cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 12 март 2022 г.

ДА СЕ ПРОТИВИМ НА ДЯВОЛА

" ЗАПРЕТИ НА ДЯВОЛА СЪС СЛОВО БОЖИЕ И ТОЙ ЩЕ ПОБЕГНЕ ОТ ТЕБЕ ! " - Така ми каза веднъж Святия Дух , така пише и в Божието Писание. 
________________________________

     Днес много християни , " запрещават " на демони - просто ги гонят , но те вместо да побегнат ,  отиват в най - близката къщичка, която е добре пометена и се настаняват там .
Дори си пускат още 7 беса . " Готов ли си да "  запретиш " на дявола ?  " - те пита днес Святия Божи Дух .
Исус не каза : " Изгони дявола " ,  а "  запрети " му с власт на царски син !
   Но , имаш ли тази власт ? 
Имаш ли тази сила , да се съпротивиш на сатаната .
Дадено ли ти е "  отгоре " ?
Защото Бог е обещал , че всеки , който вярва ще гони демони,  но дали всеки има този сила и власт достатъчна да изгони сатана от там   където си му е конфортно сред греха ?
Тук става  въпрос за условия :
При Господа има условия , ред и дисциплина .
Обещанието е за всеки , но дали се дава на всеки ?
    Днес забелязвам как всеки и всяка малко по - будна сестра искат да стават пастори   .
Но дадено ли ти е братко и сестро ?
Имаш ли откровение , свидетелство , водитилство ?
Или изхождаш от твоята съблазън и ревност : 
Ревнало ти сърцето да бъдеш пастор или Апостол и готово , реве да бъдеш пасторка на амвона и с малко нахалство изместваш пастора .
Даже и Господна вечеря даваш . 
Дори и кръщаваш .
Да не бъде !
На мен Господ ми каза : " ДАВАМ ТИ ДАРБА ИЗЦЕЛЕНИЕ , ЧРЕЗ ДУХ СВЕТИ , СЛОВО БОЖИЕ И ПЕСНИ ДА ЛЕКУВАШ МОЯ НАРОД !
И ДА БЪДЕШ ПОМОЩНИЧКА НА ПАСТОРА !
ТВОЯТА МИСИЯ Е ДА РАБОТИШ СЪС ЖЕНИТЕ ! " 
ТОЧКА !
Така , че на всеки според Дарбата и способностите му   се ДАВА ВЛАСТ И СИЛА С ВИСШЕ !
Не ми се каза : " Ще раздаваш Господна , ще кръщаваш на реката " и т .н ... 
Днес еманципираните жени заемат мястото на мъжете си в семейството си , а същото някой прават и в църквите .
Наблюдавам голяма ревност в църквите да надвиват жени на Пастирите. 
Дори неудовлетворени от желанията си разбиват църкви и самото дело Божие .
" А когато някой вреди на Моето дело , вреди на себе си ! " - казва Господ .
Да ! Има ЖЕНИ НА ГОСПОДА !
И аз ги видях във видение :
Това бяха : " Жени , облечени в бяла премяна .  "
Днес много жени се надпреварват да бъдат пасторки , да гонят демони , да се изявяват , колко много знаят и могат , търсейки своята си слава и надявайки се да получат нещо като заплата или " подарък " от пастора .
Това говори , че ти търсиш слава по човешки и не ти е дадено " отгоре " .
Ти , скъпа сестро , рискуваш един път да бъдеш нападната от нечестивия и втори път да бъдеш наказана от самия Господ Бог .
Защото " комуто много се дава и много ще се изисква , а комуто не е дадеоно ,  огнено изпитание и наказание го чака Словото на Бога  е вярно и истинно !
Бог поругаем не бива !
С огънят на Бога не се играе , защото жестоко ще се изгори !
   Служението пред Бога не е игра , нито състезание за награда , нито бизнес за пари .
БОЖИЕТО ДЕЛО Е МИСИЯ !
И ВСЕКИ , КОЙТО ИМА ТАЗИ МИСИЯ ДА СЛУЖИ НА БОГА И ДА БЪДЕ СЛУГА НА ХОРАТА , ТРЯБВА ДА ЗАБРАВИ СВОЕТО ЕГО / АЗ , АЗ , АЗ СЪМ ; АЗ ИСКАМ ; АЗ МОГА ; АЗ ЗНАЯ , и т .н ...
" Аз съм Пастор , Аз съм Апостол ,Аз съм която съм ...!
О , па а а а 
Изместихме не само пастора , но и Христос !
А , живие ли наистина Святият Му Дух в твоето сърце ?
Очистил ли си сърцето си ?
Свят ли си ? На кой Дух си ?
Запитала ли си се ?
    Когато ти самият имаш нужда от очистване , от освобождение , от развръзване и промяна .
" Жената " на Бога е смирена , послушна на словото и на пастора си !
" Жената служителка " на Бога има кръщение с вода и Дух , има сключен договор с Христос за работа на Неговата нива !
" Жената на Господа " е изпитана , проверена и удостоена със званието " Христов войник " .
    Същото се отнася и за мъжете .
Има жени , които са изпитани и са се доказали пред Своя Спасител , но има и мъже , които си ядат и пият и се веселят на бесовските трапези , но в църквата Христова са " Апостоли " .
Дори забраняват на " Жените на Господа " да говорят .
    Ето защо  , ДА ЗАПРЕТИШ НА ДЯВОЛА ,  е нужно ДОГОВОР , ОВЛАСТЯВАНЕ  И ВЪОРЪЖЕНИЕ !
ЕФ .6 гл . говори за Божието всеоръжие , което ни дава силата и властта от Бога .
Само чрез Божието всеоръжие ще можем да устоим срещу хитростите и луковищините на дявола .
Той също е Дух и много хитър и зъл и съвсем не е за пренебрегване и подценяване неговата сила .
Болестите , пандемии,  войните и т .н ...са от сатана .Страха също не е от Бога .
Затова нека знаем с кого си имаме работа .Битката не е срещу човека , а срещу началства и власти от поднебесната .
А кои са в поднебесната ?
Легионите демонични ангели , които Бог изхвърли от Святото Си Царство , заедно с дявола .
Целта им е да съсипят Църквата Христова и да наранят и убият последователите на Исус Христос .
    Господ победи смъртта и греха  , но сатана не спира да се бори против онези , които са приели Христос .
   КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА БОЖИЕТО ВСЕОРЪЖИЕ ?
______________________________
   " Свръхестествена сила   , която Бог изпраща , чрез Святия Дух  , като ни снабдява  с всички необходими оръжия . "
А именно :
1 . Да стоим в истината и да вървим с Неговата правда : 
Словото Божие и Неговите наставления и заповеди , което е препаска но кръста и бронята - , която е Правдата Му и ни пази от стрелите на дявола .
2 . Обувките на благовестието  Първо благовестваш ,и се учиш , после си пастор и Апостол . 
3 .Над всичко щита на вярата !
4 . Щлема на спасението - Божието слово !
5 . Пост и молитва - Постоянна и усърдна , която е нашият разговор с Бога !

