cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 16 ноември 2021 г.

ХЛЯБА НА ЖИВОТА

" Аз съм Пътя , истина и живота !
Аз съм ХЛЯБА НА ЖИВОТА ! "
___________________________________

    Колко пъти се радваме на красивите украси на ръчно произведения хляб ?
Колко пъти , обаче , седнахме да благодарим за него на Бога ?
Много пъти съжалявахме , онези на чиято трапеза липсва този хляб ?
     И какво направихме , да да ги нахраним ?
АВРЕМЕНАТА СА ПОСЛЕДНИ !
И Господ скоро ще дойде и ще потърси плодовете от нашите ръце .
      Всички търсим хляб , да да насити стомахът си .
Всички търсим хляб , за да живеем .
Други търсят кислород , да да дишат .
Но , какво казва Господ Исус Христос за хляба на този свят : 
" ПИСАНО Е , ЧЕ НЕ САМО С ХЛЯБ ЩЕ СЕ ХРАНИ ЧОВЕК , НО И С ВКЯКО СЛОВА БОЖИЕ , КОЕТО ИЗЛИЗА ОТ УСТАТА НА БОЖИЯТ ЧОВЕК ! "
СЛОВОТО , ТОВА СА ДУМИТЕ НА БОГА :
Ап .Петър казва на Исус : 
" КЪДЕ ДА ОТИДЕМ , ГОСПОДИ , КОГАТО ПРИ ТЕБЕ ИМА ДУМИ НА ЖИВОТ ! "
 Живота - казва Исус , не е само това да напълним стомахът с хляб , но да нахраним душата си със Неговият небесен хляб .
А именно : СЛОВАТО НА БОГА !
" ЗАЩОТО , КОЙТО ИМА СЛОВОТО МИ , ИМА МЕ И МЕН , ЗАЩОТО СЛОВОТО ТОВА СЪМ АЗ ! "
" АЗ СЪМ ЖИВОТО СЛОВО !
АЗ СЪМ ХЛЯБЪТ НА ЖИВОТА !
И , КОЙТО ДОЙДЕ ПРИ МЕН , НИКАК НЯМА ДА ОГЛАДНЕЕ И 
НИКЯК НЯМА ДА ОЖАДНЕЕ !
    Колкото повече четем Божието слово , толкова повече се насища душата ми .
Толкова повече се чувствам здрав и силен ! Защото , както хляба насища стомахът ни , така Словото Божие насища духът и  душата ,  а тялото  се 
оживотворява , поради Святият Божи Дух И оживотвореното Божие слово .
Какво казва още Исус Христос за Себе Си : " АЗ СЪМ ХЛЯБА НА ЖИВОТА !
АЗ СЪМ ЖИВАТА ВОДА ! "
Ето защо , когато ядем Божия хляб на Господната трапеза и пием виното , което е символ на Неговата кръв - към нас идва живот от небето и тялото ни се изпълна със сила и здраве !
ТОЗИ ХЛЯБ Е ВЕЧЕН !
ТАЗИ ЖИВА ВОДА Е ВЕЧНАТОВА ВИНО Е ВЕЧНО БОЖИЕ ЛЕКАРСТВО ЗА НАШИТЕ ГРЕШНИ ДУШИ  !
     Търсете Божието царство , което е вечно !Търсете Небесная хляб , който следа   за да ни даде вечен живот и то в изобилие .
     Хранене се със словото та Бога което Св .Дух ще съхрани завинаги , като топъл хляб в сърцата ни , защото е писано ,че " ВСЯКО СЛОВО ОТ БИБЛИЯТА Е ХАПЧЕ ЗА ТВОЕТО 
ЗАБОЛЯВАНЕ ! "
    ТЪРСЕТЕ ХЛЯБА НА ЖИВОТА - 
КОЙТО Е ИСУС ХРИСТОС - СИНЪТ НА ЖИВИЯ БОГ !
ЛЮБЯЩИЯТ , СЪСТРАДАТЕЛТИЯТ И МИЛОСТИВИЯТ , СПАСИТЕЛ НА ГРЕШНИТЕ ЧОВЕЦИ !
ТЪРСЕТЕ БОЖИЯТ ХЛЯБ !
ТЪРСЕТЕ БОЖИЕТО ЛЕКАРСТВО ЗА СЕБЕ СИ !
ТЪРСЕТЕ СПАСИТЕЛЯТ , ДОКЛЕ Е ВРЕМЕ И МОЖЕ ДА СЕ НАМЕРИ , ЗАЩОТО  ИДВА НОЩ !
А ПОСЛЕ ЩО ?????










1 коментар:

  1. Големи или неочаквани разходи могат да се промъкнат на всеки. Получаването на личен заем за неочаквани финансови затруднения може да бъде трудно, дори без лоша кредитна тежест да ви тежи. Къде можете да отидете, когато имате нужда от заем в цяла Европа? Отговорът е CREDITMUTEL чрез creditmutelhome@gmail.com!

    Когато на прага ви се появят неочаквани разходи, оставете CREDITMUEL да ви помогне да намерите покритие. Заемът от тази страхотна организация може да бъде решението, от което се нуждаете , за да не бъдете претоварени, когато разходите за ежедневния живот започнат да се трупат. Днес ви е предложено перфектно решение, кандидатствайте за заем днес от 3000 до 5000000 евро с годишна лихва от 5%. Възползвайте се от възможността веднага и се свържете с нашата поща за бърз отговор чрез creditmutelhome@gmail.com. Ние сме винаги отворени.

    Животът може да бъде труден и затова сме тук, за да намалим натиска. Вземането на заем чрез CRREDITMUTEL е супер бързо и лесно. Независимо дали става въпрос за личен заем, заем за кола или бизнес заем, нашата цел е да бъдем най-добрият онлайн заем в Европа. Насладете се на нов и по-добър начин да вземете заем, когато се свържете с нас чрез creditmutelhome@gmail.com.

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.