cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 27 май 2021 г.

БЪДЕТЕ САМАРЯНИ , НО НЕ И ШАРЛАТАНИ !

БЪДЕТЕ САМАРЯВИ , НО НЕ И ШАРЛАТАНИ !
_____________________________________________

     Докато обядвам Св .Дух ми говори за самарянството . 
И ми дава пример със сестра Атанаска Михова .
И ето спирам да се храня  , за да ви напиша за какво ми говори Святият Дух Господен :
" БЪДЕТЕ САРАРЯНИ , НО НЕ И ШАРЛАТАНИ !
БЪДЕТЕ КАТО " ДОБРИЯ САМАРЯНИН ! " 
БЪДЕТЕ КАТО МЕНЕ !
БЪДИ КАТО СЕСТРА АТ.МИХОВА ! "
    Господи , каква е сестра Атанаска ?
" На възраст като тебе !
Самотна като тебе !
Трудолюбива като тебе !
Неуморна като тебе !
Всеотдайна като тебе !
Вярна като тебе !
Милостива като Мене !
Любяща като Мене !
Послушна като Мене ! " 
    Слага маската , грабва чантите , БИБЛИЯТА  и " ангелите ", сяда във влака и там , където я пратя тръгва с песни и радост .
Днес е за Бургас , утре за София , в други ден да Видим....и умора няма .
Раздава " ангелчета " , сее " семето " Ми с радост и " лови души за Моето царство " .
Посещава болни , радва дечица , възрастни , вдовици, сираци ....
На всеки срещнат "  добра дума " ще каже. 
Денем пътува , нощем плете ангелчетата Ми !
И като и доскучава улавя някоя душа по телефона и започва да се семето Ми , да хвали името Ми и всичко с любов и радост ! 
    " Бъдете истински самаряни !
Работете на нивата Ми драговолно без принуждение , като за пред Мен , като знаете , че наградата ви ще е от Мен !
Не гледайте човека на лице , нито на великолепните му дрехи или на окъсаното му сако !
Помагайте на всеки .
Първо на своите си от духовното семейство , после на останалите , накрая и на врагът ви , ако се нуждае от Твоята помощ !
    Не жалете сили !
Не казвайте -стара съм , защото Аз ще ви давам сила от горе и ще ви подкрепям !
    Където те пращам , там отиди и се не бой и върши волята Ми , защото Аз за това те призовах : 
ДА МИ БЪДЕШ СЛУЖИТЕЛ !
ПОМАЗАХ  ТЕ И ТИ РЕКОХ : " ДЕРЗАЙ ! "
НО , БЪДИ САМАРЯНИН ,  НЕ И ШАРЛАТАНИН !

БЛАГОДАРЯ ТИ ,    ГОСПОДИ  ,   ЗА ТОВА НАСЪРЧЕНИЕ !
ИСКАШ ДА КАЖЕШ ДА СМЕ МЪДРИ , КОГАТО ВЪРШИМ ТВОЯТА ВОЛЯ И КОГАТО ВЪРШИМ ДОБРО ДА НЕ НИ ДОТЯГА , ЗАЩОТО ТИ ЩЕ ВЪЗНАГРАЖДАВАШ ТРУДЪТ НИ СВОЕВРЕМЕННО ,?

АМИН !

      МНОГО СА ШАРЛАНАНИТЕ , НО ДА НЕ МИСЛЯТ , ЧЕ АЗ НЕ ГИ ВИЖДАМ КАКВО ПРАВЯТ .
ТЯХНАТА НАГРАДА ЩЕ БЪДЕ САМО НА ЗЕМЯТА !
А ВИЕ НЕ ТРЯБВА ДА БЪДЕТЕ КАТО ТЯХ .
ВИЕ СТЕ МОИ "  ЗЛАТНИ СЪДОВЕ ЗА ПОЧЕЧНА УПОТРЕБА " И ЗА ПРОСЛАВА НА МОЕТО ИМЕ .
    НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ  , ЧЕ НЕ ВИЕ ИЗБРАХТЕ МЕН ,  А АЗ ИЗБРАХ ВАС !
ЗАТОВА , РАБОТЕТЕ С РАДОСТ И СТРАХОПОЧИТАНИЕ ПРЕД  МЕН !
АМИН !
ГОСПОДИ !
ЯСНО !!!
АМИН И АМИН !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.