cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 25 февруари 2019 г.

НАРОДЪТ МИ ПОГИВА ОТ НЕЗНАНИЕ



" Народът ми погива от НЕЗНАНИЕ . " - казва
Господ Исус Христос
      ЗАЩО страдат хората ?
ЗАЩО боледуват ?
ЗАЩО са отчаяни ?
ЗАЩО умират ?.....въпроси ,
въпроси , въпроси ...????????
     Колко малко му трябва на човек , за да разбере Истината . Една дума , едно изречение и Светлината ще огрее и отвори очите ти за отговорите на твойте въпроси .
" НАРОДЪТ МИ ПОГИВА ОТ НЕЗНАНИЕ ! "- казва Словото
     Може ли едно дете да пише , ако не бъде научено ?
Един лекар да лекува , ако не
познава човешкото тяло и един християнин да казва : " Авва Отче ! " , ако не познава
Христос !
ПОЗНАНИЕТО ! - Е МАЙКА на
ЗНАНИЕТО !
Да знаеш е едно ! Да ПОЗНАВАШ е съвсем друго !
      Ти си чул , но не си Го познал . Ти си Го познал , но не си Го запаметил .
Т.е. Не си запаметил в сърцето и в ума си , Неговото слова .
Чел си посланията Му , но не си ги запомнил , защото не си приел истината със цялото си сърце .
      Ето какво казва Словото :
" Мъчно за разбиране е това учение ! "
" Но блажени на , които е открито тази Божия тайна  :
ДА ПОЗНАВАШ ХРИСТОС ! "
     За да не ПОГИНЕ човек твърде рано е нужно МЪДРОСТ и ЗНАНИЕ !
Да се учим , да се учим винаги и постоянно .
Ще чуете някой да казват : "
Не ми трябва да се уча ! "
Но защо тогава приятелю , ти завеждаш на този , който знае , разбира и чете ?
ЗАПОМНЕТЕ :
ЗНАНИЕТО Е ТРУД , ПОСТОЯНСТВО , ПОСЛУШАНИЕ , УПОРИТОСТ.
     Животът ни е даден не само да го живеем , но и да го опознаем и да знаем защо го живеем .
    Исус Христос " дойде / се роди / на тази земя и Той знаеше ЗАЩО ?
Той имаше МИСИЯ : " ДА СПАСИ ЧОВЕЧЕСТВОТО ОТ ГРЯХ ! "
"И ДА ДАДЕ НА ВСЕКИ ЕДИН , КОЙТО ПОВЯРВА В НЕГО И В НЕГОВОТО УЧЕНИЕ  ДОСТЪП ДО НЕБЕСНОТО ЦАРСТВО И ВЕЧЕН ЖИВОТ В НЕГО ! "
      Ти приятелю , също имаш
МИСИЯ !
Може да не е точна като на Исус , но е подобна Нему .
     И как ще добиеш познания за твоя живот ?
Ти се нуждаеш  приятелю , от знания . Потърси УЧЕНИЕТО НА ХРИСТОС !
ПОТЪРСИ БОЖИЕТО ПИСАНИЕ ! Чети и разсъждавай върху Неговото слово !
И тогава ще разбереш , че ти не си само човек на тази земя , но ти си създаден да бъдеш ЛИЧНОСТ .
И когато осъзнаеш тази " тайна " ще разбереш , че твоята душа е стойностна .
А Личност е всяка душа , която учи , знае и умее да защитава себе си и свойте близки .
Всяка личност има свойте качества , характер и познания .
И ако ти имаш познания за живота , то тогава ти можеш да учиш и другите .
Ако ти си избран за " СОЛ " на
тази земя , то тя няма да се обезсили .
Ако си " СВЕТЛИНА " в този свят и постоянно светиш , като доливаш непрекъснато масло в " светилникът " си , то тогава , света няма повече да лежи в тъмнина .
    И ако " осоляваш " и ако " осветляваш " , то много хора ще те облажават , заради светлината , която носиш в сърцето си .
     И така : " Светът / народът Ми / ПОГИВА ОТ НЕЗНАНИЕ.
