да се подготвят !  Господ Бог каза да говориш и на пастирите !
Тогава пред мен се появи една голяма врата - дървена , висока , без стени около нея .
ВРАТАТА КЪМ ДУХОВНИЯ СВЯТ !- така си мисля аз
     Отворих вратата , прекрачих я и видях много хора , разхождайки се из паркове  и алей и по улиците . Видях и хора в групи , който стояха на едно място и се разговаряха .
Тогава извиках със силен и мощен глас : " Ей , хора ,
чуйте ме ! Радвайте се ! Исус е тръгнал и идва скоро да си ни вземе ! "
И като чуха моя вик , всички спряха да чуят какво ще им говоря .И като чуха , ето всички се зарадваха и започнаха да скачат като " телета из обора си . "
    Попитах тези в групите :
" Вие християни ли сте ?  "
И те ми отговориха : " Да , християни сме ! "
" А има ли между вас пастири ? " - попитах аз на свой ред .
" Да има ! "- извикаха всички с висок глас и пастирите си вдигнаха ръцете във въздуха , в които държаха Билетите си .
    И тогава извиках към пастирите : " Чуйте Господ какво говори към вас днес :
" Изчистете се и говорете на народа Ми , че Аз съм тръгнал и идвам скоро !
Говорете на Мойте люде да се подготвят ! "
Това беше целият сън .
Аз се намирам далече от България , дори в момента нямам възможност да посещавам църква . Но Бог е помислил за всичко тук в Италия за своята дъщеря : Имам офис , имам компютър Имам сайт , Библия , химикалки , тетрадки...
Имам възможност да предам чрез Св.Дух всяка една Негова дума .
     И ето аз съм освободена днес от Неговото послание , а вие , които го четете се задължавате да го изпълните и няма да имате извинение , когато дойде Исус , че не сте чули .
Ето , аз ви изявих всичко .
Ако ти , приятелю си една от Неговите овчици - РАДВАЙ СЕ , ЧЕ ИСУС ИДВА !
ЗАЩОТО ТОЙ ТЕ ОБИЧА И ТЕ ПРЕДУПРЕЖДАВА ЗА ТВОЕ ДОБРО И НЕ ЖЕЛАЕ ДА ПОГИНЕ ТВОЯТА ДУША .
Може би това е последното предупреждение за теб !
Може би това е последния ден , последното лято или последната година за теб .Не пропускай тази Божия милост и шанс за теб :
ДА СПАСИШ ДУША ОТ ГРЯХ !
И ако се подготвиш твоите очи ще видят Неговото свято лице , когато дойде да ни вземе .
Запомни приятелю :  " В Царството небесно няма да влезе нищо нечисто " - казва Святото Божие Слово .
      Нека Духът и Невястата да кажем : " Амин ! Ела Господи Исус ! "
Откр .22 : 20  
Амин !!!

"




    
    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.