cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 4 ноември 2021 г.

НАПРАВИ ПЪТ , ТАМ КЪДЕТО НЯМА ПЪТ И ПРАВ НАПРАВИ ПЪТЕКАТА ЗА ГОСПОДА !

  Седнах да закусвам и както си мажех филииката с масло и шарена сол си разговарях със Святия Дух в мислите .
" Господи , дойде време да се храним с филиики  и шарена сол .
Парите не стигат за луксозни и пухкава закуски. 
Вчера бях в града и много обичах да си хапвам шкембе чорба,  но моя съученичка , с която съм учила в град Плевен и която много се зарадва , че се виждаме с огорчение ми затвори вратата :
"ИМАШ ЛИ СЕРТИФИКАТ ? "
" НЕ ! НЯМАМ ! " - отговорих й аз .
" СЪЖАЛЯВАМ , ИСЕ !
НАРЕДБИ ! " - ми отговори на свой ред тя .
А Святият Дух ми прошепва в сърцето :
" ТОЧНО ЗА ТАКИВА С НАРЕДБИТЕ ЕДИН ДЕН ЩЕ БЪСЕ ЗАТВОРЕНА И МОЯТА ВРАТА ! "
    И сега като закусвам и хладилникът е празен си мисля : 
" АЗ поне имам хляб , масло и шарена сол , а други хора и хляб не могат да си купят .
Ами дрехи ?
От 15 години не съм си копувала нови дрехи и въпреки това гардеробът ми е пълен , а бедните ?
Някой от тях и чорапи не могат да си позволят да си купят .
И Господ ми казва в сърцето :
" ОТВОРЕТЕ ГАРДЕРОБИТЕ СИ ЗА БЕДНИТЕ !
НАХРАНЕТЕ ГЛАДНИТЕ !
ПРИЮТЕТЕ , БЕЗДОМНИТЕ !
АКО ПРАВИТЕ ТОВА НА МЕНЕ УСЛУГА ПРАВИТЕ !
НАПРАВЕТЕ ПРАВ ПЪТЯ ЗА ГОСПОДА !
НАПЪЛНЕТЕ КОШНИЦИТЕ СИ СЕГА !
НЕ ХВЪРЛЯЙТЕ ПАРИ ЗА СКЪПИ ДРЕХИ !ОТВОРЕТЕ ГАРДЕРОБИТЕ СИ !
   "  Йоан Кръстител не носеше великолепни дрехи .
Носеше облекло от камилски козина и кожен пояс около кръста си и хранене с акриди и див мед . " 
    И си спомних , че  по мое време , когато бях малка , Моята баба ми правеше филиики със свинска вас , шарена сол , сирене и топчета от зелени листя на коприва .
Милостивият Господ , никога няма да ни остави гладни и не облечени. 
 НО КАКВО МИ ГОВОРИ ОШЕ СВЯТИЯТ ДУХ ?
" НАХРАНЕТЕ ГИ !
ОБЛЕЧЕТЕ ГИ И ИМ ПРОПОВЯДВАЙТЕ !
КАКВО ДА ПРОПОВЯДВАМЕ , ГОСПОДИ ?
Да вярват в Живия Господ Исус Христос !
Че Исус Христос е Синът на Бога !
Че Той е Спасителят на нашите души !
Да се кръстят във вода за прошение на греховете ида се кръстят в Святият Дух И силата на Господа !
    О , колко е хубаво да си в тишина и да ти говори Господ !
    Не познават пътя Ми !
Не познавате Мене : " ИЗВОРА НА ЖИВАТА ВОДА !
ИЗВОРА НА ЖИВОТА -
НАДЕЖДАТА НА СЛАВАТСеднах да закусвам и както си мажех филииката с масло и шарена сол , мислено си разговарях със Святия Дух.
    " Господи , дойде време да се храним с филиика и шарена сол .
Парите не стигат за луксозни и вускни закуски. 
   Вчера бях в града , където имах обичай да изяждам едно шкембе чорба.
И виждам на входа на една шкембеджииница една съученичка от ученическите ми години в град Плевен .
Тя много се зарадва за срещата ни .Оказа се , че работи на това място. 
Попитах я има ли шкембе чорба да обядваме с една приятелка .