Какво можем да направим аз и ти  за този ПРИЗИВ от Господа ?
Свидетели сме как хора
ПОГИВАТ ден из ден . Тези дни ЧУХ , че за много кратко време в последните години в България са ПОЧИНАЛИ -
1 180 000 души .
Ето отговора защо Святия Дух ме подбуди да напиша тази тема .
Мислех да пиша за БОЖИЯТ МИР , но Св.Дух ми нашепва :
" НАРОДЪТ МИ ПОГИВА ОТ НЕЗНАНИЕ ! "
    ЗАЩО ти , който имаш СОЛ  И СВЕТЛИНА  не работиш ?
ЗАЩО ти , който си избран - СПИШ ?
ЗАЩО ти , който имаш Знания не ги разнасяш и който си ПОЗНАЛ Божията Любов не " РАЗДАВАШ ЛЮБОВ " - ЗАЩО ?
Да , Господ пита днес : " ЗАЩО ???? А народът Ми ПОГИВА от незнание ! "
Как ще оцелее този свят , как ще оцелее Българският народ без ЗНАНИЕ ЗА БОЖИЯТА ЛЮБОВ ?
Отговорът за нашето здраве и оцеляване е Божията любов и милост.
БОГ направи всичко за нас за нашата свобода , за нашето здраве и за нашето щастие .
Но ти какво правиш , за да го разбереш това с твоя малък ум ?
"Потърсете Ме , опознайте Ме и Ме опитайте и ще видите колко съм благ ! "
Исус казва още : " Елате при Мене всички отрудени и обременени и Аз ще ви успокоя  ! "
" Оставете товара и болестите си , скърбите и страданията си и вземете Моето иго , което е леко и благо - Моят Мир ви давам , Аз не ви давам , както света ви дава да не се смущава сърцето ви ! " - казва Исус .
Град Ниневия погиваше от незнание . Какво искаше Бог ? Искаше да отиде избраният Негов служител и да им говори , да им даде ПОЗНАНИЯ за тяхното спасение . И Йон отиде след дълга борба в сърцето си и Ниневия беше СПАСЕН .
    ДНЕС БОГ ИСКА ДА СПАСИ БЪЛГАРИЯ !
ДНЕС БОГ ИСКА ДА СПАСИ ТЕБ , ДЕЦАТА ТИ , ДОМЪТ ТИ !
Не е ли хубаво ?
Хората са болни ! Гладни за хляб , но и за духовна храна !
Хората лежат в греховете си и питат тебе и мене : " Защо сме болни ? Защо Господ Бог не ни помогне ???? Защо???
ЗАЩО???Защо????..."
И те не познават ИСТИНАТА за тяхното състояние на живота им .
Народа страда , скърби и пъшка .
   А ти знаеш ИСТИНАТА . Ти познаваш Спасителят и Неговата воля , но мълчиш . ЗАЩО ?
Имаш " МЕХЛЕМА " В сърцето си и не превързваш наранената , знаеш словото и не утешаваш наскърбената .
ЗАЩО ???- пита Господ
    Приятелю , ако ти си роден с Мисията да бъдеш ХРИСТИЯНИН - бъди такъв докрай ! Изпълни МИСИЯТА СИ : " Бъди посредник между Бога и човека ! "
    Разнасяй БЛАГАТА ВЕСТ ЗА СПАСИТЕЛЯТ , за Изцерителят , Утешителят и Учителят !
Това е Истината , която трябва да споделяш без страх от човеци , защото Господ Исус Христос казва ДНЕС на теб и целият Български народ :
" ПОЗНАЙ ИСТИНАТА И ИСТИНАТА ЩЕ ТЕ НАПРАВИ СВОБОДЕН ! "
Кой ще освободи България от робството на тъмнината ?
- ИСТИНАТА !
Кой ще те освободи от болестта на твойте грехове ?
- Спасителят Исус Христос , Който победи смъртта на кръста !
Кой ще удължи дните на животът ти ?
