cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 28 май 2021 г.

ТЪРСИ БОЖИИТЕ ДАРОВЕ

Римл .11 : 29
" Защото даровете и призванието от Бога са неотменими " .

       СПАСЕНИЕТО на нашите ГРЕШНИ душите ДАР ОТ БОГА. 
То е изработено на Кръста на Голгота от нашият Господ и Син на Бога - Исус Христос .
       ДАРБИТЕ : Изцеление , пророчества  , говорене та езици , учителствуване , пеене и др .
" Защото Бог , толкоз възлюби света , че даде Своя ЕДИНОРОДЕН СИН да умре за нас , та всеки , който повярва в Него да не погине , но да има ВЕЧЕН ЖИВОТ . " Йн .. 3 : 16
      ЖИВОТА - този , Който живеем тук на земята и този , Който Бог ни е обещал след нашата смърт - ВЕЧНИЯ ЖИВОТ , също ни е Дар от Бога !
Без Бога и Неговата милост ние не можем да живеем .
В СЛОВОТО Божие се казва : " Аз дарявам живот и Аз имам правото да го отнема " .
     Бог е Дух !
Бог е нашето дихание !
" И духна Бог в ноздрите на Адам и Адам , който беше от пръст , стана жива душа ! "
" Аз съм близо до ноздрите ви !
Аз съм вашето дихание! " казва Св .Дух
    Щедър , любящ и милостив е нашия Господ .
Но , може ли човек да Го оцени ?
Човека от този свят е земен .
Несъвършен .Грешен .
Господ е жив и е Дух и невидим за простото човешко око , но за духовният човек Той е реален .
Който е познал Бога , той е изпитал Неговата реалност .
     Но , да си познал Бога , трябва да си избран от Бога . Да си призвани в Неговото присъствие ! 
ПРИЗВАНИЕТО Е СЪЩО ДАР ОТ БОГА - НЕОТМЕНИМ !
" Ако веднъж си призван , падаш или ставаш - пак Мой ще си ! " 
     Бог не е като нас човеците .
Ние се отменяме от обещанията си , но
Божиите обещания и дарове са неотменими . -Римл .11 : 29
" Моите мисли , не са като вашите мисли , моите мисли за вас са за добро ."
И поради голямата си любов и милост , Господ е приготвил за нас човеците дарове от небето .
Да се спасим чрез тях ; да си помагаме чрез тях ; да се утешаваше; да ни лекува и да Му СЛУЖИМ, чрез тях .
    Бог е Жив и чрез ДАРБИТЕ Си иска да общува с нас .
СВЯТИЯ ДУХ Е НАЙ - ГОЛУМИЯ ДАР !
ДУХЪТ на Живия Бог иска да живее вътре в нас .
Вътре в твоето и моето сърце .
Да ни лекува , утешава , наставлява и да ни води в прави посоки .
Пак за наше добро .
ЛЮБОВТА Е ОТ НАЙ - ГОЛЯМО ЗНАЧЕВИЕ .
Любовта АГАПЕ БОЖИЯТА ЛЮБОВ !НЕЗАМЕНИМА , ЕДИНСТВЕНА , СВРЪХЕСТЕСТВЕНА .
" Всички други дарби ще отпаднат , но любовно БОЖИЯ ще остане ! " " По любовта ще познаете , кои са Мой ! 
Когато дойда ще намеря ли вяра и любов ? " -  пита Господ Исус Христос .
     Тук на тази земя цял живот търсим щастие , късмет , богатство , спокойствие. 
Но , Господ Исус Христос казва :
Без Мене няма спокойствие, няма късмет , няма богатство .
Вашето богатство съм Аз .Аз съм вашият Мир 
" Моят Мир ви давам !
Аз не ви давам както света ви дава да не ви се смущава сърцето 
Мир вам !
Мирът в Бога е следващият ДАР ОТ нашият Господ Бог .

ОЩЕ КОГАНО БЯХМЕ В СВЕНА , КОГАТО БЯХМЕ В ГРЕХА , КОГАТО ГО ХУЛЕХМЕ , МРАЗЕХМЕ ..Господ ни възлюби .
Още когато бяхме в утробата на майките ни Той ни избра и призова за Негови съдове .
ПРИЗВАНИЕТО Е СЪЩО НЕОТМЕНИМ ДАР И ПРИВИЛЕГИЯ ЗА ВЯРВАЩИТЕ .
Когато съм била в утробата на майка ми , пъпната връв се обвила око шията ми и съм щяла да умра .
Но Бог , Който е имал план с мене и ме е определил с призвание ме спасява , като ме дава искрица живот и я нарекох Искра .Тя ще бъде Моя ! 
И майка ми разказа някой неща , а по - късно , познах Господ и повярвах в Него ми изпрати Свой пророк, който ми разказа всичко това . .Слава на Бога !
     Избрани , ПРИЗВАНИ , ОТДЕЛЕНИ ЗА СПАСЕНИЕ И СЛУЖЕНИЕ , ВСИЧКО ТОВА Е БОЖИ ДАР ЗА МЕН И ЗА ТЕБ ЧОВЕЧЕ .
БЛАГОДАРИ НА БОГА , АКО СИ ПОВЯРВАЛ В НЕГО , ЗАЩОТО ТОЙ ДНЕС ТИ ОБЕЩАМА , ЧЕ НЕГОВИТЕ ДАРОВЕ СА НЕОТМЕННИ И НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ТИ ГИ ОТНЕМЕ ТЕ ЗА ЗА ТЕБ И ЗА ВЕЧНОСТТА !
МОЯ ПРИЗИВ Е :
НЕ ЧАКАЙТЕ И НЕ КАЗВАЙТЕ : " ИМА ВРЕМЕ ! "
НЕ НЯМА ВРЕМЕ !
ДНЕС БОГ ТЕ ПРИЗОВАВА ДА СПАСИ ТЕБ И ЦЕЛИЯТ ТИ ДОМ !
ДНЕС БОГ ТИ КАЗВА : 
" НИВАТА МИ Е УЗРЯЛА , А РАБОТНИЦИНЕ СА МАЛКО ! "
БОГ ТЪРСИ РАБОТНИЦИ НА НИВАТА СИ ." ИМАМ ОЩЕ ДУШИ ДА ПРИВЕЖДАМ В КОШАРАТА СИ !  " 
ПРИЕМИ ТОЗИ ПРИЗИВ ПРИЯТЕЛЮ !
БОГ ИДВА СКОРО !
НЯМА ВРЕМЕ !
Потърси Исус и Неговите Дарове и Той ще ти се открие ! Няма да се забави !
АМИН !



    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.