Отговорът беше : " А имаш ли СЕРТЕФИКАТ ? "
Разбира се , че нямахме и отговорът беше : " СЪЖАЛЯВАМ , ИСЕ ! 
ТАКАВА Е НАРЕДБАТА !"
Знаете ли как се почувствах ?
КАТО ГОВРОШ .
С тази разлика , че той нямаше пари да си купи , а пък аз имах пари , но не ти дават да си купиш .
СБЪРКАНА РАБОТА .
И в този момент , Святият Дух ми проговори : " И точно за такива с наредбите един ден и МОЯТА ВРАТА ще бъде затворена за тях . "
 И сега като закусвам , а хладилникът е празен си мисля : " Аз поне имам хляб , масло и шарена сол , а има хора , които и хляб не могат да си купят .
Ами дрехи ?
От 15 години не съм си копувала нови дрехи и въпреки това гардеробът е пълен , ами бедните ?
Има деца , които дори чорапи нямат на краката си .
И Господ ми говори :
" Отворете гардеробите си , нахранете ги , облечете ги , подслонете ги !
Сега е време да покажете Моята милост , любов и състрадание .
НАПРАВЕТЕ ПРАВ ПЪТЯ ЗА ГОСПОДА , ВИЕ КОЙТО МЕ ПОЗНАХТЕ !
НАПЪЛНЕТЕ КОШНИЦИТЕ СИ С ПЛОДОВЕ ЗА МЕНЕ !
Йоан Кръстител не носеше великолепни дрехи , Носеше облекло от камилска козина и кожен пояс около кръста и се хранене с акриди и див мед .
И си спомням , че по мое време , когато бях малка - баба ми правеше закуска от филиика със свинска мас ,  шарена сол , сирене и топчета от пресни листя на коприва .....
Милостив и благ е Господ .!
Той никак няма да ни остави гладни и не облечени .
Какво казва още Святият Божи Дух : 
" НАХРАНИ ГИ , ОБЛЕЧИ ГИ И ИМ ПРОПОВЯДВАЙ ! "
КАКВО ДА ПРОПОВЯДВАМ ГОСПОДИ ?
1 . ЗА МЕНЕ ЖИВИЯ ГОСПОД ИМ ГОВОРИ !
2 . ЧЕ ИСУС ХРИСТОС Е СИНЪТ НА БОГА - СПАСИТЕЛЯТ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО !
3 . ЧЕ ТРЯБВА СА СЕ КРЪСТЯТ ВЪВ ВОДА И СИЛАТА НА ДУХА .
Хубаво е да си в тишина с Господа и Той да ти говори :
" Непознавате Пътят Ми !
Непознавате Мене :
" ИЗВОРА НА ЖИВАТАА ! "
Боледувате , но сърцата си за Мене не отваряте. 
Търсите ме само в нужда , но на колене не ви виждам. 
Воля се иска , за са пречупи коляно !
Вяра и упование в Мене .
Не , че не искам да ви лекувам , но искам сърцата ви !
Искам да живея в тях !
Да ви спася и да сме вечно заедно на небе !
     Имам Царство нетленно , приготвено за всеки от вас , който Ме приеме .
Не живеете живот угоден на Мене и затова боледувате .
Говоря ви словото,  четете го , но Моите наредби не изпълнявате , а от наредбите на света треперите
Ако наредбите на света ви убиват , Моите ще ви дадат живот в изобилие .
    Който Ме следва , ще му дам Святият Си Дух и Той ще го води и ръководи . а който отхвърля това,  що днес ви говоря , не отхвърля човека , но  Бога , Който днес иска да ви даде Святият Си Дух .
И ТАКА , НЕКА ПРОДЪЛЖИМ С МОЛИТВА ЗА ИЗЦЕЛЕНИЕ , ЗА РАЗЧУПВАНЕ НА ПРОКЛЯТИЯ , 
ЗА ПРЕМАХВАНЕ НА СOVID -19 , 
ЗА УКРЕПВАНЕ НА БРАКОВЕ , ЗА
ХОРА ЗАВИСИМИ ОТ НАРКОТИЦИ , ТЮТЮН И АЛКОХОЛ .
АМИН 
