cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 18 февруари 2022 г.

БОГОСЛОВИЕ ОТ НЕБЕТО

СПАСИТЕЛНО СЛОВО ЗА ТЕБ ЧОВЕЧЕ , 
ТИ КОЙТО НЕ ПОЗНАВАШ БОЖИЯТА ЛЮБОВ 
__________________________________________

    " Живеете в последни времена 
" Аз идвам скоро !
Този свят си отива , а вие не сте готови за Моето Пришествие .
Скоро ще дойда да си грабна Моите верните .
Търся души непокаяни . 
  Имам още овце да превеждам в Моята кошара .
Ти , който четеш тези Мой думи си една от тях .
Ето ще затрие този грешен свят .
Ще дойде НОВО НЕБЕ и НОВА ЗЕМЯ !
Ще съградя Моето Царство за вечни времена . Царството на мир , любов и 
вечен живот .
В него няма да има сълзи   лъжи , омраза , убийство,  прерюбодейство .
Грах и нищо нечисто няма да има там .
Но всеки , който приеме с нара , че Исус Христос е Божият Син и изповяда , че Той е Негов Спасител ще се спаси .
И това ще бъде Царството на Бога .
    Да си Божие дете е най - голямата привилегия за човека .
Да притежаваш Духът на Бога в сърцето е най -голямото богатството. 
Да имаш Христовия ум , 
Да имаш характера на Исус , 
Да имаш вярата на Исус , 
Да имаш знанието на Исус и Божията премъдрост- тона те е просто средно образование , това не е висше образование   , а ВИСША НАУКА , слязла за теб и мен от небето и за цялото човечество. 
ДОР ОТ БОГА !
СВИСШЕ ДУХОВНО , БОГОСЛОВНО ОБРАЗОВАНИЕ !
_____________________________________

      Това е благодат,  която носи радост , мир , здраве и изобилен живот , което за тялото , така и за душата .
Защото , който има Мен в сърцето си има този живот : " Защото Аз съм Пътя   истина и живота ! "
Живот , чрез вяра в Божието слово .
Живот , с мъдростта на  нашият небесен Баща .
Живот изпълнен с любовта на Бога , защото Бог е Любов , с милост и състрадание към Бога   , към себе си , а така също и към ближния .
Живот без грях,  без омраза , без завист и злоба .
И всичко това решаваш ти сам .
Аз съм суверенен Бог .
Не насилвам никого. Умрях за всички ,
плолях кръвта Си за всички ви , възкръсна от смъртта , за да бъда Спасител на всеки един от вас .
НО ДАВАМ ТИ ПРАВО :
Ти сам да вземеш решение за спасението на собствената си душа .
Ако ти приемеш ще се радвам много,   ако ли не ще плача тъжно.  Защото от любов към теб умрях ! "
От кого да се спасиш приятелю ?
От греха , от злото на сатана , който делим и нощем крои планове как да ни съблазни , да ни излъже , да ни обвърже в мрежите ни и да ни убие .
Ада е Неговото място , отредено от Бога , а Рая Царството на Бога .
Къде избираш да бъдеш във вечността ?Дявола , който се нарича още син на лъжата , сатана , Луцифер и човекоубиец  - е идолопоклонник   крадец  ,  лъжец , блудница,  прелюбодеец и какво ли ни още .
Той е КНЯЗЪТ  та този свят/ на тази земя,  в която живеем / .

