cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 17 юни 2021 г.

ВСИЧКО СЪМ ВИ ИЗЯВИЛ ! ВСИЧКО СЪМ ВИ ОТКРИЛ !

ДОБРО УТРО НА ВСИЧКИ ДОБРИ И ЛОШИ ХОРА , НА ВСИЧКИ ЧЕСТНИ И СПРАВЕДЛИВИ , НА ВЯРВАЩИ И НЕВЯРВАЩИ  ! 
БЪДЕТЕ БЛАГОСЛОВЕНИ В ДНЕШНИЯ ДЕН !
ИСКАМ ДА ВИ КАЖА КАКВО МИ ГОВОРИ ДУХЪТ НА ИСТИНАТА  ТАЗИ СУТРИН : 
„ Живее ви се  ! Весело ви е ! 
Но забравяте Моята заръка , че „  КОМУТО СЕ ЖИВЕЕ В ТОЗИ ГРЕШЕН СВЯТ , А МЕНЕ ЗАБРАВЯ , ЩЕ ЗАГУБИ ЖИВОТА СИ ГОРЕ ПРИ МЕН , А КОЙТО ЗАГУБИ ЖИВОТА СИ ТАМ НА ЗЕМЯТА , ЗАРАДИ МЕН , ЩЕ ДОБИЕ ЖИВОТ ГОРЕ И ТО ВЕЧЕН В ИЗОБИЛИЕ !  “ 

 „ Всичко съм ви изявил !  Всичко съм ви открил ! 
Познавате  вечната Ми СИЛА И БОЖЕСТВЕНОСТ  , което ще бъде свидетелство срещу самите вас !
Очаквам да ме прославите  , но като , че ли ви се оказва трудно ? Вие Ме познавате и редно беше да Ми благодарите и да Ме прославите  , за което няма да имате извинение . 
НО НА ВАС ВИ СЕ ЖИВЕЕ ! !!! Разделяте сърцето си на две ! Не е възможно да служите на двама господари ! Нито топли , нито студени ! ЩЕ ВИ ИЗБЪЛВАМ ! ЗАПОМНЕТЕ ГО ! 
АЗ ИДВАМ СКОРО ! 
„ И ЕТО БОЖИЯТ ГНЯВ СЕ ОТКРИВА ОТ НЕБЕТО ПРОТИВ ВСЯКО НЕЧЕСТИЕ И НЕПРАВДА НА ЧОВЕЦИТЕ , КОИТО ДЪРЖАТ ИСТИНАТА В НЕПРАВДА ! “ 
„ ДОКОГА С ВАШИТЕ СТРАСТИ , ПОХОТИ и ПОЖЕЛАНИЯ ? 
РАЗВРАТЕН УМ И НЕПРИЛИЧНО ПОВЕДЕНИЕ ? ДОКОГА ? НЕЧЕСТИЕ  , ЛАКОМИЯ , ЗАВИСТ , ОМРАЗА ? ДОКОГА ?
КЛЮКИ , КЛЕВЕТИ , ГОРДОСТ , РАЗДОРИ ! ДОКОГА ? 
Вие , който Ме познахте ! Които трябваше да бъдете Моя образ , Моя пример и УЧИТЕЛИ на другите ? Вие , които трябваше всеки ден да Ме прославяте , вършите всички тези неща , въпреки , че знаете , че това води към смърт . И вместо да изобличавате онези , които ги вършат , вие също участвате с тях в тези неща  , и по този начин  одобрявате онези , които ги вършат ? 
 Къде отиде МОЯТА ИСТИНА ? 
КЪДЕ ОТИДЕ МОЯТА ПРАВДА ? 
КЪДЕ ОТИДЕ СТРАХЪТ ГОСПОДЕН ? 
Знаете , че заради тези неща идва Божия гняв . 
„ Защото вие съблякохте стария човек , и се облякохте в НОВИЯ , Който съм Аз , Господ на силите .
 Но не се лъжете : Когато вършите тези работи , аз не съм с вас ! 
ПОКАЙТЕ СЕ ЛЮДЕ , НЕРАЗУМНИ ! 
ВЪРНЕТЕ СЕ ПРИ МЕН И НЕ ТЪЖЕТЕ ЗА ТОЗИ ГРЕШЕН СВЯТ ! 
ТОЙ СКОРО ЩЕ БЪДЕ ЗАЛИЧЕН , ЗАЩОТО АЗ ИДВАМ С БОЖЕСТВЕН ГНЯВ ! 
А ПОСЛЕ ЩО ?????? “

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.