НЕ Е ЛЕСНО ДА СИ БОЖИ СЛУЖИТИЛ !
НЕ Е ЛЕСНО И ДА СЕ ИЗПРАВИШ В БИТКА СЪС САТАВА ГОЛ И НЕОБЛЕЧЕН В СИЛАТА НА СВ.БОЖИ ДУХ И НЕГОВОТО ВСЕОРЪЖЕНИЕ .
    Затова подреди духовния си живот  !
Бъди благословена и чакай помазанието си с търпение .
Изработвай растежа на вярата си  , учи се смирено , прилежно ,и приемай Божият мир и любов с търпение и радост .
Остави Бог да управлява сърцето ти , братко и сестро !
Не търси човеци за учители , пастори и самозвани Апостоли .
Особено тези , които са вън от България .
Те са много вещи и с политиката и с десятъците и са наясно и с просперитета .
Няма ги онези пастори , които като ги слушаш от очите ти капят сълзи .
Всички станаха " проамериканци " .
Ето що говори Святия Дух днес , скъпи ми приятели , братко и сестро :
" НЕ БЪРЗАЙ ДА МИ СЛУЖИШ , А БЪРЗАЙ ДА СЕ УЧИШ !
ПРИЕМИ ДЕЛОТО МИ НА СЕРИОЗНО !
ПИТАМ ТЕ ДНЕС : 
ИСКАШ ДА СЕДНЕШ ОТ ДЯСНО МИ НА ОТЦА ?
А ГОТОВ ЛИ СИ ДА ИЗПИЕШ МОЯТА ГОРЧИВА ЧАША ? "
Ап .Павел говореше тайната на благовестието окован с вериги в затвора поради това , че последва призива на Господа .
В същото време загуби и живота си , заради Христа .
И ние няма да минем по различно от това .
Затова ако си готов да пиеш горивата чаша на Исус Христос , започни с пост и молитва  и подреди живота си , като упражняваш живата вяра Христова .
Нека Божият мир и любов с вяра да остане с вас братя и сестри .
Това ми даде Господния Дух , това ви пиша .
Обичайте Бога , обичайте се помежду си .
Служете си един другиму със страхопочитание пред Бога .
Не се нараняване и не се убивайте духом , защото така само отваряте вратите за нечестивия .
Благодатта на Господа Исуса Христа да бъде с всички нас и Неговата пълнота да ни изпълва все повече и повече!
Амин !
Благословен ден от мен !
12 .03 .22
14 .20 ч.












1 коментар:

  1. Търсите заем за консолидиране на дълга, необезпечени заеми, бизнес заеми, ипотечни заеми, заеми за автомобили, студентски заеми, лични заеми, рисков капитал и др! Аз съм частен кредитор, предоставям заеми на фирми и физически лица с ниски и разумни лихви от 2%. Изпратете имейл до: christywalton355@gmail.com

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.