И всеки   който го почита и му служи -е роб на него . Такъв човек , Бог , Който е Любов исща да спаси .
" Аз дойдох , не за праведните и здравите , а за грешните и болните ! " - казва Исус Христос .
    Преди време света беше на същият хал както сме и днес :
Нямаха вяра в Бога :
" Ядоха,  пиеха , Веселина се и не мислеха за смъртта. 
Живееха безгрижно в греха и нямаха страх от Бога .Женеха се и се развеждаха и така разгневиха Бога , Който чрез Ной , който беше праведен в очите на Бога  , Който предупреди хората да се покаят , да се обърнат от греха към Бога и да се спасят. 
Но хората бяха толкова закоравели , грешни , окаяни и зли , че животните излязоха по- разумни от тях .
И какво , спаси се само Ной   синовете му и семейството му .
Всички бяха потопени във водата , която Бог изпрати от небето .
И защо ?
Защото не пожелаха да послушат Неговия глас .
ДНЕС СРОВОТО НА БОГА ОТНОВО ПРЕДУПРЕЖДАВА :
" Втори път ще сляза от небето да взема Своите Си,  онези , които повярваха на Мойте деми , които предадат сърцето си на Мене и последват Моя глас ! "
" Но ще дойда този път те с вода   но с огън и жупил и ще изгоря и ще претопя цялата земя . И всяко живо същество от плът ще изгори . Човеци от плът без Моя Святи Дух .
А онези   в чиито сърца живее Моя Дух,  защото Аз съм Дух и живея там , където ми отворят , тези ще бъдат гранати в миг на трепкане на окото жт Мине .
Тези ще бъдат преобразен в духовни тела , които ще минат през огънят,  но няма да изгорят , защото Аз чрез Святиа Си Дух ще ги опази. 
Защото Святият Дух ще погълне огънят около грях и той ще бъде опазен и пренесен във Вечния живот и в царството , което Бог е приготвил , за онези , които Го приемат .
    Когато дойде Исус ще отвори първо гробовете  на мъртвите и първо вярващите ще бъдат възкресението за вечен живот , като ще бъдат облечени в духовни тела , а невярващите ще бъдат възкресението за съд и за това , което си избраха тук на земята : " Да ядем и пием тук на земята и до си живеем , защото утре ще умпем . "
ТАКА ГИ ЛЪЖЕ ДЯВОЛА И ДНЕС .
Затова и погиват !
" Говори на хората Ми ! " - казва Господ , защото народът ми погива от незнание , от духовна слепота и неграмотност ."
    Ако , ти си един / на от всички , които Бог иска да спаси , чул си за Спасителят , Който даде живота си за теб, умря Той , за да придобие ти живот  , чрез вяра в Него и да се спасиш  от вечни мъки и ог огънят на Неговият гняв , -огънят на ада - приготвен само за дявола , но не и за човека , КАКВО ЧАКАШ ! 
ПРИЕМИ ХРИСТОС ЗА СВОЙ СПАСИТЕЛ !
Защото , който вярва в Бога сатана няма власт над Неговата суша , защото защитата му е от Бога .
Ако , ти приятелю / ко   не те познавам , но Бог те познава и днес изпраща това послание до теб .
Ако , ти си един от тези , които Бог избира да спаси , знам , че няма да ми отговориш , но моля те , РАЗМИШЛЯВАЙ върху това слово изпратено ти днес !
РАЗМИШЛЯВАЙ ВЪРХУ НЕГО , защото Бог ти го изпраща  , като Дар от любов , за да спаси и твоята душа !
     Може би ще ти бъде трудно първоначално да го разбереш с човешкият си ум , но в последствие , чрез Святия Си Дух Господ Бог ще ти открие , колко много те обича .
ПОМОЛИ БОГА ЗА ПОМОЩ С ПРОСТИ ДУМИЧКИ В КРАТКА ВОЛИТВА :
" Господи , прости мен грешника / та , 
Помогни ми да се спася и изцели Дух,  душа и гяло в Твоята скъпоценна кръв 
Помогни ми да вървя в Твоя Тесен , но Спасителен път .Поведи ме с Твойта прободена ръка , защото съм много уплашена и слаба .
Моля те , дай ми Твоето здраве,  притури на вярата ми вяра и на любовта ми любов .
Дай ми Твоята благодат , мир и радост , за са ТЕ опозная и да се зарадва сърцето ми .Открии ми се Боже , за да Те възлюби и да Те прославя ! "
Амин 
БОГ НАИСТИНА ТЕ ОБИЧА И ИСЩА НЕ САМО ДА ТЕ СПАСИ , НО И ДА ТЕ ИЗЦЕЛИ СЪВЪРШЕННО ОТ ТВОИТЕ ЗАБОЛЯВАНИЯ , КАТО В НЕЖОВАТА КРЪВ ИМАМЕ СЪВЪРШЕННО ИЗЦЕЛЕНИЕ .





1 коментар:

  1. Здравейте дами и господа; Имате ли нужда от бърз заем в рамките на 24 до 48 часа? Ако отговорът ви е да, ще ви посъветвам да кандидатствате за заем с Novelty Finance.

    Казвам се Давина Клер, аз съм финансов служител и също така съм финансов консултант. Забелязах, че на много хора им е толкова трудно да получат заем от банки или други финансови институции поради висока лихва, недостатъчно обезпечение, съотношение дълг/доход, нисък кредитен рейтинг или други причини. Тук съм, за да препоръчам на всеки, който търси заем, да се свърже с Novelty Finance за заем при много нисък лихвен процент от 3%. Те са надеждна и надеждна кредитна компания и можете да работите с тях. Можете да се свържете с тях по имейл: noveltyfinances@gmail.com ИЛИ да изпратите съобщение на WhatsApp чрез +447915601531 за повече информация.

    NOVELTY FINANCE предоставя решения за финансиране. Предлагат всички видове кредитни услуги (личен заем, бизнес заем и много други). Те предлагат гъвкави и множество опции за заем, включително обезпечени и необезпечени заеми, дългосрочни и краткосрочни заеми, които са съобразени с вашите финансови нужди.

    Какво получавате, когато кандидатствате с Novelty Finance:
    √ Незабавен достъп до вашите средства след одобрение.
    √ Конкурентни лихвени проценти (3% годишно)
    √ Гъвкави условия за погасяване
    √ Възможност за по-бързо изплащане на заема
    √ Лесно одобрение, ако имате нужда от допълнителни средства
    √ Няма да бързате да връщате заема, ще ви се даде време да започнете изплащането на заема.
    √ Без скрити такси

    Как да кандидатствам:
    Кандидатстването за кредит е бързо и лесно!
    Ако се интересувате от кандидатстване за заем с Novelty Finance и се нуждаете от повече информация относно офертата за заем, трябва да ИЗПРАТЕТЕ ИМЕЙЛ на (noveltyfinances@gmail.com) ИЛИ да изпратите съобщение на WhatsApp чрез +447915601531 за повече информация и устни брифинги. Прилагат се правила и условия.

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.