ПРИБАВЕТЕ ОШЕ НУЖДИ И ДА СЕ МОЛИМ ЗАЕДНО !
ОТ 3 ДЕНА БОГ МЕ ПОДБУЖДА ДА СЕ МОЛЯ ЗА ХОРА В НУЖДА , НЕДАВИСИМО ОТ ЕТНОС , ЦВЯТ И РЕЛИГИЯ !
Ще спомена някой имена , Други не желаят да се видят в пространството,  но Аз ще се моля в тайно за грях. 
Други пък държат да чуят името си и така:
Да се молим да сестпа Славянка и брат Божи от София с Covid -19 , Боби с болки в черния дроб , П- р Денков , след операция , Владимир на 7 год .3 дена не се храни и не може да говори , човек в  кома след падане , сестпа Мичка с високо кръвно , за синът  и дъщеря й , за сестра Зинка , след инсулт и гон артроза , за Мустафов Атаер - паднал на цимент в не добро състояние , за Ерджеб Ерджебов със запушени вени в главата, Бекир в кома и други...
    Господи Боже мой , 
покажи милост към тези болни и страдащи хора .
Нуждаят се от прошка и Твоята животворна вода и глътка въздух за да оживеят и да прославят Твоето име .
Много лекари днес се отказват от професията си , Други се чувстват безпомощни да дадат нужното изцеление , но Твоето обещание за нас е прошката , кръвта Ти и неизвенната любов .
Вярвам в словото Ти и в обещанията Ти и знам , че за Тебе невъзможно нещо няма. 
Укрепи ги Боже , изправи ги да вървят в Твоя път и да прославят името Господне !
Дай , моля Те ,
 пълно и съвършенно Божествено изцеление в името на Исус Христос , Те моля Боже мой !
Благодаря ти !
   Отче , пак в името на Единородният Ти Син Исус издигам младежите на България подвластни на наркотици , алкохол и цигари .
Моля те , Господи ,
 развържи ги от тези връзки на дявола. 
Ако дявола ни връзва , Ти си Боже мой,  Който можеш са развържеш , да разчупваш проклятия и да даряваш живот!
Боже , дявола съсипва и множество бракове в днешно време и оставя деца нещастни .
Моля те , погледни милостиво ,Бащице наш !
Опази , онова , което е Твое и обещано за Тебе .Ти разделяш , но Ти можеш и да събираш , в името Исус Христово .
Знаеш за кое семейство се моля и вярвам , че ще подейства,  заради мен и Името Си !
Моля Те , 
не допускай развод и прослави се , за да повярват и да прославят Тебе и Твоето любящо сърце . Дано да се обърнат и да Те потърсят и спасят душите си .
Боже ,
 разчупи проклятията в това семейство и разчупи всички катинари от направени магии и последствия от тъмната сила на сатана .
Живеем в света на тъмнината и много семейства имат нужда от Твоята светлина .
Пази децата ни от мерзостите на този свят .
Боже благославяй всяка душа обременена с проблемите и греховете си !
Прости и помогни на всеки , който днес се отрича от греха и пороците на този свят и издига грешни ръце към тебе !
Благодаря Ти , Отче в името Исус Христово !
Отдавам цялата слава на Тебе  до века 
Да бъде волята Ти  , от сега и до вечни векове !
Амин !



 


     

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.