cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 24 март 2022 г.

ОТКРОВЕНИЕ ОТ СВЯТИЯ ДУХ

Откровение от Святият Дух ,към всички !

Аз казва Господ ви възлюбих и дарих свобода от робството на греха ,като понесох на кръста вашето наказание и изпих чашата до дъно ,понеже ви възлюбих още от началото така ,че всички да можете да дойдете до Мен и Аз да ви въведа в Моето царство и да ви представя пред ,Моят небесен Отец ,като ,Негов народ и Служители .
Деца ,Мой на дланите Ми Съм ви врязал и Съм ви дал името Си ,Власт и Сила ,Съм ви дарил ,като Съм ви изпратил Святият Дух .
Имате ВСИЧКО необходимо да Ме следвате и да вършите волята Ми!
Словото Ми всекидневно е изпратено към вас ,но не достига до всички ,понеже не всички стоите пред Мен в Духа !
Търсите Ме и хлопате ,но не на Моята врата ,понеже плод на вашата молитва е плътска и тя не може да достигне до Мен ,понеже е плод от устни а сърцата ви са далече от Мен и сърцата ви и мислите ви са угнетени и вярата ви е непостоянна понеже словото Ми е далече от вас и тичате насам натам след доста учители и служители ,без да се напоявате ,и храните редовно ,защото нямате дълбок корен ,нито сте се прикачили към Мен,понеже любовта ви е кратковременна поради липса на Словото Ми и светлината във вас е замиждял фитил и сте станали хладки и лениви ,за правдата и понасяте скърби и страдате без да осъзнавате ,че Това не е от Мен .
Аз страдам ,за вас и съм протегнал ръце към вас ,за да ви помогна ,но вие сте ми обърнали гръб и не чувате гласът Ми .
Ето изпращам Словото Си ,към вас да се събудите и да отрезнеете !,Покайте се и се обърнете ,към Словото Ми ,Аз Съм Корена ,който дава живот на всички пръчки и от Мен ,ще сучете живителни сокове ,Святият Дух ,ще ви напоява и ръководи и ще ви научи как да идвате при Мен ,в общение и Аз ,ще ви разкрия Моята Благодат и Воля ,така ,че да не сте в неведение ,за Нищо ,защото ще Ме познавате и ще знаете волята Ми и ще вървите в Пътят Ми и ,ще носите правдата ,Ми ,така че Светлината на Моето Слово ,ще свети във вас и ,ще бъде светлина на всички ,Понеже не сте вие който ,ще говорите ,но Святият Дух и Той ,ще прославя Мен и Аз ,ще се прославя в Отца и вие в Нас.
За това бъдете разумни и се предавайте на Словото Ми и на Молитва ,бдете и се освещавайте ,като се пазите чисти и бъдете пълни с огънят на Святият Дух и така помазанието Ми ,ще прелива във вас и ще се излива ,чрез вас.
Ида скоро и който се намери готов и стой на поста си ,ще чуе гласът Ми и е изпрал дрехата си ,ще влезне в Царството Ми и ,ще получи награда ,понеже е бил верен и е устоял до край.АМИН.

1 коментар:

  1. Търсите заем за консолидиране на дълга, необезпечени заеми, бизнес заеми, ипотечни заеми, заеми за автомобили, студентски заеми, лични заеми, рисков капитал и др! Аз съм частен кредитор, предоставям заеми на фирми и физически лица с ниски и разумни лихви от 2%. Изпратете имейл до: christywalton355@gmail.com

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.