Божият Син Исус Христос , Който е " САМИЯТ ЖИВОТ :  " Аз давам живот и само Аз имам право да го отнемат ! "
     Князът на този свят , който е Сатана и днес търси по всякакъв начин да спре
СВЕТЛИНАТА НА ПОЗНАНИЕТО да не може да достигне до всяко кътче на планетата и до всяко човешко създание .
Но Божията воля е :  да " Тръбим , да " осоляваме и да осветляваме " , да действаме без страх и да спасяваме , да лекуваме , да развръзваме и да освобождаваме , като разчупваме веригите на дявола , от които народът е наранен и пъшка под товара на греха и робството на тъмнината .
" Дерзайте и разнасяйте аромата на БЛАГАТА ВЕСТ ЗА Спасение на вашата страна и вашата душа !
Въоръжение се със знанието на Моето Учение и " Идете по целият свят и разказвайте вестта за Мен , защото Аз идвам скоро , а народът Ми ПОГИВА ОТ НЕЗНАНИЕ ! "
И АЗ ЩЕ БЪДА С ВАС !
" Не бой се служителю Мой , защото ти си Ми скъпоценен в очите Ми , ти си Мой свидетел и Аз никак няма да те забравя и никак няма да те оставя .
Аз те помазах с Моето помазание и Моята ръка ще бъде винаги над твоята глава ! "
" Изкачи се на високата планина и извикай на този погиващ свят ! Извикай към своята нация , към Божият народ : СЪБУДИ СЕ НАРОДЕ ГОСПОДЕН , защото Светлината дойде за теб !
Изправи се ти , който си приведен ! Предай товара си на Исус !
Приеми Неговата скъпоценна кръв , пролята за твоето здраве !
БОГ ти казва ДНЕС :
" ТИ СИ МНОГО СКЪПОЦЕНЕН ЗА МЕНЕ !
ТИ СИ МОЙ СИН И АЗ ИСКАМ ДА ТЕ ОСВОБОДЯ , ДА ТЕ РАЗВЪРЖА И ДА ТЕ СПАСЯ .СЪБУДИ СЕ НАРОДЕ МОЙ . ЗАЩО ДА ПОГИНЕШ В ГРЕХОВЕТЕ СИ !
ЧЕТЕТЕ ! МОЛЕТЕ СЕ ! ПОКАЙТЕ СЕ ! ТЪРСЕТЕ МЕ !
И който Ме намери ще се спаси ! " - казва Духът на Истината !
    Знай приятелю , ти който четеш тези чудни за теб слова . Можеш да бъдеш гонен  и преследван , заради
Волята на Бога , но не забравяй , че Бог е обещал да бъде с теб  винаги , а Той е силен и знае как да те опази !
    Не си ти , който ще спасиш целият свят , нито цяла България , но ти можеш да спасиш не една и две души .
Ти може би ще станеш причина да спасиш нечии брак , цял дом или да изцелиш някой тежко болен човек .
    ЗАПОМНИ ЧИТАТЕЛЮ :
Твойте знания  , може би ще бъдат много полезни там , където царува тъмнината и където души ПОГИВАТ ОТ НЕЗНАНИЕ !
    Ако ти приятелю , си ПОЗНАЛ Истината - разказвай за нея , разнасяй благоуханната миризма на Христовото учение !
Говори за БОЖИЯТА МИЛОСТ , за БОЖИЯТА ЛЮБОВ !
ЗАПОМНИ :
Ние човеците сме жито на Божията нива . И Бог не благоволява да ПОГИНЕ И ДА СЕ ЗАТРИЕ нито едно жизнено зърно .
И друго : Ако твоята Мисия е да спасяваш души чрез Духът на Господа , знай , че Бог ще ти държи сметка за всяка пропиляна и пропусната минутка и за всяка погинала душа , при която Той те праща , а ти не отиваш .
Нека бъдем мъдри и да бъдем Учители - както казва Исус , а не бебета  , които се нуждаят от все още от мляко .
Обичам ви с Божията любов - сестра Искра Младенова .
Гр Лом България
БОГ да благослови всяка душа , която чете това послание от Св.Дух !
Амин !!!







     
     

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.