cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 21 февруари 2022 г.

ПОТЪРСЕТЕ МЕ , ЗА ДА ЖИВЕЕНЕ ..!

ПОТЪРСЕТЕ МЕ , ЗА ДА ЖИВЕЕТЕ 
                 Амос 5 : 4
_____________________________________
Амос 5 : 4
" Защото така казва Господ за Израилевия дом :
ПОТЪРСЕТЕ МЕ и ще ЖИВЕЕТЕ,  но не търсете ....света / Верила,  Галгал , Вирсавее / , защото Той непременно ще се затрие ...."
Амос говори за онова време , когато с Бога Израилтяните имаха мир и  благословения , но в същото време благословението беше придружено с безпрецедентна корупция , която доведе до отпадане от Бога и до разгневяване на Неговият Святи Дух .
Днес живеем в подобна ситуация , време на отстъпване от Бога , на възгордяване , на идолопоклонство и безпрецедентна корупция , болести ,  беззаконие и престъпления .
Корупцията в света дава отражение и в християнството,  защото тя предлага съблазни , съмнения и закоравяване на сърцата на Божиите чада .
Корупцията разцепи църкви , разрушава съграденото,  разпръсна много праведни служители , поради гонение и безработица ....
Появиха се лъже учители,  лъжепророци , Патори в овчи кожи , Други загърбват дарбите   поради страх от изобличение , угнетяват и  пренебрегват сиромасите , поради липса на страх от Бога :
" Вие , които обръщате правосъдието в пелин и хвърляне наземи правата , забравихте ЩО Е СТРАХ ОТ БОГА !
Вие , които угнетявате сиромаха , не се грижите за любимите Ми овце , не ги пасете с Моята добра храна , но обогатихте себе си , построихте големи къщи , обзаведохте ги с мрамор и скъпи мебели , а сиромаха забравихте !
Ядете , пиете веселите се , но сиромаха нито облякохте , нито нахранихте .
"
" Ако и да сте построили големи къщи и сте насадили хубави лозя и си пиете виното - то Аз Господ ви казвам , нито ще живеете повече в тях , нито ще пиете повече виното от лозата си . " -
така казва словото в Амос 5 : 11
Словото предупреждава и днес да послушаме и да се обърнем и върнем с любов към Бога :
2 Лет . 25 : 6
" ПОТЪРСЕТЕ  ГОСПОДА , ЗА ДА ЖИВЕЕТЕ , ДА НЕ БИ ДА ИЗБУХНЕ ОГЪН В ДОМОВЕТЕ ВИ  И ДА НЯМА КОЙ ДА ГО УГАСИ . "
    Жали ли Господ Своите чада , 
жали ли сиромасите ?
Жали ги , но когато забравят своя  " Началник " , когато забравят страха от Бога , който е начало на мъдростта...
Когато престъпленията , беззаконията и греховете спрямо Бога и ближния надделяват , когато се угнетява правеникът  - тогава избухна и Божия гняв и огънят на Божия гняв се запалва . " Горко ! Горко на този , който попадне в огънят  на разгневения Бог ! " 
ПОСЛУШАЙТЕ ГЛАСЪТ МИ ЧАДА МОЙ И ТИ ИЗБРАНИ МИ СЛУЖИТЕЛЮ :
" Аз Господ съм с вас , докато и вие сте с Мене !
И , когато и да Ме потърсите ще Ме намерите 
Но , оставите ли Ме и Аз ще ви оставя .
 Как се чувствате , когато идват върху вас бедствия , болести , големи смутове в живота ви ?
Когато нямате мир  ,  любов и разбирателство в семействата  ?
Как се чувствате , когато слушате и гледате как народ срещу народ се надига и цели градове се срутват ?
    Кой докарва тези смущения и бедствия ?
НЕ СЪМ ЛИ АЗ ВАШИЯТ БОГ , Който вие загърбихте и забравихте ?
И лицемерно Ми служите и лицемерно споменавате !
ВЪЗБУЖАТЕ ГНЕВЪТ МИ И РАЗПАЛВАТЕ ОГЪНЯТ МИ !
В устата ви е само : Ковид , Ковид , Ковид   а Мене забравихте ?
Ето поради това , в такива времена и поради тази причина РАЗУМНИЯТ МЛЪКВА !
Затова , поради вашите престъпления   грехове и беззакония ПОТЪРСЕТЕ МЕ !Защо да погинете , чада Мой ?
" ПОТЪРСЕТЕ доброто , а не злото , за да живеете !  НАМРАЗЕТЕ злото , 
обичайте доброто ! " - Амос 5 : 14
ТОГАВА И АЗ БОГ НА СИЛИТЕ ЩЕ БЪДА С ВАС !
Мразите Ме ,  когато ви изобличавам ,   чрез Моите верните .
Гоните ги и се гнусите от онези , които говорят справедливо . 
Угнетявате бедните ...
Ще плачете и по къщите ви и по всичките ви лозя ще има ридание , защото Аз ще бъда сред тях с Моя гняв . " - Ам .5 : 17
  "  ЕТО ДНЕС ВИ ПРИЗОВАВАМ ВСИЧКИ ВАС , КОИТО ОТСТЪПИХТЕ ОТ МЕНЕ - 
ЖИВИЯ БОГ , КОИТО ЗАГЪРБИХТЕ МОЯТА ПРАВДА И ПРАВОСЪДИЕ :
ПОКАЙТЕ СЕ !
Заплачете с горчиви сълзи - вие грешни и непокорни .
Поправете се , за да бъде и Господ на силите с вас ! " 
Нека се върнем при Господа - милостивия и благия !
Нека послушаме Неговия глас !
Нека приемем милотивият Му призив и прошката Му !
Нека отидем в Божия храм и да издигнем ръце към Всевишния  Бог като Го помолим с цяло сърце за прошка и милост !
Нека признаем греховете си и Господ да ти прости и опази !
Да дойде изцеление и нов живот !
" Да склюмим Нов Договор и да ни бъде добре . " - 2 Лет . 15 : 15
Бог да благослови и докосне всяка една душа , която чете това днешно слово .
Нека отворим духовните уши и очи за Живия Бог  и да Го потърсим  , за да живеем и тук на земята и гори на небето вечно с Него .
Авин 

