cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 31 август 2022 г.

ТИХО ВРЕМЕ С ГОСПОДА

ТИХО ВРЕМЕ С ГОСПОДА
 
   Най - прекрасно , най - тихо и спокойно е времето прекарано с Господа .
Моят Спасител , приятел и брат .
    На Господа можеш да споделиш всичко и Той никак няма да те предаде 
Ще ти съчувства , насърчи и утеши .
: Винаги , когато Го потърся , Той ме слуша и от всичките ми страхове ме избавя . 
Дава ми Своя Мир и от всичките ми ситуации ме избавя .
Винаги , когато съм в безпокойство , поставям нуждите си пред Него в тайно , а Той ми отговаря наяве .Учи ме да уповавам на Него , а не на човек . Да , идва помощ от човек , но вярвам , че той е задействан от Святият Дух на моя Господ .
    Разбрах , че Господ обича да общува с възлюбените Си чада в
тихо време и място. 
Водя си дневник с мойте срещи с Господа .
Също и как Той ми отговаря на молитвите .
" Всичко чувам и всичко виждам дъще , само уповай на Мене с вяра и търпение .
Ще те науча на търпение , на страх от Господа и на смирение. 
Живей живот угоден на Мене и Аз ще бъда винаги до теб да ти помагам .
Търси Ме винаги и по всяко време !
" Ще търся лицето ти , Господи ! "
Благ е Господ и блажени , онези , които се уповават на Него !
Благославя Господ , боящите се от Него !
Радвай си душо , ти , която си познала Господа , защото Той ще те научи :
Що е страх Божи !
Що е Божия любов и
Що е  дълготърпение !
Страх Божи е да бягаш от злото и да се прикрепяш към доброто .
   Кой ни пази от зло , ако не Святия Божи Дух ?
Кой ни учи на мъдрост , ако не Божието слово ?
" Злите човеци ще бъдат изтребени ...ми казва Господ Бог , но ние праведните ще имаме спасение и вечен живот ."
" Върши волята Ми чадо Мое и се не бой , защото окото Ми ще бъде винаги над тебе за добро ! " -
нашепва ми Господния Дух .
" Отруден е живота дъще , 
Препълнен е той с грях 
Измама и суетност е
Крайни тук успех ! ......."
   " При кого Господи да отида , като само при Тебе има ДУМИ НА ЖИВОТ  ? "
Бягайте от света !
Багайте от съблазните на този свят !
Търсете Мира с Бога !
Търсете Божието царство 
и всичко друго здраве , спокойствие  , храна , облекло...ще ви се прибави ! 
Благ е Господ !
Опитайте Го , но с цяло , сърце , душа и ум !
Верен мой приятел е Исус 
Христос !
С Него искам да живея сега и през вечността .
Този свят си отива , а После Що? -  през вечността без Исус Христос .
Моето щастие е в Господа !
Той е моята упора , моят
щит и канара !
Моя мощ и сила ! 
Мой баща и моя майка !
Учител , Утешител и Спасител !
Ходете с Господа , живейте с Господа !
Общувайте с Господа !
Обичайте Господа , защото "  Той ще изкупи душата на Слугата Си и никой , който се уповава на Него , няма да бъде осъден ! " 
Амин Господи !!!




    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.