1 коментар:

  1. Здравейте дами и господа; Имате ли нужда от бърз заем в рамките на 24 до 48 часа? Ако отговорът ви е да, ще ви посъветвам да кандидатствате за заем с Novelty Finance.

    Казвам се Давина Клер, аз съм финансов служител и също така съм финансов консултант. Забелязах, че на много хора им е толкова трудно да получат заем от банки или други финансови институции поради висока лихва, недостатъчно обезпечение, съотношение дълг/доход, нисък кредитен рейтинг или други причини. Тук съм, за да препоръчам на всеки, който търси заем, да се свърже с Novelty Finance за заем при много нисък лихвен процент от 3%. Те са надеждна и надеждна кредитна компания и можете да работите с тях. Можете да се свържете с тях по имейл: noveltyfinances@gmail.com ИЛИ да изпратите съобщение на WhatsApp чрез +447915601531 за повече информация.

    NOVELTY FINANCE предоставя решения за финансиране. Предлагат всички видове кредитни услуги (личен заем, бизнес заем и много други). Те предлагат гъвкави и множество опции за заем, включително обезпечени и необезпечени заеми, дългосрочни и краткосрочни заеми, които са съобразени с вашите финансови нужди.

    Какво получавате, когато кандидатствате с Novelty Finance:
    √ Незабавен достъп до вашите средства след одобрение.
    √ Конкурентни лихвени проценти (3% годишно)
    √ Гъвкави условия за погасяване
    √ Възможност за по-бързо изплащане на заема
    √ Лесно одобрение, ако имате нужда от допълнителни средства
    √ Няма да бързате да връщате заема, ще ви се даде време да започнете изплащането на заема.
    √ Без скрити такси

    Как да кандидатствам:
    Кандидатстването за кредит е бързо и лесно!
    Ако се интересувате от кандидатстване за заем с Novelty Finance и се нуждаете от повече информация относно офертата за заем, трябва да ИЗПРАТЕТЕ ИМЕЙЛ на (noveltyfinances@gmail.com) ИЛИ да изпратите съобщение на WhatsApp чрез +447915601531 за повече информация и устни брифинги. Прилагат се правила и условия.

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.